Процедура закупки объявлена 12.12.2025 23:49. Дата последних изменений - 12.12.2025 23:49
код ДК 021:2015-15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі, (Кукурудза цукрова консервована, першого сорту, банка металева, фасування 340-430г (код ДК 021:2015- 15331460-9 – Овочеві консерви))
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-12-022434-a | |
| ID | 5b9e1047054e4c589c9f05599651a2c8 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-12-027752-a |
Ожидаемая стоимость
31`994.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року включно. Поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 13 договору. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні з понеділка по п'ятницю (з 08-00 до 12-00 год.). Допускається відхилення ваги товару на кратність кг у одиниці пакування. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін. Замовник має право в односторонньому порядку змінити Графік поставки товару, в тому числі кількість товару, яка має бути поставлена Постачальником, про що повідомляє Постачальника не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати поставки товару.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради | |
| Ожидаемая стоимость | 31`994.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
12.12.25
Прием предложений
до 17.12.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 28 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Кукурудза цукрова консервована, першого сорту, банка металева, фасування 340-430г
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ІГОРЯ МУРАТОВА, будинок 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року включно.
Поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 13 договору.
Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні з понеділка по п'ятницю (з 08-00 до 12-00 год.).
Допускається відхилення ваги товару на кратність кг у одиниці пакування.
Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін.
Замовник має право в односторонньому порядку змінити Графік поставки товару, в тому числі кількість товару, яка має бути поставлена Постачальником, про що повідомляє Постачальника не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати поставки товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
_1533 КУКУРУДЗА _ ДСТУ.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 23:47
Версия документа от: 12.12.2025 23:47
ID: 51ad39baa7674056ac61d4f0037a3566
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 23:49
Версия документа от: 12.12.2025 23:49
ID: 990357a985374b5d91fe0af0595486a6
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 7164 Ожидаемое значение: Да
Сорт: перший
Вид: кукурудза цукрова з цілих зерен
Фасування: банка металева
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.34 - 0.43 кілограм
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 12.12.2025 23:49 | |
| Начало периода приема предложений | 12.12.2025 23:49 | |
| Окончание периода приема предложений | 17.12.2025 05:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 05425307 |
| Юридический адрес | 61177, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
