Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.12.2025 19:22. Дата останніх змін - 12.12.2025 19:22

Стільці офісні

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-12-021416-a  
ID f56a7029cabc44db8abe99392e7efec2  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-12-026683-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником за фактично поставлений Товар після завершення поставки.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирська обласна прокуратура  
Очікувана вартість закупівлі 102`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
12.12.25
Подання пропозицій
до 17.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Умови поставки: Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником за фактично поставлений Товар після завершення поставки.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 68 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_Стільці офісні.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 19:22
Версія документу від: 12.12.2025 19:22
ID: dcf711da494f4f1eb171e331ec08ee77
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 19:22
Версія документу від: 12.12.2025 19:22
ID: 7fbfd8c534774bc9a9f062a3fe25afdb

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність підлокітників Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Бренд: amf
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Матеріал каркасу: метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Матеріал оббивки сидіння: екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Матеріал оббивки спинки: екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 450 - 450 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Наявність конференц-столика Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Тип ніжок: полози
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Хромування Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Наявність спинки Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 12.12.2025 19:22  
Початок періоду прийому пропозицій 12.12.2025 19:22  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.12.2025 10:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирська обласна прокуратура  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02909950  
Юридична адреса 10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11