Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 19:20. Дата останніх змін - 11.12.2025 07:00

Респіратор: Призначення: Протиаерозольні, з клапаном видиху , Умовний захисний фактор ПКД: до 50, Напівлицьова, Клас захисту: FFP3, Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд, Маркування на респіраторі випробуваннь, Час використання: 40-50 годин -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-020391-a  
ID acf8d5c1bfc34b38b3db5810539e34d5  
Очікувана вартість закупівлі
25`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00). Поставка Товару партіями на підставі Заявки на поставку Товару. Термін поставки Товару – протягом 5-ти робочих днів, з моменту отримання заявки. Термін придатності товару має становити не менше 70 відсотків від вказаного на упаковці. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок (включаючи завантажувально-розвантажувальні роботи). У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 3-х робочих днів з дати постачання, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Приймання - здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (видаткових накладних), Постачальник має надати Замовнику всі необхідні документи (або їх завірені копії) що встановлені чинним законодавством України для даного виду Товару (декларації відповідності / реєстраційні посвідчення / сертифікати якості / тощо). Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника не пізніше 15 робочих днів згідно підписаної видаткової накладної при наявності фінансування. Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 25`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Кваліфікація переможця
з 11.12.25