Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 19:20. Дата останніх змін - 08.12.2025 19:20
Респіратор: Призначення: Протиаерозольні, з клапаном видиху , Умовний захисний фактор ПКД: до 50, Напівлицьова, Клас захисту: FFP3, Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд, Маркування на респіраторі випробуваннь, Час використання: 40-50 годин
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-08-020391-a | |
| ID | acf8d5c1bfc34b38b3db5810539e34d5 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-08-025068-a |
Очікувана вартість закупівлі
25`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00). Поставка Товару партіями на підставі Заявки на поставку Товару. Термін поставки Товару – протягом 5-ти робочих днів, з моменту отримання заявки. Термін придатності товару має становити не менше 70 відсотків від вказаного на упаковці. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок (включаючи завантажувально-розвантажувальні роботи). У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 3-х робочих днів з дати постачання, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Приймання - здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (видаткових накладних), Постачальник має надати Замовнику всі необхідні документи (або їх завірені копії) що встановлені чинним законодавством України для даного виду Товару (декларації відповідності / реєстраційні посвідчення / сертифікати якості / тощо). Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника не пізніше 15 робочих днів згідно підписаної видаткової накладної при наявності фінансування. Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 25`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Завершується сьогодні Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Респіратор: Призначення: Протиаерозольні, з клапаном видиху , Умовний захисний фактор ПКД: до 50, Напівлицьова, Клас захисту: FFP3, Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд, Маркування на респіраторі випробуваннь, Час використання: 40-50 годин
Класифікація за ДК 021:2015: 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
?:tender form class GMDN-2023: 57793 - Респіратор загального застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Умови поставки: Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00).
Поставка Товару партіями на підставі Заявки на поставку Товару. Термін поставки Товару – протягом 5-ти робочих днів, з моменту отримання заявки. Термін придатності товару має становити не менше 70 відсотків від вказаного на упаковці. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок (включаючи завантажувально-розвантажувальні роботи). У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 3-х робочих днів з дати постачання, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Приймання - здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (видаткових накладних), Постачальник має надати Замовнику всі необхідні документи (або їх завірені копії) що встановлені чинним законодавством України для даного виду Товару (декларації відповідності / реєстраційні посвідчення / сертифікати якості / тощо). Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника не пізніше 15 робочих днів згідно підписаної видаткової накладної при наявності фінансування.
Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Дог респіратори.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 19:20
Версія документу від: 08.12.2025 19:20
ID: 50ca493144724ae0a85abc1f7885a3b7
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 19:20
Версія документу від: 08.12.2025 19:20
ID: 1d5fbc65ed294a9caf61b6304e269dce
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Клапан видиху Очікуване значення: Так
Призначення: Протиаерозольні
Умовний захисний фактор ПКД ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 50 одиниця
Час використання ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 50 година
Тип маски: Напівлицьова
Клас захисту: ffp3
Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд
Маркування на респіраторі випробуваннь: en 149:2017, en 149:2001
|
Дати та строки
| Дата публікації | 08.12.2025 19:20 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 08.12.2025 19:20 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.12.2025 07:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02003646 |
| Юридична адреса | 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10 |
