Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 19:20. Дата останніх змін - 08.12.2025 19:20

Респіратор: Призначення: Протиаерозольні, з клапаном видиху , Умовний захисний фактор ПКД: до 50, Напівлицьова, Клас захисту: FFP3, Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд, Маркування на респіраторі випробуваннь, Час використання: 40-50 годин

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-020391-a  
ID acf8d5c1bfc34b38b3db5810539e34d5  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-025068-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00). Поставка Товару партіями на підставі Заявки на поставку Товару. Термін поставки Товару – протягом 5-ти робочих днів, з моменту отримання заявки. Термін придатності товару має становити не менше 70 відсотків від вказаного на упаковці. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок (включаючи завантажувально-розвантажувальні роботи). У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 3-х робочих днів з дати постачання, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Приймання - здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (видаткових накладних), Постачальник має надати Замовнику всі необхідні документи (або їх завірені копії) що встановлені чинним законодавством України для даного виду Товару (декларації відповідності / реєстраційні посвідчення / сертифікати якості / тощо). Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника не пізніше 15 робочих днів згідно підписаної видаткової накладної при наявності фінансування. Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 25`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Завершується сьогодні Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Респіратор: Призначення: Протиаерозольні, з клапаном видиху , Умовний захисний фактор ПКД: до 50, Напівлицьова, Клас захисту: FFP3, Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд, Маркування на респіраторі випробуваннь, Час використання: 40-50 годин
Класифікація за ДК 021:2015: 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
?:tender form class GMDN-2023: 57793 - Респіратор загального застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Умови поставки: Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00). Поставка Товару партіями на підставі Заявки на поставку Товару. Термін поставки Товару – протягом 5-ти робочих днів, з моменту отримання заявки. Термін придатності товару має становити не менше 70 відсотків від вказаного на упаковці. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок (включаючи завантажувально-розвантажувальні роботи). У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 3-х робочих днів з дати постачання, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Приймання - здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (видаткових накладних), Постачальник має надати Замовнику всі необхідні документи (або їх завірені копії) що встановлені чинним законодавством України для даного виду Товару (декларації відповідності / реєстраційні посвідчення / сертифікати якості / тощо). Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника не пізніше 15 робочих днів згідно підписаної видаткової накладної при наявності фінансування. Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука

Тендерна документація

Проект договору
Дог респіратори.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 19:20
Версія документу від: 08.12.2025 19:20
ID: 50ca493144724ae0a85abc1f7885a3b7
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 19:20
Версія документу від: 08.12.2025 19:20
ID: 1d5fbc65ed294a9caf61b6304e269dce

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Респіратор: Призначення: Протиаерозольні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Клапан видиху Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Призначення: Протиаерозольні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Умовний захисний фактор ПКД ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 50 одиниця
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Час використання ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 50 година
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Тип маски: Напівлицьова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Клас захисту: ffp3
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Маркування на респіраторі випробуваннь: en 149:2017, en 149:2001
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 08.12.2025 19:20  
Початок періоду прийому пропозицій 08.12.2025 19:20  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.12.2025 07:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02003646  
Юридична адреса 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10