Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:38. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:40

Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм)(Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-019507-a  
ID 3f94d59fb8944fc6a2d9b239d3fea364  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 8 ВМР  
Очікувана вартість закупівлі 32`005.33 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня