Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:38. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:40
Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм)(Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-08-019507-a | |
| ID | 3f94d59fb8944fc6a2d9b239d3fea364 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-08-023870-a |
Очікувана вартість закупівлі
32`005.33 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 8 ВМР | |
| Очікувана вартість закупівлі | 32`005.33 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання Товару, в межах відповідних бюджетних асигнувань, залежно від зарахування коштів на реєстраційний рахунок Замовника, з урахуванням норм ст. 23, 48 Бюджетного Кодексу України. Оплата Товару здійснюється у встановлений Сторонами строк лише за умови надання Постачальником Замовнику повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 20 робочі дні |
Умови поставки
| Подія | Підписання договору | |
| Опис | Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. 5.2. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року. | |
| Тип оплати | Одноразова поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, Сухомлинського, 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєк договору ЗПП стільці офісні.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:38
Версія документу від: 08.12.2025 17:38
ID: a4a2f7b5c0f14de8a4457babde985d35
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:40
Версія документу від: 08.12.2025 17:40
ID: 7b9630eab68f42e2ab5d9e5f80fe34b4
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Наявність спинки Очікуване значення: Так
Хромування Очікуване значення: ні
Тип ніжок: звичайні
Наявність конференц-столика Очікуване значення: ні
Висота сидіння Очікуване значення: 460 міліметр
Матеріал каркасу: метал
Наявність підлокітників Очікуване значення: ні
|
|
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. No 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., No 32, ст. 2035), з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей, незалежно від вартості таких закупівель
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Очікуване значення: Так
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах. Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Очікуване значення: Так
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Очікуване значення: Так
Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн . Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах. Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу . Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 08.12.2025 17:40 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 08.12.2025 17:40 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.12.2025 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 8 ВМР |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 22428299 |
| Юридична адреса | 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, Сухомлинського, 8 |
Фінансування закупівлі
| Найменування організації | Ukraine Facility |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | XM-DAC:55000 |
| Юридична адреса | 1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
