Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:38. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:40

Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм)(Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-019507-a  
ID 3f94d59fb8944fc6a2d9b239d3fea364  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-023870-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 8 ВМР  
Очікувана вартість закупівлі 32`005.33 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання Товару, в межах відповідних бюджетних асигнувань, залежно від зарахування коштів на реєстраційний рахунок Замовника, з урахуванням норм ст. 23, 48 Бюджетного Кодексу України. Оплата Товару здійснюється у встановлений Сторонами строк лише за умови надання Постачальником Замовнику повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. 5.2. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, Сухомлинського, 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєк договору ЗПП стільці офісні.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:38
Версія документу від: 08.12.2025 17:38
ID: a4a2f7b5c0f14de8a4457babde985d35
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:40
Версія документу від: 08.12.2025 17:40
ID: 7b9630eab68f42e2ab5d9e5f80fe34b4

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 46
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Наявність спинки Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Хромування Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Тип ніжок: звичайні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Наявність конференц-столика Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Висота сидіння Очікуване значення: 460 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Матеріал каркасу: метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Наявність підлокітників Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. No 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., No 32, ст. 2035), з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей, незалежно від вартості таких закупівель
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах. Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн . Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах. Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу . Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 08.12.2025 17:40  
Початок періоду прийому пропозицій 08.12.2025 17:40  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.12.2025 08:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 8 ВМР  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22428299  
Юридична адреса 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, Сухомлинського, 8  

Фінансування закупівлі

Найменування організації Ukraine Facility  
Код в ЄДРПОУ / ІПН XM-DAC:55000  
Юридична адреса 1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175