Процедура закупівлі оголошена 05.12.2025 08:26. Дата останніх змін - 05.12.2025 08:26
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ДК 021:2015 - 30210000-4) (Ноутбуки)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-05-000279-a | |
| ID | 43eca142b0404026b70cd7f7278e8531 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-05-000397-a |
Очікувана вартість закупівлі
66`499.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation. Строк поставки Товару з дати підписання договору – 3 (три) календарних дні з дати підписання договору але не пізніше 20.12.2025 року, виключно за попередньою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 3 (три) календарних дні з моменту отримання Продавцем заявки Покупця.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» | |
| Очікувана вартість закупівлі | 66`499.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.12.25
Подання пропозицій
до 10.12.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Покупець оплачує за отримані Товари шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця по факту поставки згідно видаткової накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка). Розрахунки за надані Товари здійснюються за фактом поставки Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати одержання Товару, що підтверджується підписаними Сторонами видаткових накладних. У разі затримки фінансування оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного фінансування на відповідні цілі. У такому разі усі будь-які штрафні санкції до Покупця не застосовуються. Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Ноутбуки
Класифікація за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, м. Київ, вул. Братиславська, буд. 5-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2025
Умови поставки: Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation.
Строк поставки Товару з дати підписання договору – 3 (три) календарних дні з дати підписання договору але не пізніше 20.12.2025 року, виключно за попередньою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 3 (три) календарних дні з моменту отримання Продавцем заявки Покупця.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 08:26
Версія документу від: 05.12.2025 08:26
ID: 3d33d06ca5d64e699f497af0527796ea
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 08:26
Версія документу від: 05.12.2025 08:26
ID: a36105ca2b2d4ef5850b7795b9ed6ebc
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: apple
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Об'єм накопичувача SSD ?:tender criteria requirement min_maxValue: 256 - 256 гігабайт
Об'єм оперативної пам'яті ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 гігабайт
|
Дати та строки
| Дата публікації | 05.12.2025 08:26 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 05.12.2025 08:26 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 10.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38831595 |
| Юридична адреса | 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
