Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.12.2025 08:26. Дата останніх змін - 05.12.2025 08:26

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ДК 021:2015 - 30210000-4) (Ноутбуки)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-05-000279-a  
ID 43eca142b0404026b70cd7f7278e8531  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-05-000397-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation. Строк поставки Товару з дати підписання договору – 3 (три) календарних дні з дати підписання договору але не пізніше 20.12.2025 року, виключно за попередньою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 3 (три) календарних дні з моменту отримання Продавцем заявки Покупця.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»  
Очікувана вартість закупівлі 66`499.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.12.25
Подання пропозицій
до 10.12.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Покупець оплачує за отримані Товари шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця по факту поставки згідно видаткової накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка). Розрахунки за надані Товари здійснюються за фактом поставки Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати одержання Товару, що підтверджується підписаними Сторонами видаткових накладних. У разі затримки фінансування оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного фінансування на відповідні цілі. У такому разі усі будь-які штрафні санкції до Покупця не застосовуються. Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Ноутбуки
Класифікація за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, м. Київ, вул. Братиславська, буд. 5-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2025
Умови поставки: Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation. Строк поставки Товару з дати підписання договору – 3 (три) календарних дні з дати підписання договору але не пізніше 20.12.2025 року, виключно за попередньою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 3 (три) календарних дні з моменту отримання Продавцем заявки Покупця.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 08:26
Версія документу від: 05.12.2025 08:26
ID: 3d33d06ca5d64e699f497af0527796ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 08:26
Версія документу від: 05.12.2025 08:26
ID: a36105ca2b2d4ef5850b7795b9ed6ebc

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ноутбуки
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: apple
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Об'єм накопичувача SSD ?:tender criteria requirement min_maxValue: 256 - 256 гігабайт
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025
Об'єм оперативної пам'яті ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 гігабайт
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 05.12.2025 08:26  
Початок періоду прийому пропозицій 05.12.2025 08:26  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38831595  
Юридична адреса 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А