Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.12.2025 08:26. Дата последних изменений - 05.12.2025 08:26

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ДК 021:2015 - 30210000-4) (Ноутбуки)

Идентификатор закупки UA-2025-12-05-000279-a  
ID 43eca142b0404026b70cd7f7278e8531  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-05-000397-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation. Строк поставки Товару з дати підписання договору – 3 (три) календарних дні з дати підписання договору але не пізніше 20.12.2025 року, виключно за попередньою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 3 (три) календарних дні з моменту отримання Продавцем заявки Покупця.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»  
Ожидаемая стоимость 66`499.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
05.12.25
Прием предложений
до 10.12.25
Осталось5 дней Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Покупець оплачує за отримані Товари шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця по факту поставки згідно видаткової накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка). Розрахунки за надані Товари здійснюються за фактом поставки Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати одержання Товару, що підтверджується підписаними Сторонами видаткових накладних. У разі затримки фінансування оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного фінансування на відповідні цілі. У такому разі усі будь-які штрафні санкції до Покупця не застосовуються. Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Ноутбуки
ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Київська область, м. Київ, вул. Братиславська, буд. 5-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2025
Информация по поставке партиями: Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation. Строк поставки Товару з дати підписання договору – 3 (три) календарних дні з дати підписання договору але не пізніше 20.12.2025 року, виключно за попередньою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 3 (три) календарних дні з моменту отримання Продавцем заявки Покупця.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 08:26
Версия документа от: 05.12.2025 08:26
ID: 3d33d06ca5d64e699f497af0527796ea
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 08:26
Версия документа от: 05.12.2025 08:26
ID: a36105ca2b2d4ef5850b7795b9ed6ebc

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Ноутбуки
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: apple
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.12.2025
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.12.2025
Об'єм накопичувача SSD ?:tender criteria requirement min_maxValue: 256 - 256 гігабайт
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.12.2025
Об'єм оперативної пам'яті ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 гігабайт
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 05.12.2025 08:26  
Начало периода приема предложений 05.12.2025 08:26  
Окончание периода приема предложений 10.12.2025 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 38831595  
Юридический адрес 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А