Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.09.2018 13:24. Дата останніх змін - 25.10.2018 11:56

Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів категорії В -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-20-001246-c  
ID d8ed917ffdcb42fea4ca6a8d9c9d511c  
Очікувана вартість закупівлі
3`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"  
Очікувана вартість закупівлі 3`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 15.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.09.18
Період уточнень
до 24.09.18
Подання пропозицій
до 26.09.18
Аукціон
27.09.18
Кваліфікація переможця
з 27.09.18
Пропозиції розглянуті
з 19.10.18
Завершена
25.10.18
21.09.2018, 09:44
кваліфікаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, шановний замовнику!
Які дозвільни види дияльності повинен мати учасник закупівлі щодо Ліцензіїї? Внесіть , будь ласка, уточнення до пункту 5 оголошення про закупівлію, а саме:
1) які види діяльності повинна м ати ліцензія Мінекології (збирання, зберігання, знешкодження)?
2) чи повинен учасник мати ліцензію на перевезення небезпечних відходів, спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів, свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних відходів?
3) чи повинен учасник мати обладнання для знешкодження небезпечних відходів і якщо так, то який спосіб підтвердження наявності у Учасника даного обладнання?
Дякуємо.
21.09.2018, 09:52
обсяг відходів не спвпадає в проекті договору та Додатку №1
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Внесіть, будь ласка зміни та уточнення в оголошення про закупівлю, оскільки кількість відходів в Додатку №1 "Кількість та тип відходів" - 177 кг, а в калькуляції проекту договору - 195 кг. І в зв'язку з цим перевірте, будь ласка, правильність очікуваної вартості закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.09.2018, 11:20)
Доброго дня. Відповідні зміни були внесені.
21.09.2018, 12:44
кваліфікаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Надайте, будь ласка відповідь що змінилось в кваліфікаційних вимогах? Ви загрузили оновлений файл кваліфікаціних вимог до учасників, який не відрізняється від попереднього. Чи внесені зміни до кваліфікації за поперереднім запитанням? Якщо так, то які, і загрузіть, будь ласка, відповідно оновлену інформацію щодо змін.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.09.2018, 13:07)
Доброго дня! До кваліфікаційних вимог ще не внесено змін. Керуючись рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами). 4.6.1. У разі, якщо протягом періоду уточнень замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог до товару, роботи чи послуги та/або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь упродовж двох робочих днів з моменту їх розміщення в системі, але не пізніше закінчення періоду уточнень.