Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.09.2018 13:24. Дата последних изменений - 25.10.2018 11:56

Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів категорії В -

Идентификатор закупки UA-2018-09-20-001246-c  
ID d8ed917ffdcb42fea4ca6a8d9c9d511c  
Ожидаемая стоимость
3`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"  
Ожидаемая стоимость 3`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 15.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
20.09.18
Период уточнений
до 24.09.18
Прием предложений
до 26.09.18
Аукцион
27.09.18
Квалификация
с27.09.18
Предложения рассмотрены
с19.10.18
Завершен
25.10.18
21.09.2018, 09:44
кваліфікаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний замовнику!
Які дозвільни види дияльності повинен мати учасник закупівлі щодо Ліцензіїї? Внесіть , будь ласка, уточнення до пункту 5 оголошення про закупівлію, а саме:
1) які види діяльності повинна м ати ліцензія Мінекології (збирання, зберігання, знешкодження)?
2) чи повинен учасник мати ліцензію на перевезення небезпечних відходів, спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів, свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних відходів?
3) чи повинен учасник мати обладнання для знешкодження небезпечних відходів і якщо так, то який спосіб підтвердження наявності у Учасника даного обладнання?
Дякуємо.
21.09.2018, 09:52
обсяг відходів не спвпадає в проекті договору та Додатку №1
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Внесіть, будь ласка зміни та уточнення в оголошення про закупівлю, оскільки кількість відходів в Додатку №1 "Кількість та тип відходів" - 177 кг, а в калькуляції проекту договору - 195 кг. І в зв'язку з цим перевірте, будь ласка, правильність очікуваної вартості закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.09.2018, 11:20)
Доброго дня. Відповідні зміни були внесені.
21.09.2018, 12:44
кваліфікаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Надайте, будь ласка відповідь що змінилось в кваліфікаційних вимогах? Ви загрузили оновлений файл кваліфікаціних вимог до учасників, який не відрізняється від попереднього. Чи внесені зміни до кваліфікації за поперереднім запитанням? Якщо так, то які, і загрузіть, будь ласка, відповідно оновлену інформацію щодо змін.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.09.2018, 13:07)
Доброго дня! До кваліфікаційних вимог ще не внесено змін. Керуючись рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами). 4.6.1. У разі, якщо протягом періоду уточнень замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог до товару, роботи чи послуги та/або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь упродовж двох робочих днів з моменту їх розміщення в системі, але не пізніше закінчення періоду уточнень.