Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.07.2025 20:11. Дата останніх змін - 07.08.2025 23:22

Шпаклівки

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-19-000466-a  
ID afdf97b4b9b34617869c6bafcae7c38b  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-07-19-000320-a  
Очікувана вартість закупівлі
60`926.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА  
Очікувана вартість закупівлі 60`926.80 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.07.25
Подання пропозицій
до 24.07.25
Кваліфікація переможця
з 24.07.25
Пропозиції розглянуті
з 05.08.25
Завершена
07.08.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Шпаклівки
Класифікація за ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Одеса
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.08.2025
Умови поставки: Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6100 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Договір на закупівлю Товару (Проєкт).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.07.2025 20:10
Версія документу від: 19.07.2025 20:10
ID: 096e99e9c6314b938519d3d166123fec
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.07.2025 20:10
Версія документу від: 19.07.2025 20:10
ID: 17c5b95e97bc4d9abf7506fd9c758700

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника (Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківськи реквізити замовника детально визначені в розділі 14 Проєкту договора.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.07.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківськи реквізити замовника детально визначені в розділі 14 Проєкту договора.) Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.07.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Шпаклівки
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип шпаклівки: стартова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.07.2025
Основа: гіпсова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.07.2025
Готова до застосування Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.07.2025
Форма випуску: мішок
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.07.2025
Вага від: 25 - 25 кілограм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.07.2025

Дати та строки

Дата публікації 19.07.2025 20:11  
Початок періоду прийому пропозицій 19.07.2025 20:11  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.07.2025 12:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08038284  
Юридична адреса 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Незалежності, будинок 18  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 24.07.2025 12:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП "АЛЬФА ЛЮКС"
ID: caf291e17cae41279424e7f2a8b4ac2d
46`116.00
Гривня з ПДВ
2
54`900.00
Гривня з ПДВ
3
49`190.40
Гривня з ПДВ
4
ТОВ "БАСКО"
ID: 324d48e520b647619749e44788caded4
52`411.20
Гривня з ПДВ
5
ТОВ "Епіцентр К"
ID: a562dd4085ed4925ba017effd853ee22
58`926.00
Гривня з ПДВ
6
ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА"
ID: 3388faa4cdd1495986d238c22e369b86
58`560.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
46`116.00
Гривня з ПДВ

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

6.30 Гривня без ПДВ
Пропозиція відхилена
29.07.2025 16:22
2
49`190.40
Гривня з ПДВ

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

6.72 Гривня без ПДВ
Пропозиція відхилена
05.08.2025 21:35
3
52`411.20
Гривня з ПДВ

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

7.16 Гривня без ПДВ
Переможець
05.08.2025 21:38
4
54`900.00
Гривня з ПДВ

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

9.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
5
58`560.00
Гривня з ПДВ

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

9.60 Гривня без ПДВ
Не розглядався
6
58`926.00
Гривня з ПДВ

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

9.66 Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "БАСКО"
Код ЄДРПОУ: 20971740
52`411.20
Гривня з ПДВ
05.08.2025
21:38

Укладені договори

Номер договору
79
Дата підписання
07.08.2025
Дата початку дії
07.08.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
52`411.20 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
43`676.00 Гривня