Процедура закупівлі оголошена 13.06.2025 11:52. Дата останніх змін - 20.06.2025 10:36
Редиска свіжа, Капуста білоголова свіжа, Буряк столовий, Цибуля ріпчаста свіжа, Морква свіжа -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-13-005031-a | |
| ID | deb38bac8050416b809765a6382117ed |
Очікувана вартість закупівлі
18`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Антопільський психоневрологічний інтернат | |
| Очікувана вартість закупівлі | 18`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
13.06.25
Подання пропозицій
до 18.06.25
Кваліфікація переможця
з 18.06.25
Пропозиції розглянуті
з 18.06.25
Завершена
20.06.25