Процедура закупівлі оголошена 13.06.2025 11:52. Дата останніх змін - 20.06.2025 10:36
Редиска свіжа, Капуста білоголова свіжа, Буряк столовий, Цибуля ріпчаста свіжа, Морква свіжа
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-13-005031-a | |
| ID | deb38bac8050416b809765a6382117ed | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-06-12-006935-a |
Очікувана вартість закупівлі
18`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Антопільський психоневрологічний інтернат | |
| Очікувана вартість закупівлі | 18`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.06.25
Подання пропозицій
до 18.06.25
Кваліфікація переможця
з 18.06.25
Пропозиції розглянуті
з 18.06.25
Завершена
20.06.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 робочі дні |
Умови поставки
| Подія | Підписання договору | |
| Тип оплати | Одноразова поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Редиска свіжа
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм
|
| 2) |
Капуста білоголова свіжа
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограм
|
| 3) |
Буряк столовий
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 кілограм
|
| 4) |
Цибуля ріпчаста свіжа
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм
|
| 5) |
Морква свіжа
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору ЗЦП.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 11:52
Версія документу від: 13.06.2025 11:52
ID: 22d53d35ebeb45d1870819270ff8cf93
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 12:02
Версія документу від: 13.06.2025 12:02
ID: 59a6f3d7cf5443d9aa5e950c972bb5d8
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Редиска свіжа
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Товарний сорт: перший
Відповідність ДСТУ 6009 Очікуване значення: Так
Листки обрізані Очікуване значення: Так
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Капуста білоголова свіжа
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 7037 Очікуване значення: Так
Товарний сорт: перший
Строк достигання: ранньостигла
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Буряк столовий
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Діаметр коренеплоду: 5-14 см
Товарний сорт: перший
Відповідність ДСТУ 7033 Очікуване значення: Так
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Цибуля ріпчаста свіжа
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Товарний сорт: вищий
Найбільший поперечний діаметр: від 5 см
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 Очікуване значення: Так
Цибуля ріпчаста рання Очікуване значення: ні
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Морква свіжа
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Товарний сорт: перший
Відповідність ДСТУ 7035 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 13.06.2025 12:02 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 13.06.2025 12:02 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 18.06.2025 11:57 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Антопільський психоневрологічний інтернат |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03188108 |
| Юридична адреса | 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 18.06.2025 11:57
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
17`655.00
Гривня з ПДВ
Редиска свіжа, першого товарного сорту, без листків, ДСТУ 6009, 1 кг
45.00 Гривня без ПДВ
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
20.00 Гривня без ПДВ
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-14 см, ДСТУ 7033, 1 кг
28.75 Гривня без ПДВ
Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, 1 кг
17.75 Гривня без ПДВ
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035, 1 кг
30.00 Гривня без ПДВ
Переможець
18.06.2025 15:10
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Код ЄДРПОУ: 45122822
17`655.00
Гривня з ПДВ
18.06.2025
15:10
Укладені договори
Номер договору
175
Дата підписання
20.06.2025
Дата початку дії
20.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
17`655.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
14`712.50 Гривня
