Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.06.2025 11:52. Дата останніх змін - 20.06.2025 10:36

Редиска свіжа, Капуста білоголова свіжа, Буряк столовий, Цибуля ріпчаста свіжа, Морква свіжа

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-13-005031-a  
ID deb38bac8050416b809765a6382117ed  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-06-12-006935-a  
Очікувана вартість закупівлі
18`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Антопільський психоневрологічний інтернат  
Очікувана вартість закупівлі 18`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
13.06.25
Подання пропозицій
до 18.06.25
Кваліфікація переможця
з 18.06.25
Пропозиції розглянуті
з 18.06.25
Завершена
20.06.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Редиска свіжа
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм
2)
Капуста білоголова свіжа
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограм
3)
Буряк столовий
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 кілограм
4)
Цибуля ріпчаста свіжа
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм
5)
Морква свіжа
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору ЗЦП.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 11:52
Версія документу від: 13.06.2025 11:52
ID: 22d53d35ebeb45d1870819270ff8cf93
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 12:02
Версія документу від: 13.06.2025 12:02
ID: 59a6f3d7cf5443d9aa5e950c972bb5d8

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Редиска свіжа
Критерій відноситься до предмету закупівлі Редиска свіжа
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Товарний сорт: перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Відповідність ДСТУ 6009 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Листки обрізані Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Капуста білоголова свіжа
Критерій відноситься до предмету закупівлі Капуста білоголова свіжа
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 7037 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Товарний сорт: перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Строк достигання: ранньостигла
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Буряк столовий
Критерій відноситься до предмету закупівлі Буряк столовий
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Діаметр коренеплоду: 5-14 см
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Товарний сорт: перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Відповідність ДСТУ 7033 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Цибуля ріпчаста свіжа
Критерій відноситься до предмету закупівлі Цибуля ріпчаста свіжа
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Товарний сорт: вищий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Найбільший поперечний діаметр: від 5 см
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Цибуля ріпчаста рання Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Морква свіжа
Критерій відноситься до предмету закупівлі Морква свіжа
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Товарний сорт: перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025
Відповідність ДСТУ 7035 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.06.2025

Дати та строки

Дата публікації 13.06.2025 12:02  
Початок періоду прийому пропозицій 13.06.2025 12:02  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.06.2025 11:57  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Антопільський психоневрологічний інтернат  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03188108  
Юридична адреса 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 18.06.2025 11:57
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
ID: bfed5e2705db4d3985522280e49655b1
17`655.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
17`655.00
Гривня з ПДВ

Редиска свіжа, першого товарного сорту, без листків, ДСТУ 6009, 1 кг

45.00 Гривня без ПДВ

Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг

20.00 Гривня без ПДВ

Буряк столовий першого товарного сорту, 5-14 см, ДСТУ 7033, 1 кг

28.75 Гривня без ПДВ

Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, 1 кг

17.75 Гривня без ПДВ

Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035, 1 кг

30.00 Гривня без ПДВ
Переможець
18.06.2025 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Код ЄДРПОУ: 45122822
17`655.00
Гривня з ПДВ
18.06.2025
15:10

Укладені договори

Номер договору
175
Дата підписання
20.06.2025
Дата початку дії
20.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
17`655.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
14`712.50 Гривня