Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.06.2025 16:08. Дата останніх змін - 18.06.2025 15:36

Відріз марлевий 0,9 x 5 м.

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-05-011669-a  
ID df61bb6a973c4ea0b1734f0cd87784f5  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-06-05-014492-a  
Очікувана вартість закупівлі
390`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстрований в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в технічній специфікації, розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Очікувана вартість закупівлі 390`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.06.25
Подання пропозицій
до 10.06.25
Кваліфікація переможця
з 10.06.25
Пропозиції розглянуті
з 17.06.25
Завершена
18.06.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Відріз марлевий 0,9 x 5 м.
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстрований в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в технічній специфікації, розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект Договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.06.2025 16:08
Версія документу від: 05.06.2025 16:08
ID: aa78c9685ff44f48b3cb39f37b8eaa95
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.06.2025 16:08
Версія документу від: 05.06.2025 16:08
ID: 67657be52509434c985cd737e5b0f951

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Відріз марлевий 0,9 x 5 м.
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Фасування: Рулон, Складка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.06.2025
Тип марлі згідно ДСТУ EN 14079:2009: 20 кгс, 17 кгс
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.06.2025
Розмір: 0,9 х 5
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.06.2025
Стерильність Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.06.2025
Матеріал: Бавовна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.06.2025
Щільність Мінімальне значення: 1 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.06.2025
Розривне навантаження Мінімальне значення: 1 ньютон
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.06.2025
Капілярність Мінімальне значення: 6 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.06.2025

Дати та строки

Дата публікації 05.06.2025 16:08  
Початок періоду прийому пропозицій 05.06.2025 16:08  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.06.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05484126  
Юридична адреса 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 10.06.2025 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
384`130.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "МЕРКУРІЙ ВЕСТ"
ID: 7bbdb88a9b98433394b814b7707d5afa
389`480.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ"
ID: 4d04fb4bdb2e40bbbc56ed08fefaae9a
379`850.00
Гривня з ПДВ
4
ФОП Васьків Павло Любомирович
ID: c1f5d75ba5f24baeb1f43b7dcf4d62db
390`000.00
Гривня з ПДВ
5
389`908.00
Гривня з ПДВ
6
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ- ПОЛІССЯ"
ID: 928c1c862e254357a018a057d8479725
385`200.00
Гривня з ПДВ
7
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
ID: 71846211d1da45079bb6930a6342e51a
389`500.00
Гривня з ПДВ
8
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
ID: ea55d11bf93c4d8b9c530af0a58ca0c4
389`908.00
Гривня з ПДВ
9
ТОВ "СТМ-Фарм"
ID: 3c6299ab372e40dc9f181651de74965d
347`108.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
347`108.00
Гривня з ПДВ

Відріз марлевий ЕКОБИНТ/ПЕРЛИНА 500*90 медичний нестерильний (48201275614753)

32.44 Гривня без ПДВ
Пропозиція відхилена
17.06.2025 08:42
2
379`850.00
Гривня з ПДВ

Відріз марлевий 5м * 90см "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" ТМ "Білосніжка"(4820180240746)

35.50 Гривня без ПДВ
Переможець
17.06.2025 08:42
3
384`130.00
Гривня з ПДВ

Відрізи марлеві 5м тип 17 (код УКЗЕД 3005 90 31 00, вітч.)

35.90 Гривня без ПДВ
Не розглядався
4
385`200.00
Гривня з ПДВ

Відріз марлевий 5м * 90см "Гемопласт-Полісся" (4820183840011)

36.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
5
389`480.00
Гривня з ПДВ

Відріз марлевий 5м * 90см "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" ТМ "Білосніжка"(4820180240746)

36.40 Гривня без ПДВ
Не розглядався
6
389`500.00
Гривня з ПДВ

Відріз марлевий 5 м

36.40 Гривня без ПДВ
Не розглядався
7
389`908.00
Гривня з ПДВ

Відріз марлевий медичний 5м х 90см Наша Вата (4820082030124)

36.44 Гривня без ПДВ
Не розглядався
8
389`908.00
Гривня з ПДВ

Відріз марлевий 5м * 90см "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" ТМ "Білосніжка"(4820180240746)

36.44 Гривня без ПДВ
Не розглядався
9
390`000.00
Гривня з ПДВ

Відріз марлевий 5м * 90см "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" ТМ "Білосніжка"(4820180240746)

39.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 38935759
379`850.00
Гривня з ПДВ
17.06.2025
08:42

Укладені договори

Номер договору
1/89/ЗПП
Дата підписання
18.06.2025
Дата початку дії
18.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
379`850.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
355`000.00 Гривня