Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.06.2025 16:08. Дата последних изменений - 18.06.2025 15:36

Відріз марлевий 0,9 x 5 м.

Идентификатор закупки UA-2025-06-05-011669-a  
ID df61bb6a973c4ea0b1734f0cd87784f5  
Идентификатор плана UA-P-2025-06-05-014492-a  
Ожидаемая стоимость
390`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстрований в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в технічній специфікації, розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Ожидаемая стоимость 390`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
05.06.25
Прием предложений
до 10.06.25
Квалификация
с10.06.25
Предложения рассмотрены
с17.06.25
Завершен
18.06.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Відріз марлевий 0,9 x 5 м.
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстрований в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в технічній специфікації, розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10000 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проект Договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.06.2025 16:08
Версия документа от: 05.06.2025 16:08
ID: aa78c9685ff44f48b3cb39f37b8eaa95
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.06.2025 16:08
Версия документа от: 05.06.2025 16:08
ID: 67657be52509434c985cd737e5b0f951

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Відріз марлевий 0,9 x 5 м.
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Фасування: Рулон, Складка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.06.2025
Тип марлі згідно ДСТУ EN 14079:2009: 20 кгс, 17 кгс
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.06.2025
Розмір: 0,9 х 5
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.06.2025
Стерильність Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.06.2025
Матеріал: Бавовна
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.06.2025
Щільність Минимальное значение: 1 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.06.2025
Розривне навантаження Минимальное значение: 1 ньютон
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.06.2025
Капілярність Минимальное значение: 6 міліметр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.06.2025

Даты и сроки

Дата публикации 05.06.2025 16:08  
Начало периода приема предложений 05.06.2025 16:08  
Окончание периода приема предложений 10.06.2025 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05484126  
Юридический адрес 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 10.06.2025 00:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
384`130.00
Гривна с НДС
2
ТОВ "МЕРКУРІЙ ВЕСТ"
ID: 7bbdb88a9b98433394b814b7707d5afa
389`480.00
Гривна с НДС
3
ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ"
ID: 4d04fb4bdb2e40bbbc56ed08fefaae9a
379`850.00
Гривна с НДС
4
ФОП Васьків Павло Любомирович
ID: c1f5d75ba5f24baeb1f43b7dcf4d62db
390`000.00
Гривна с НДС
5
389`908.00
Гривна с НДС
6
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ- ПОЛІССЯ"
ID: 928c1c862e254357a018a057d8479725
385`200.00
Гривна с НДС
7
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
ID: 71846211d1da45079bb6930a6342e51a
389`500.00
Гривна с НДС
8
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
ID: ea55d11bf93c4d8b9c530af0a58ca0c4
389`908.00
Гривна с НДС
9
ТОВ "СТМ-Фарм"
ID: 3c6299ab372e40dc9f181651de74965d
347`108.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
347`108.00
Гривна с НДС

Відріз марлевий ЕКОБИНТ/ПЕРЛИНА 500*90 медичний нестерильний (48201275614753)

32.44 Гривна без НДС
Предложение отклонено
17.06.2025 08:42
2
379`850.00
Гривна с НДС

Відріз марлевий 5м * 90см "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" ТМ "Білосніжка"(4820180240746)

35.50 Гривна без НДС
Победитель
17.06.2025 08:42
3
384`130.00
Гривна с НДС

Відрізи марлеві 5м тип 17 (код УКЗЕД 3005 90 31 00, вітч.)

35.90 Гривна без НДС
Не рассматривался
4
385`200.00
Гривна с НДС

Відріз марлевий 5м * 90см "Гемопласт-Полісся" (4820183840011)

36.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
5
389`480.00
Гривна с НДС

Відріз марлевий 5м * 90см "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" ТМ "Білосніжка"(4820180240746)

36.40 Гривна без НДС
Не рассматривался
6
389`500.00
Гривна с НДС

Відріз марлевий 5 м

36.40 Гривна без НДС
Не рассматривался
7
389`908.00
Гривна с НДС

Відріз марлевий медичний 5м х 90см Наша Вата (4820082030124)

36.44 Гривна без НДС
Не рассматривался
8
389`908.00
Гривна с НДС

Відріз марлевий 5м * 90см "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" ТМ "Білосніжка"(4820180240746)

36.44 Гривна без НДС
Не рассматривался
9
390`000.00
Гривна с НДС

Відріз марлевий 5м * 90см "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" ТМ "Білосніжка"(4820180240746)

39.00 Гривна без НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ"
Код ЕГРПОУ:38935759
379`850.00
Гривна с НДС
17.06.2025
08:42

Заключенные договоры

Номер договора
1/89/ЗПП
Дата подписания
18.06.2025
Дата начала действия
18.06.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
379`850.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
355`000.00 Гривна