Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.05.2025 14:36. Дата останніх змін - 19.06.2025 13:28

Штори-жалюзі та ролети в асортименті з монтажем -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-009031-a  
ID 31eb35aeb95642688f6880ef68208f15  
Загальна очікувана вартість закупівлі
228`999.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 228`999.40 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.05.25
Період уточнень
до 01.06.25
Період оскаржень
до 01.06.25
Подання пропозицій
до 04.06.25
Аукціон
05.06.25
Кваліфікація переможця
з 05.06.25
Пропозиції розглянуті
з 11.06.25
Завершена
19.06.25
27.05.2025, 21:56
Не складається з ціною.
Загальне запитання щодо оголошення
Можливо, Замовник не врахував транспорт - навіть рахувати з Вінниці буде кілька тисяч км., з урахуванням мінімум 2 рази з'їздити. Тільки монтаж займе більше 2 тижнів. Транспорт, бензин, командировочні, з/п - буде десь 50-60 тисяч. Наробитись бачу, заробити - ні. Може Замовнику тре хоч подвоїти суму?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.05.2025, 14:11)
Доброго дня! Шановний учасник, дякуємо за звернення та повідомляємо наступне: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін відповідно до пп. 2 п. 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.