Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.05.2025 14:36. Дата последних изменений - 19.06.2025 13:28

Штори-жалюзі та ролети в асортименті з монтажем -

Идентификатор закупки UA-2025-05-27-009031-a  
ID 31eb35aeb95642688f6880ef68208f15  
Общая ожидаемая стоимость закупки
228`999.40 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 228`999.40 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.05.25
Период уточнений
до 01.06.25
Период обжалования
до 01.06.25
Прием предложений
до 04.06.25
Аукцион
05.06.25
Квалификация
с05.06.25
Предложения рассмотрены
с11.06.25
Завершен
19.06.25
27.05.2025, 21:56
Не складається з ціною.
Общий вопрос о закупке
Можливо, Замовник не врахував транспорт - навіть рахувати з Вінниці буде кілька тисяч км., з урахуванням мінімум 2 рази з'їздити. Тільки монтаж займе більше 2 тижнів. Транспорт, бензин, командировочні, з/п - буде десь 50-60 тисяч. Наробитись бачу, заробити - ні. Може Замовнику тре хоч подвоїти суму?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.05.2025, 14:11)
Доброго дня! Шановний учасник, дякуємо за звернення та повідомляємо наступне: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін відповідно до пп. 2 п. 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.