Процедура закупівлі оголошена 05.05.2025 18:06. Дата останніх змін - 19.05.2025 17:07
Папір для друку Ф А-4/80, 30190000-7, офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-05-05-013934-a | |
| ID | f4fbaaea67284872b197d180ac53408c | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-05-05-006296-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`945`127.45 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Умови поставки товару: 1. Строк поставки товару – з моменту підписання Договору Сторонами по 29 серпня 2025 року. 2. Поставка товару та його розвантаження здійснюється силами і засобами Постачальника. 3. Кількість поставленого товару підтверджується видатковим накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін. 4. Датою поставки товару вважається дата фактичної передачі товару, відповідно до видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Місце поставки товару: склад Замовника, що знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10. Умови оплати: 1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін. 2. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні) оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після надходження коштів на рахунок Замовника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Міністерство юстиції України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`945`127.45 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.05.25
Подання пропозицій
до 09.05.25
Кваліфікація переможця
з 09.05.25
Пропозиції розглянуті
з 15.05.25
Завершена
19.05.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Інша подія | |
| Опис | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, пров. Рильський, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.08.2025
Умови поставки: Умови поставки товару:
1. Строк поставки товару – з моменту підписання Договору Сторонами по 29 серпня 2025 року.
2. Поставка товару та його розвантаження здійснюється силами і засобами Постачальника.
3. Кількість поставленого товару підтверджується видатковим накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін.
4. Датою поставки товару вважається дата фактичної передачі товару, відповідно до видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Місце поставки товару:
склад Замовника, що знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10.
Умови оплати:
1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
2. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні) оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після надходження коштів на рахунок Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10667 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 18:03
Версія документу від: 05.05.2025 18:03
ID: 873a2b9ac70c48c2bf62e28f96ac5757
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 18:06
Версія документу від: 05.05.2025 18:06
ID: 94ab007d89a34abdad7ef7e8dd2d89e6
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Колір: білий
Формат: a4 (210х297 мм)
Кількість аркушів Очікуване значення: 500 штука
Непрозорість від: 92 - 98 відсоток
Товщина від: 105 - 110 мікрометр
Білизна CIE від: 168 - 180 відсоток
Щільність паперу Очікуване значення: 80 грам на квадратний метр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 05.05.2025 18:06 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 05.05.2025 18:06 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 09.05.2025 10:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Міністерство юстиції України |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 00015622 |
| Юридична адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 09.05.2025 10:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
ID: 14f9d70249a04d8b95f20d1c284d8f15
1`620`530.64
Гривня з ПДВ
6
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
ID: badf3a08a3334b7b98db35c228591215
1`464`365.76
Гривня з ПДВ
10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРНЕЙ"
ID: 0ff86a9da09a40e6843e4e26ee372510
1`445`165.16
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`445`165.16
Гривня з ПДВ
Папір для друку Econ Copy A4, 80 г/м², 500 арк., білий (8991389139202)
112.90 Гривня без ПДВ
Пропозиція відхилена
15.05.2025 18:03
2
1`464`365.76
Гривня з ПДВ
Папір для друку GOLDEN STAR A4 80 г/м2, 500 арк./уп.
114.40 Гривня без ПДВ
Переможець
15.05.2025 18:11
3
1`469`485.92
Гривня з ПДВ
Папір для друку Xerox Premier A4, 80 г/м², 500 арк., білий
114.80 Гривня без ПДВ
Не розглядався
4
1`497`006.78
Гривня з ПДВ
Папір для друку APHRODITE ,80 г/м², 500 арк., білий(6975649670027)
116.95 Гривня без ПДВ
Не розглядався
5
1`536`048.00
Гривня з ПДВ
Папір офісний Office Economy Cut-Size Copy&Print NAVIGATOR
144.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
6
1`609`010.28
Гривня з ПДВ
Папір ксероксний A4 IQ ULTRA
125.70 Гривня без ПДВ
Не розглядався
7
1`620`530.64
Гривня з ПДВ
Офісний папір
126.60 Гривня без ПДВ
Не розглядався
8
1`631`410.98
Гривня з ПДВ
Папір для друку Xerox Premier A4, 80 г/м², 500 арк., білий
152.94 Гривня без ПДВ
Не розглядався
9
1`688`372.76
Гривня з ПДВ
Папір ксероксний A4 IQ ULTRA
131.90 Гривня без ПДВ
Не розглядався
11
1`766`455.20
Гривня з ПДВ
Папір для друку XEROX Excel A4, 80 г/м², 500 арк., білий
165.60 Гривня без ПДВ
Не розглядався
12
1`920`060.00
Гривня з ПДВ
Папір для друку STORA ENSO Multicopy A4, 80 г/м², 500 арк., білий
150.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Код ЄДРПОУ: 44812423
1`464`365.76
Гривня з ПДВ
15.05.2025
18:11
Укладені договори
Номер договору
145
Дата підписання
19.05.2025
Дата початку дії
19.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`464`365.76 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`220`304.80 Гривня
