Процедура закупки объявлена 05.05.2025 18:06. Дата последних изменений - 19.05.2025 17:07
Папір для друку Ф А-4/80, 30190000-7, офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015
| Идентификатор закупки | UA-2025-05-05-013934-a | |
| ID | f4fbaaea67284872b197d180ac53408c | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-05-05-006296-a |
Ожидаемая стоимость
1`945`127.45 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Умови поставки товару: 1. Строк поставки товару – з моменту підписання Договору Сторонами по 29 серпня 2025 року. 2. Поставка товару та його розвантаження здійснюється силами і засобами Постачальника. 3. Кількість поставленого товару підтверджується видатковим накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін. 4. Датою поставки товару вважається дата фактичної передачі товару, відповідно до видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Місце поставки товару: склад Замовника, що знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10. Умови оплати: 1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін. 2. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні) оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після надходження коштів на рахунок Замовника.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Міністерство юстиції України | |
| Ожидаемая стоимость | 1`945`127.45 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
05.05.25
Прием предложений
до 09.05.25
Квалификация
с09.05.25
Предложения рассмотрены
с15.05.25
Завершен
19.05.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Другое событие | |
| Описание | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01001, Україна, Київ, пров. Рильський, 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.08.2025
Информация по поставке партиями: Умови поставки товару:
1. Строк поставки товару – з моменту підписання Договору Сторонами по 29 серпня 2025 року.
2. Поставка товару та його розвантаження здійснюється силами і засобами Постачальника.
3. Кількість поставленого товару підтверджується видатковим накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін.
4. Датою поставки товару вважається дата фактичної передачі товару, відповідно до видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Місце поставки товару:
склад Замовника, що знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10.
Умови оплати:
1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
2. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні) оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після надходження коштів на рахунок Замовника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10667 пачка
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 18:03
Версия документа от: 05.05.2025 18:03
ID: 873a2b9ac70c48c2bf62e28f96ac5757
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 18:06
Версия документа от: 05.05.2025 18:06
ID: 94ab007d89a34abdad7ef7e8dd2d89e6
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Колір: білий
Формат: a4 (210х297 мм)
Кількість аркушів Ожидаемое значение: 500 штука
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 98 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 105 - 110 мікрометр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 168 - 180 відсоток
Щільність паперу Ожидаемое значение: 80 грам на квадратний метр
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 05.05.2025 18:06 | |
| Начало периода приема предложений | 05.05.2025 18:06 | |
| Окончание периода приема предложений | 09.05.2025 10:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Міністерство юстиції України |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 00015622 |
| Юридический адрес | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 09.05.2025 10:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
ID: 14f9d70249a04d8b95f20d1c284d8f15
1`620`530.64
Гривна с НДС
6
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
ID: badf3a08a3334b7b98db35c228591215
1`464`365.76
Гривна с НДС
10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРНЕЙ"
ID: 0ff86a9da09a40e6843e4e26ee372510
1`445`165.16
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
1`445`165.16
Гривна с НДС
Папір для друку Econ Copy A4, 80 г/м², 500 арк., білий (8991389139202)
112.90 Гривна без НДС
Предложение отклонено
15.05.2025 18:03
2
1`464`365.76
Гривна с НДС
Папір для друку GOLDEN STAR A4 80 г/м2, 500 арк./уп.
114.40 Гривна без НДС
Победитель
15.05.2025 18:11
3
1`469`485.92
Гривна с НДС
Папір для друку Xerox Premier A4, 80 г/м², 500 арк., білий
114.80 Гривна без НДС
Не рассматривался
4
1`497`006.78
Гривна с НДС
Папір для друку APHRODITE ,80 г/м², 500 арк., білий(6975649670027)
116.95 Гривна без НДС
Не рассматривался
5
1`536`048.00
Гривна с НДС
Папір офісний Office Economy Cut-Size Copy&Print NAVIGATOR
144.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
6
1`609`010.28
Гривна с НДС
Папір ксероксний A4 IQ ULTRA
125.70 Гривна без НДС
Не рассматривался
7
1`620`530.64
Гривна с НДС
Офісний папір
126.60 Гривна без НДС
Не рассматривался
8
1`631`410.98
Гривна с НДС
Папір для друку Xerox Premier A4, 80 г/м², 500 арк., білий
152.94 Гривна без НДС
Не рассматривался
9
1`688`372.76
Гривна с НДС
Папір ксероксний A4 IQ ULTRA
131.90 Гривна без НДС
Не рассматривался
11
1`766`455.20
Гривна с НДС
Папір для друку XEROX Excel A4, 80 г/м², 500 арк., білий
165.60 Гривна без НДС
Не рассматривался
12
1`920`060.00
Гривна с НДС
Папір для друку STORA ENSO Multicopy A4, 80 г/м², 500 арк., білий
150.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Код ЕГРПОУ:44812423
1`464`365.76
Гривна с НДС
15.05.2025
18:11
Заключенные договоры
Номер договора
145
Дата подписания
19.05.2025
Дата начала действия
19.05.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
1`464`365.76 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
1`220`304.80 Гривна
