Процедура закупівлі оголошена 18.04.2025 15:17. Дата останніх змін - 29.04.2025 10:25
Клавіатури, миші, USB-концентратори, подовжувачі -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-18-008275-a | |
| ID | 5b72ddc5bdfc499d9ad6cec5bdd22885 |
Очікувана вартість закупівлі
10`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 10`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
18.04.25
Подання пропозицій
до 23.04.25
Кваліфікація переможця
з 23.04.25
Пропозиції розглянуті
з 24.04.25
Завершена
29.04.25