Клавіатури, миші, USB-концентратори, подовжувачі
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-18-008275-a | |
| ID | 5b72ddc5bdfc499d9ad6cec5bdd22885 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-17-005124-a |
Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 10`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 5 банківські дні |
Умови поставки
| Подія | Підписання договору | |
| Тип оплати | Одноразова поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 20 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Клавіатури
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 2) |
USB-концентратори і кардрідери
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
| 3) |
Мережеві фільтри та подовжувачі
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
| 4) |
Миші
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
| 5) |
Миші
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Шаблон договору-мишки-клавіатури.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 15:17
Версія документу від: 18.04.2025 15:17
ID: 804f4df2cded4885b7e57af9104e583f
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 15:17
Версія документу від: 18.04.2025 15:17
ID: 4657d73159af45f49a111b8a30f1a3fd
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Форм-фактор: повнорозмірна
Тип підключення: дротове
Інтерфейс підключення: usb
Мова розкладки: англійська, українська
Підсвічування клавіш Очікуване значення: ні
Матеріал корпусу: пластик
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: baseus, gembird
Тип: usb-концентратор
Інтерфейс підключення: usb 2.0
SD Очікуване значення: ні
TF (microSD) Очікуване значення: ні
USB 2.0 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
USB 3.1 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
USB 3.1 Type-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
HDMI ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
VGA (D-Sub) Очікуване значення: ні
Ethernet (RJ45) Очікуване значення: ні
Аудіо 3.5 мм Очікуване значення: ні
Живлення: usb
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: 2e
Тип: подовжувач
Кількість розеток ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Тип розеток: контурна вилка cee 7/17
Довжина шнура ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.5 - 1.5 метр
Максимальний вхідний струм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 10 - 10 ампер
Вимикач Очікуване значення: ні
USB-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
USB-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Розмір: велика, середня
Тип підключення: бездротове
Інтерфейс підключення: usb
Кількість кнопок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 4 штука
Колесо прокрутки Очікуване значення: Так
Тип сенсора: оптичний
Роздільна здатність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200 точок на дюйм
Живлення: батарейки
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Розмір: велика
Тип підключення: дротове
Інтерфейс підключення: usb
Кількість кнопок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3 штука
Колесо прокрутки Очікуване значення: Так
Тип сенсора: оптичний
Роздільна здатність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200 точок на дюйм
Довжина кабелю ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.45 - 1.45 метр
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
Дати та строки
| Дата публікації | 18.04.2025 15:17 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 18.04.2025 15:17 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 23.04.2025 16:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04362680 |
| Юридична адреса | 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Реєстр пропозицій
Протокол розкриття
Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір
Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)
Мережевий подовжувач 2Е на 5 розеток, 2G1.0, 1.5м, чорний (2E-U0510M1.5BK)
A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi
Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi
Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір
Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)
Мережевий подовжувач 2E 5XCEE7/17 2G*1.0мм 1.5м білий (2E-U0510M1.5)
A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi
Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi
Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір
Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)
Мережевий подовжувач 2E 5XCEE7/17 2G*1.0мм 1.5м білий (2E-U0510M1.5)
A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi
Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi
