Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.04.2025 15:17. Дата останніх змін - 29.04.2025 10:25

Клавіатури, миші, USB-концентратори, подовжувачі

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-18-008275-a  
ID 5b72ddc5bdfc499d9ad6cec5bdd22885  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-17-005124-a  
Очікувана вартість закупівлі
10`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області  
Очікувана вартість закупівлі 10`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.04.25
Подання пропозицій
до 23.04.25
Кваліфікація переможця
з 23.04.25
Пропозиції розглянуті
з 24.04.25
Завершена
29.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 банківські дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Клавіатури
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
2)
USB-концентратори і кардрідери
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
3)
Мережеві фільтри та подовжувачі
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
4)
Миші
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
5)
Миші
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Умови поставки: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука

Тендерна документація

Проект договору
Шаблон договору-мишки-клавіатури.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 15:17
Версія документу від: 18.04.2025 15:17
ID: 804f4df2cded4885b7e57af9104e583f
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 15:17
Версія документу від: 18.04.2025 15:17
ID: 4657d73159af45f49a111b8a30f1a3fd

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Клавіатури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Форм-фактор: повнорозмірна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Тип підключення: дротове
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Інтерфейс підключення: usb
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Мова розкладки: англійська, українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Підсвічування клавіш Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Матеріал корпусу: пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі USB-концентратори і кардрідери
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: baseus, gembird
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Тип: usb-концентратор
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Інтерфейс підключення: usb 2.0
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
SD Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
TF (microSD) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
USB 2.0 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
USB 3.1 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
USB 3.1 Type-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
HDMI ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
VGA (D-Sub) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Ethernet (RJ45) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Аудіо 3.5 мм Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Живлення: usb
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Мережеві фільтри та подовжувачі
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: 2e
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Тип: подовжувач
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Кількість розеток ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Тип розеток: контурна вилка cee 7/17
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Довжина шнура ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.5 - 1.5 метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Максимальний вхідний струм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 10 - 10 ампер
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Вимикач Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
USB-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
USB-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Миші
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Розмір: велика, середня
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Тип підключення: бездротове
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Інтерфейс підключення: usb
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Кількість кнопок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 4 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Колесо прокрутки Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Тип сенсора: оптичний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Роздільна здатність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200 точок на дюйм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Живлення: батарейки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Миші
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Розмір: велика
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Тип підключення: дротове
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Інтерфейс підключення: usb
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Кількість кнопок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Колесо прокрутки Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Тип сенсора: оптичний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Роздільна здатність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200 точок на дюйм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Довжина кабелю ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.45 - 1.45 метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.04.2025

Дати та строки

Дата публікації 18.04.2025 15:17  
Початок періоду прийому пропозицій 18.04.2025 15:17  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.04.2025 16:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04362680  
Юридична адреса 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 23.04.2025 16:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
8`270.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ІДІДЖІ ГРУП"
ID: 881ac89b1c6e47cba1a9ab77caaa0c18
8`067.42
Гривня з ПДВ
3
ФОП "СРИВКІН СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ"
ID: 94cee8fce91e456195eb91da98e893d9
8`400.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
8`067.42
Гривня з ПДВ

Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір

133.35 Гривня без ПДВ

Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)

126.95 Гривня без ПДВ

Мережевий подовжувач 2Е на 5 розеток, 2G1.0, 1.5м, чорний (2E-U0510M1.5BK)

172.90 Гривня без ПДВ

A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi

300.00 Гривня без ПДВ

Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi

100.30 Гривня без ПДВ
Пропозиція відхилена
24.04.2025 14:22
2
8`270.00
Гривня з ПДВ

Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір

180.00 Гривня без ПДВ

Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)

170.00 Гривня без ПДВ

Мережевий подовжувач 2E 5XCEE7/17 2G*1.0мм 1.5м білий (2E-U0510M1.5)

140.00 Гривня без ПДВ

A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi

392.00 Гривня без ПДВ

Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi

130.00 Гривня без ПДВ
Переможець
24.04.2025 14:23
3
8`400.00
Гривня з ПДВ

Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір

180.00 Гривня без ПДВ

Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)

210.00 Гривня без ПДВ

Мережевий подовжувач 2E 5XCEE7/17 2G*1.0мм 1.5м білий (2E-U0510M1.5)

180.00 Гривня без ПДВ

A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi

180.00 Гривня без ПДВ

Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi

180.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП "ФОП ТОМАШЕВСЬКИЙ АРТУР ІВАНОВИЧ"
Код ЄДРПОУ: 2522307279
8`270.00
Гривня з ПДВ
24.04.2025
14:23

Укладені договори

Номер договору
100
Дата підписання
28.04.2025
Дата початку дії
28.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
8`270.00 Гривня без ПДВ