Процедура закупівлі оголошена 17.04.2025 23:29. Дата останніх змін - 29.04.2025 16:39
Система для забору капілярної крові, 2 мл, літій гепарин, зелена кришка, стерильна без капіляру
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-17-012007-a | |
| ID | 815a8cca873741b4a974b1741a3a6615 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-17-014604-a |
Очікувана вартість закупівлі
6`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ЗГІДНО СПЕЦИФІКАЦІЇ доданої до проєкту договору. 1. Гарантійний строк (термін) на товар: на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, але не менше 12 місяців, починаючи з моменту передачі товару Замовнику, або в окремих випадках можуть узгоджуватись сторонами. Якщо протягом строку придатності Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Учасник-переможець зобов’язаний замінити дефектний Товар. 2. Строк (термін) поставки товару: з моменту укладення договору до 31.12.2025 року (включно). Товар поставляється партіями відповідно до потреб Замовника, але не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника Постачальником. 3. Місце поставки товару: КНП «Баранівська лікарня», вул. Звягельська, 66 , м. Баранівка, Звягельський р-н, Житомирська обл.,12701. 4. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. 5. Ціна за одиницю товару повинна бути визначена з урахуванням витрат учасника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, занесення до приміщень), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інших витрат. 6. Поставка та розвантаження товару по місцю призначення проводиться учасником 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. 8. При поставці партії товару Учаснику необхідно надати: - копії реєстраційного посвідчення (у разі, якщо реєстраційне посвідчення на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар); - інструкції з використання виробу українською мовою (у разі, якщо інструкція на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар) - документ, що засвідчує якість товару: копія сертифікату відповідності або паспорту якості або інший документ (у разі якщо це передбачено діючим законодавством). 9. Товар, який поставляється Постачальником, не повинен бути походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Для перевірки цієї інформації, з врахуванням пп.3 п.64 вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 року №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», на момент укладання Договору Постачальником надається довідка(и) про походження товару отримана від виробника або представника на запропонований Товар згідно Технічної специфікації пропозиції Постачальника в електронній системі закупівель за позиціями специфікації котрі мають іноземне походження.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 6`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
17.04.25
Подання пропозицій
до 22.04.25
Кваліфікація переможця
з 22.04.25
Пропозиції розглянуті
з 22.04.25
Завершена
29.04.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата за поставлений товар здійснюється в гривнях. Розрахунки за поставлений товар проводяться ПОКУПЦЕМ в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у Договорі. ПОКУПЕЦЬ проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків ПОСТАЧАЛЬНИКА, у строк протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару ПОКУПЦЮ, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок ПОКУПЦЯ у поточному році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку ПОКУПЦЯ бюджетного фінансування, призначеного на оплату Товару, ПОКУПЕЦЬ проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок ПОКУПЦЯ. Днем оплати поставленого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків ЗАМОВНИКА. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Умови поставки
| Подія | Дата подання заявки | |
| Опис | 1. Гарантійний строк (термін) на товар: на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, але не менше 12 місяців, починаючи з моменту передачі товару Замовнику, або в окремих випадках можуть узгоджуватись сторонами. Якщо протягом строку придатності Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Учасник-переможець зобов’язаний замінити дефектний Товар. 2. Строк (термін) поставки товару: з моменту укладення договору до 31.12.2025 року (включно). Товар поставляється партіями відповідно до потреб Замовника, але не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника Постачальником. 4. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. 5. Ціна за одиницю товару повинна бути визначена з урахуванням витрат учасника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, занесення до приміщень), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інших витрат. 6. Поставка та розвантаження товару по місцю призначення проводиться учасником 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. 8. При поставці партії товару Учаснику необхідно надати: - копії реєстраційного посвідчення (у разі, якщо реєстраційне посвідчення на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар); - інструкції з використання виробу українською мовою (у разі, якщо інструкція на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар) - документ, що засвідчує якість товару: копія сертифікату відповідності або паспорту якості або інший документ (у разі якщо це передбачено діючим законодавством). | |
| Тип оплати | Повторювана поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 3 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Система для забору капілярної крові, 1 мл, літій гепарин, зелена кришка, стерильна без капіляру
Класифікація за ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, вул. Звягельська, 66
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: ЗГІДНО СПЕЦИФІКАЦІЇ доданої до проєкту договору. 1. Гарантійний строк (термін) на товар: на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, але не менше 12 місяців, починаючи з моменту передачі товару Замовнику, або в окремих випадках можуть узгоджуватись сторонами. Якщо протягом строку придатності Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Учасник-переможець зобов’язаний замінити дефектний Товар. 2. Строк (термін) поставки товару: з моменту укладення договору до 31.12.2025 року (включно). Товар поставляється партіями відповідно до потреб Замовника, але не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника Постачальником. 3. Місце поставки товару: КНП «Баранівська лікарня», вул. Звягельська, 66 , м. Баранівка, Звягельський р-н, Житомирська обл.,12701. 4. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. 5. Ціна за одиницю товару повинна бути визначена з урахуванням витрат учасника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, занесення до приміщень), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інших витрат. 6. Поставка та розвантаження товару по місцю призначення проводиться учасником 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. 8. При поставці партії товару Учаснику необхідно надати: - копії реєстраційного посвідчення (у разі, якщо реєстраційне посвідчення на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар); - інструкції з використання виробу українською мовою (у разі, якщо інструкція на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар) - документ, що засвідчує якість товару: копія сертифікату відповідності або паспорту якості або інший документ (у разі якщо це передбачено діючим законодавством). 9. Товар, який поставляється Постачальником, не повинен бути походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Для перевірки цієї інформації, з врахуванням пп.3 п.64 вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 року №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», на момент укладання Договору Постачальником надається довідка(и) про походження товару отримана від виробника або представника на запропонований Товар згідно Технічної специфікації пропозиції Постачальника в електронній системі закупівель за позиціями специфікації котрі мають іноземне походження.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору медичні вироби ЗЦП.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 23:29
Версія документу від: 17.04.2025 23:29
ID: 782bcee6d3a34bfe9a98293e8874e1fd
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 23:37
Версія документу від: 17.04.2025 23:37
ID: 7441f6df073545cb99d85b160c189261
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Система для забору капілярної крові, 1 мл, літій гепарин, зелена кришка, стерильна без капіляру
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Об'єм, мл: 1.0
Наявність наповнювача Очікуване значення: Так
Наповнювач: Літій гепарин
Колір кришки: Зелений
Стерильність Очікуване значення: Так
Наявність капіляру Очікуване значення: ні
Метод забору крові: Аспіраційний
|
Дати та строки
| Дата публікації | 17.04.2025 23:37 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 17.04.2025 23:37 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 22.04.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01991576 |
| Юридична адреса | 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, вул. Звягельська, 66 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 22.04.2025 00:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`475.00
Гривня з ПДВ
Система для забору проб газів крові (стерильна) Луер-Сліп 50 I.U. електроліт-збалансований гепарин 1-2 мл (ml)
36.50 Гривня без ПДВ
Переможець
22.04.2025 14:29
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Код ЄДРПОУ: 45099150
5`475.00
Гривня з ПДВ
22.04.2025
14:29
Укладені договори
Номер договору
114-25
Дата підписання
25.04.2025
Дата початку дії
25.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
5`475.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
5`116.82 Гривня
