Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 17.04.2025 23:29. Дата последних изменений - 29.04.2025 16:39

Система для забору капілярної крові, 2 мл, літій гепарин, зелена кришка, стерильна без капіляру

Идентификатор закупки UA-2025-04-17-012007-a  
ID 815a8cca873741b4a974b1741a3a6615  
Идентификатор плана UA-P-2025-04-17-014604-a  
Ожидаемая стоимость
6`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ЗГІДНО СПЕЦИФІКАЦІЇ доданої до проєкту договору. 1. Гарантійний строк (термін) на товар: на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, але не менше 12 місяців, починаючи з моменту передачі товару Замовнику, або в окремих випадках можуть узгоджуватись сторонами. Якщо протягом строку придатності Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Учасник-переможець зобов’язаний замінити дефектний Товар. 2. Строк (термін) поставки товару: з моменту укладення договору до 31.12.2025 року (включно). Товар поставляється партіями відповідно до потреб Замовника, але не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника Постачальником. 3. Місце поставки товару: КНП «Баранівська лікарня», вул. Звягельська, 66 , м. Баранівка, Звягельський р-н, Житомирська обл.,12701. 4. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. 5. Ціна за одиницю товару повинна бути визначена з урахуванням витрат учасника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, занесення до приміщень), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інших витрат. 6. Поставка та розвантаження товару по місцю призначення проводиться учасником 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. 8. При поставці партії товару Учаснику необхідно надати: - копії реєстраційного посвідчення (у разі, якщо реєстраційне посвідчення на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар); - інструкції з використання виробу українською мовою (у разі, якщо інструкція на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар) - документ, що засвідчує якість товару: копія сертифікату відповідності або паспорту якості або інший документ (у разі якщо це передбачено діючим законодавством). 9. Товар, який поставляється Постачальником, не повинен бути походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Для перевірки цієї інформації, з врахуванням пп.3 п.64 вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 року №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», на момент укладання Договору Постачальником надається довідка(и) про походження товару отримана від виробника або представника на запропонований Товар згідно Технічної специфікації пропозиції Постачальника в електронній системі закупівель за позиціями специфікації котрі мають іноземне походження.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 6`500.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
17.04.25
Прием предложений
до 22.04.25
Квалификация
с22.04.25
Предложения рассмотрены
с22.04.25
Завершен
29.04.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата за поставлений товар здійснюється в гривнях. Розрахунки за поставлений товар проводяться ПОКУПЦЕМ в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у Договорі. ПОКУПЕЦЬ проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків ПОСТАЧАЛЬНИКА, у строк протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару ПОКУПЦЮ, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок ПОКУПЦЯ у поточному році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку ПОКУПЦЯ бюджетного фінансування, призначеного на оплату Товару, ПОКУПЕЦЬ проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок ПОКУПЦЯ. Днем оплати поставленого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків ЗАМОВНИКА.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Условия поставки

Событие Дата подачи заявки  
Описание 1. Гарантійний строк (термін) на товар: на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, але не менше 12 місяців, починаючи з моменту передачі товару Замовнику, або в окремих випадках можуть узгоджуватись сторонами. Якщо протягом строку придатності Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Учасник-переможець зобов’язаний замінити дефектний Товар. 2. Строк (термін) поставки товару: з моменту укладення договору до 31.12.2025 року (включно). Товар поставляється партіями відповідно до потреб Замовника, але не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника Постачальником. 4. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. 5. Ціна за одиницю товару повинна бути визначена з урахуванням витрат учасника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, занесення до приміщень), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інших витрат. 6. Поставка та розвантаження товару по місцю призначення проводиться учасником 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. 8. При поставці партії товару Учаснику необхідно надати: - копії реєстраційного посвідчення (у разі, якщо реєстраційне посвідчення на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар); - інструкції з використання виробу українською мовою (у разі, якщо інструкція на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар) - документ, що засвідчує якість товару: копія сертифікату відповідності або паспорту якості або інший документ (у разі якщо це передбачено діючим законодавством).  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 3 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Система для забору капілярної крові, 1 мл, літій гепарин, зелена кришка, стерильна без капіляру
ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, вул. Звягельська, 66
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: ЗГІДНО СПЕЦИФІКАЦІЇ доданої до проєкту договору. 1. Гарантійний строк (термін) на товар: на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, але не менше 12 місяців, починаючи з моменту передачі товару Замовнику, або в окремих випадках можуть узгоджуватись сторонами. Якщо протягом строку придатності Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Учасник-переможець зобов’язаний замінити дефектний Товар. 2. Строк (термін) поставки товару: з моменту укладення договору до 31.12.2025 року (включно). Товар поставляється партіями відповідно до потреб Замовника, але не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника Постачальником. 3. Місце поставки товару: КНП «Баранівська лікарня», вул. Звягельська, 66 , м. Баранівка, Звягельський р-н, Житомирська обл.,12701. 4. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. 5. Ціна за одиницю товару повинна бути визначена з урахуванням витрат учасника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, занесення до приміщень), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інших витрат. 6. Поставка та розвантаження товару по місцю призначення проводиться учасником 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. 8. При поставці партії товару Учаснику необхідно надати: - копії реєстраційного посвідчення (у разі, якщо реєстраційне посвідчення на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар); - інструкції з використання виробу українською мовою (у разі, якщо інструкція на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар) - документ, що засвідчує якість товару: копія сертифікату відповідності або паспорту якості або інший документ (у разі якщо це передбачено діючим законодавством). 9. Товар, який поставляється Постачальником, не повинен бути походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Для перевірки цієї інформації, з врахуванням пп.3 п.64 вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 року №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», на момент укладання Договору Постачальником надається довідка(и) про походження товару отримана від виробника або представника на запропонований Товар згідно Технічної специфікації пропозиції Постачальника в електронній системі закупівель за позиціями специфікації котрі мають іноземне походження.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 150 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору медичні вироби ЗЦП.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 23:29
Версия документа от: 17.04.2025 23:29
ID: 782bcee6d3a34bfe9a98293e8874e1fd
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 23:37
Версия документа от: 17.04.2025 23:37
ID: 7441f6df073545cb99d85b160c189261

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Система для забору капілярної крові, 1 мл, літій гепарин, зелена кришка, стерильна без капіляру
Критерий относится к предмету закупки Система для забору капілярної крові, 1
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Технічні характеристики
Об'єм, мл: 1.0
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Наявність наповнювача Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Наповнювач: Літій гепарин
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Колір кришки: Зелений
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Стерильність Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Наявність капіляру Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Метод забору крові: Аспіраційний
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025

Даты и сроки

Дата публикации 17.04.2025 23:37  
Начало периода приема предложений 17.04.2025 23:37  
Окончание периода приема предложений 22.04.2025 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01991576  
Юридический адрес 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, вул. Звягельська, 66  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 22.04.2025 00:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
ID: 107a056881dd4bdb860243ab182b4ddb
5`475.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
5`475.00
Гривна с НДС

Система для забору проб газів крові (стерильна) Луер-Сліп 50 I.U. електроліт-збалансований гепарин 1-2 мл (ml)

36.50 Гривна без НДС
Победитель
22.04.2025 14:29

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Код ЕГРПОУ:45099150
5`475.00
Гривна с НДС
22.04.2025
14:29

Заключенные договоры

Номер договора
114-25
Дата подписания
25.04.2025
Дата начала действия
25.04.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
5`475.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
5`116.82 Гривна