Процедура закупівлі оголошена 07.04.2025 17:29. Дата останніх змін - 14.04.2025 17:18
Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-07-013397-a | |
| ID | 20a984ff2bb044e1a23874726a1d13bc |
Очікувана вартість закупівлі
53`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 53`700.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
07.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Кваліфікація переможця
з 11.04.25
Пропозиції розглянуті
з 11.04.25
Завершена
14.04.25