Процедура закупівлі оголошена 07.04.2025 17:29. Дата останніх змін - 14.04.2025 17:18
Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-07-013397-a | |
| ID | 20a984ff2bb044e1a23874726a1d13bc | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-07-011996-a |
Очікувана вартість закупівлі
53`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 53`700.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
07.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Кваліфікація переможця
з 11.04.25
Пропозиції розглянуті
з 11.04.25
Завершена
14.04.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року №590. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.06.2025
Умови поставки: Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору (ЗФ) стільці офісні.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 17:28
Версія документу від: 07.04.2025 17:28
ID: 3f5522420e7f4775a40f6b3b39fe9194
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 17:29
Версія документу від: 07.04.2025 17:29
ID: 6b2d3a50a0c244188cd97f29f01c17fe
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип ніжок: звичайні
Матеріал оббивки спинки: тканина
Матеріал оббивки сидіння: тканина
Матеріал каркасу: метал
Бренд: amf
Висота сидіння від: 460 - 460 міліметр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 07.04.2025 17:29 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 07.04.2025 17:29 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.04.2025 10:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04060772 |
| Юридична адреса | 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 11.04.2025 10:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
42`300.00
Гривня з ПДВ
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
705.00 Гривня без ПДВ
Переможець
11.04.2025 10:16
2
43`365.00
Гривня з ПДВ
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
722.75 Гривня без ПДВ
Не розглядався
3
43`740.00
Гривня з ПДВ
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
729.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
4
48`258.00
Гривня з ПДВ
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
670.25 Гривня без ПДВ
Не розглядався
5
49`980.00
Гривня з ПДВ
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
833.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
6
50`520.00
Гривня з ПДВ
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
842.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
7
50`700.00
Гривня з ПДВ
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
845.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
8
53`100.00
Гривня з ПДВ
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
885.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП "Бистров Дмитро В'ячеславович"
Код ЄДРПОУ: 2965006792
42`300.00
Гривня з ПДВ
11.04.2025
10:16
Укладені договори
Номер договору
146
Дата підписання
14.04.2025
Дата початку дії
14.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
42`300.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
35`250.00 Гривня
