Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.04.2025 17:29. Дата останніх змін - 14.04.2025 17:18

Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-07-013397-a  
ID 20a984ff2bb044e1a23874726a1d13bc  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-07-011996-a  
Очікувана вартість закупівлі
53`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області  
Очікувана вартість закупівлі 53`700.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
07.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Кваліфікація переможця
з 11.04.25
Пропозиції розглянуті
з 11.04.25
Завершена
14.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року №590.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.06.2025
Умови поставки: Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору (ЗФ) стільці офісні.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 17:28
Версія документу від: 07.04.2025 17:28
ID: 3f5522420e7f4775a40f6b3b39fe9194
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 17:29
Версія документу від: 07.04.2025 17:29
ID: 6b2d3a50a0c244188cd97f29f01c17fe

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип ніжок: звичайні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.04.2025
Матеріал оббивки спинки: тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.04.2025
Матеріал оббивки сидіння: тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.04.2025
Матеріал каркасу: метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.04.2025
Бренд: amf
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.04.2025
Висота сидіння від: 460 - 460 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.04.2025

Дати та строки

Дата публікації 07.04.2025 17:29  
Початок періоду прийому пропозицій 07.04.2025 17:29  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.04.2025 10:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04060772  
Юридична адреса 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 11.04.2025 10:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
ID: b540d9bc6e934c49929175652aed2f48
50`700.00
Гривня з ПДВ
2
42`300.00
Гривня з ПДВ
3
49`980.00
Гривня з ПДВ
4
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
ID: 9519fded77d4464989b1b6b31d23c1bc
43`365.00
Гривня з ПДВ
5
ФОП "Міщук Сергій Степанович"
ID: 12ff69d3ed114dbfba77f885d154e1ff
53`100.00
Гривня з ПДВ
6
ФОП ГАВРИЛЮК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
ID: 10db39e3eccd4e569e6b0a4370b44ce0
50`520.00
Гривня з ПДВ
7
ТОВ "Епіцентр К"
ID: 82a9f6ca991f4ad386f0aff86004ab11
48`258.00
Гривня з ПДВ
8
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
ID: e562376f596b4872b26a6ec34fe8489c
43`740.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
42`300.00
Гривня з ПДВ

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

705.00 Гривня без ПДВ
Переможець
11.04.2025 10:16
2
43`365.00
Гривня з ПДВ

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

722.75 Гривня без ПДВ
Не розглядався
3
43`740.00
Гривня з ПДВ

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

729.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
4
48`258.00
Гривня з ПДВ

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

670.25 Гривня без ПДВ
Не розглядався
5
49`980.00
Гривня з ПДВ

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

833.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
6
50`520.00
Гривня з ПДВ

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

842.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
7
50`700.00
Гривня з ПДВ

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

845.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
8
53`100.00
Гривня з ПДВ

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

885.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП "Бистров Дмитро В'ячеславович"
Код ЄДРПОУ: 2965006792
42`300.00
Гривня з ПДВ
11.04.2025
10:16

Укладені договори

Номер договору
146
Дата підписання
14.04.2025
Дата початку дії
14.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
42`300.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
35`250.00 Гривня