Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 16:37. Дата останніх змін - 12.05.2025 16:39

Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Івано-Франківськ, згідно переліку № 1 (поточний ремонт), за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-012205-a  
ID b8b8bf9739f942a2968334614056ee0c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
3`025`705.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 3`025`705.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 65`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
02.04.25
Період уточнень
до 12.04.25
Період оскаржень
до 12.04.25
Подання пропозицій
до 15.04.25
Аукціон
16.04.25
Кваліфікація переможця
з 16.04.25
Пропозиції розглянуті
з 25.04.25
Завершена
12.05.25
06.04.2025, 22:24
Щодо Атестатів на техніку, виданих акредитованим органом сертифікації
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг: нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Івано-Франківськ, згідно переліку № 1 (поточний ремонт), за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014 передбачено, що: «для підтвердження відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію, він повинен подати наступні документи та інформацію. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг і є необхідні та достатні для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування. Серед машин, механізмів та обладнання в обов’язковому порядку має бути: розміточна техніка і обладнання для механічного демаркування дорожньої розмітки. На підтвердження відповідності розміточної техніки учасник надає сканкопії з оригіналів Атестатів виконання робіт на техніку, виданих акредитованими в даній сфері органами сертифікації.»
Вважаємо що дана вимога є дискусійною та Замовник має внести зміни до тендерної документації, оскільки:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог
документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, повʼязані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Крім того, в аналогічній ситуації Антимонопольний Комітет України вже встановлював порушення Замовником Закону в частині встановлення вимог аналогічних до вказаних в п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до п. 1.1.3 рішення комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель N 4753-р/пк-пз від 26.03.2025 р. вказано, що: «Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії Актів перевірки і випробовування машин (атестати виробництва) з додатками до них. Особливу увагу приділити спроможності машин наносити дорожню розмітку 1.3, яка згідно РЕКН "Утримання обʼєктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів", затверджених наказом Nº 76 від 05.07.2007 р. Міністерства з питань житлово - комунального господарства України, повинна наноситись за 1 прохід.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг з інформацією, зокрема про наявність машини маркувальної для нанесення дорожньої розмітки та машини для здійснення ручного маркування (саме не менше 2 шт.), атестовані органом сертифікації продукції, атестовані саме органом сертифікації продукції та зможуть надати копії атестатів саме виробництва. що є дискримінаційним по відношенню до інших субʼєктів господарювання, у тому числі, Скаржником.»
Отже, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в частині надання сканкопії з оригіналів Атестатів виконання робіт на техніку, виданих акредитованими в даній сфері органами сертифікації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.04.2025, 15:12)
Атестація машин та механізмів, призначених для нанесення дорожньої розмітки, покликана забезпечити необхідну якість та довговічність дорожньої розмітки, а отже – і безпеку дорожнього руху.
Розмічальна техніка повинна: рівномірно наносити фарбу дорожньої розмітки, дотримуватись заданої ширини та товщини ліній, працювати з певною експлуатаційною швидкістю без втрати якості, мати стабільні параметри нанесення світловідбивальних елементів (скляних кульок) та ін. Атестація підтверджує, що розмічальна техніка, запропонована учасником, робить це у відповідності до вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» та СОУ 42.1-37641918-095:2012. «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
Наприклад, на автомобільних дорогах загального користування згідно пункту 1.4 Наказу Державної служби автомобільних доріг України від 28.04.2009 року № 187 «Про підвищення якості робіт з улаштування дорожньої розмітки», з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та підвищення якості робіт з улаштування розмітки проїзної частини автомобільних доріг загального користування, не допускаються до робіт розмічальні машини, що не пройшли атестацію.
Неналежна розмітка (розмита, нерівна, без світловідбивальних властивостей тощо) може ввести в оману водіїв; спричинити виникнення дорожньо-транспортних пригод; створити небезпеку в умовах поганої видимості (дощ, туман, ніч) тощо.
Також слід зазначити, що вимога до учасника володіти/користуватись на правовій підставі атестованою для нанесення дорожньої розмітки технікою — це спосіб спонукати учасника залучити до виконання розмічальну техніку, яка відповідатиме діючим стандартам, вимогам і умовам закупівлі, а також забезпечити рівні умови конкуренції між добросовісними компаніями-виконавцями.
Тож, на підставі Вашого звернення, а також враховуючи все вищезазначене, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.