Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.03.2025 15:34. Дата останніх змін - 07.04.2025 10:35

Столи комп’ютерні одномісні для облаштування ПРУ задля забезпечення безпечних умов для здобувачів освіти під час організації та проведення (НМТ) та переходу з дистанційного до очного або змішаного навчання код ДК 021: 2015 39130000-2 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-17-010239-a  
ID cf7e4954b12540e3b529ef88aaa9013d  
Загальна очікувана вартість закупівлі
222`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 222`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 6`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
17.03.25
Період уточнень
до 22.03.25
Період оскаржень
до 22.03.25
Подання пропозицій
до 25.03.25
Кваліфікація переможця
з 25.03.25
Пропозиції розглянуті
з 28.03.25
Завершена
07.04.25
Наразі немає жодного запитання від учасників