Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.03.2025 15:34. Дата останніх змін - 07.04.2025 10:35

Столи комп’ютерні одномісні для облаштування ПРУ задля забезпечення безпечних умов для здобувачів освіти під час організації та проведення (НМТ) та переходу з дистанційного до очного або змішаного навчання код ДК 021: 2015 39130000-2 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-17-010239-a  
ID cf7e4954b12540e3b529ef88aaa9013d  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-17-012026-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
222`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 222`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 6`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.03.25
Період уточнень
до 22.03.25
Період оскаржень
до 22.03.25
Подання пропозицій
до 25.03.25
Кваліфікація переможця
з 25.03.25
Пропозиції розглянуті
з 28.03.25
Завершена
07.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Столи комп’ютерні одномісні для облаштування ПРУ задля забезпечення безпечних умов для здобувачів освіти під час організації та проведення (НМТ) та переходу з дистанційного до очного або змішаного навчання код ДК 021: 2015 39130000-2 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 222`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`220.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 6`000.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис 3.7. Розрахунок за даним Договором здійснюється за рахунок бюджетних коштів в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Покупцем видаткової накладної. 3.8. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця. 3.9. Залік зустрічних однорідних вимог здійснюється виключно за згодою Покупця. 3.10. Постачальник зобов’язаний на дату виникнення податкових зобов’язань, визначених у відповідності з нормами статті 187.7 ПКУ, при оплаті Покупцем за рахунок бюджетних коштів, на дату зарахування коштів на банківський рахунок Постачальника, скласти податкову накладну та/або розрахунок коригування в електронній формі та зареєструвати з урахуванням граничних строків, визначених у відповідності з нормами п. 201.10 ст. 201 ПКУ. *якщо Постачальник є платником ПДВ 3.11. Платіжні зобов’язання за цим Договором виникають у Покупця після підписання обома Сторонами видаткової накладної та мають бути сплачені при отриманні відповідного бюджетного фінансування, з урахуванням умов дійсного договору  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Столи комп’ютерні одномісні для облаштування ПРУ задля забезпечення безпечних умов для здобувачів освіти під час організації та проведення (НМТ) та переходу з дистанційного до очного або змішаного навчання код ДК 021: 2015 39130000-2 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63463, Україна, Харківська область, с. Лиман, пл. Покровська, 6А;
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука

Тендерна документація

Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 15:34
Версія документу від: 17.03.2025 15:34
ID: a9b2fedca79145e6bdf1b6117c93b11d
Нетипізований документ
Додаток 1 до тендерної документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 15:34
Версія документу від: 17.03.2025 15:34
ID: aa717a1d765f4fcc8cfb882964fbd60a
Нетипізований документ
Додаток 2 до тендерної документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 15:34
Версія документу від: 17.03.2025 15:34
ID: 4627cd032a5b4c018663227edd3fbcdc
Нетипізований документ
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 15:34
Версія документу від: 17.03.2025 15:34
ID: 6b1e15832940487398992ef7f196a678
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 15:34
Версія документу від: 17.03.2025 15:34
ID: adcbf20380464b14b88646cf9b84697c
Нетипізований документ
Додаток 5 до тендерної документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 15:34
Версія документу від: 17.03.2025 15:34
ID: d9887e49a6a24edd9f1d4191ce5af059
Нетипізований документ
Додаток 6 до тендерної документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 15:34
Версія документу від: 17.03.2025 15:34
ID: ac5dd5a818144328a2e0406882b9e0de
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 15:35
Версія документу від: 17.03.2025 15:35
ID: 7e020495a44241308b3bd63b5d016eaf

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Столи комп’ютерні одномісні для облаштув
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку № 4 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6 000,00 грн. (Граничний розмір у відсотках забезпечення тендерної пропозиції установлено ст. 25 Закону № 922, а саме в разі закупівлі: робіт — не більш як 0,5 % очікуваної вартості закупівлі; товарів чи послуг — не більш як 3 % очікуваної вартості закупівлі) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). Банківська гарантія, має бути видана банком, що відносяться до системно важливих банків. Перелік банків затверджено рішенням Правління Національного банку України від 29.02.2024 №70-рш. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 8. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 9. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель разом з документом, що підтверджує, що внесення грошового забезпечення (покриття) наданої банківської гарантії – випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії або довідкою про грошове покриття банківської гарантії. 10. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 11. Банківська гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки банку у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. 12. До банківської гарантії учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала електронну банківську гарантію. 13. Всі витрати по оформленню банківської гарантії та сплати гарантованого платежу (в тому числі комісій) здійснюються за рахунок Учасника, що підтверджується відповідним гарантійним листом. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Столи комп’ютерні одномісні для облаштув
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю та протягом всього строку дії цього договору про закупівлю; - Дата закінчення дії Банківської гарантії: має дорівнювати або перевищувати строк дії Договору;
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 10 день
Прийнятні докази:
Документ. - Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов'язок банку-гаранта сплатити на користь замовника повну суму банківської гарантії, яка визначена договором про закупівлю, за вимогою замовника, у разі порушення переможцем (постачальником) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, порушення переможцем (постачальником) умов договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) умов договору про закупівлю переможцем (постачальником).
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи, Іншій формі
Прийнятні докази:
Документ. - Строк сплати коштів за банківською гарантією: за цією гарантією банк-гарант безвідклично зобов’язаний сплатити замовнику (бенефіціару) суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога). - Банківська гарантія підписується уповноваженою(ими) особою(ами) банку-гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). До банківської гарантії надаються копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025
У складі пропозиції надається документ, який підтверджує запропоновану ним ціну за одиницю товару, що є предметом закупівлі Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. У складі пропозиції надається документ, який підтверджує запропоновану ним ціну за одиницю товару, що є предметом закупівлі (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що виданий на учасника та на замовника, не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду і в будь-якому разі Учасник надає передбачений законом документ про систему оподаткування Учасника, що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.03.2025

Дати та строки

Дата публікації 17.03.2025 15:35  
Завершення періоду уточнень 22.03.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 17.03.2025 15:34  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.03.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43956241  
Юридична адреса 63460, Україна, Харківська область, селище Слобожанське, вул.Миру, будинок 7  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 25.03.2025 00:00
Столи комп’ютерні одномісні для облаштування ПРУ задля забезпечення безпечних умов для здобувачів освіти під час організації та проведення (НМТ) та переходу з дистанційного до очного або змішаного навчання код ДК 021: 2015 39130000-2 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
210`000.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Столи комп’ютерні одномісні для облаштування ПРУ задля забезпечення безпечних умов для здобувачів освіти під час організації та проведення (НМТ) та переходу з дистанційного до очного або змішаного навчання код ДК 021: 2015 39130000-2 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Столи комп’ютерні одномісні для облаштування ПРУ задля забезпечення безпечних умов для здобувачів освіти під час організації та проведення (НМТ) та переходу з дистанційного до очного або змішаного навчання код ДК 021: 2015 39130000-2 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович
Код ЄДРПОУ: 2219515995
210`000.00
Гривня з ПДВ
28.03.2025
11:10

Укладені договори

Столи комп’ютерні одномісні для облаштування ПРУ задля забезпечення безпечних умов для здобувачів освіти під час організації та проведення (НМТ) та переходу з дистанційного до очного або змішаного навчання код ДК 021: 2015 39130000-2 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи)
Номер договору
30-25
Дата підписання
07.04.2025
Дата початку дії
07.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
210`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
210`000.00 Гривня