Процедура закупівлі оголошена 07.03.2025 11:06. Дата останніх змін - 14.08.2025 11:17
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-07-003661-a | |
| ID | 68ea697d2b1d44bba216d959a37b5930 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`400`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 15`400`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
07.03.25
Період уточнень
до 09.05.25
Період оскаржень
до 09.05.25
Подання пропозицій
до 12.05.25
Аукціон
16.05.25
Кваліфікація переможця
з 16.05.25
Пропозиції розглянуті
з 05.08.25
Завершена
14.08.25
10.03.2025, 10:50
кваліфікаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник .Додаток 2 містить вимогу
результат щорічного санітарно-мікробіологічного дослідження змивів у виробничих приміщеннях учасника, зазначених у довідці, виконаний у 2025 р. Результат має передбачати дослідження не менше 10-ти змивів. Ніяким Законом та нормативною документацією не передбачено кількість змивів. Встановлюючи кількість 10 штук ви свідомо обмежуєте коло учасників і прописуєте документацію під того учасника, в кого є 10 змивів. Посимо змінити трактування без зазначення кількості
результат щорічного санітарно-мікробіологічного дослідження змивів у виробничих приміщеннях учасника, зазначених у довідці, виконаний у 2025 р. Результат має передбачати дослідження не менше 10-ти змивів. Ніяким Законом та нормативною документацією не передбачено кількість змивів. Встановлюючи кількість 10 штук ви свідомо обмежуєте коло учасників і прописуєте документацію під того учасника, в кого є 10 змивів. Посимо змінити трактування без зазначення кількості
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.03.2025, 20:05)
Шановний учаснику,Інформуємо Вас, що 11.03.2025 об 18:46. ID: UA-2025-03-07-003661-a.c1 було зареєстровано подану Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД", зокрема, на обговорюваний Вами пункт. У разі встановлення порушень за вказаним пунктом тендерної документації Колегією АМКУ, Замовником будуть внесені відповідні зміни до умов Документації в цй частині. Про внесення змін, буде повідомлено на веб-порталі Уповноваженого органу.
10.03.2025, 11:01
кваліфікаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник
В додатку 2 є вимога надати
Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох) сестри медичної з дієтичного харчування.
Ми,, висловлюємо зацікавленість у участі в тендері на надання послуг харчування для медичних закладів. Однак, після ознайомлення з умовами тендеру, ми виявили вимогу щодо наявності медичної сестри з дієтичного харчування у нашому штаті.
Ми, як кейтерінгова компанія, забезпечуємо виконання меню, наданого замовником, і не займаємося складанням дієтичних раціонів. У зв'язку з цим, вважаємо цю вимогу дискримінаційною та недоречною для нашого виду діяльності.
Просимо вас надати роз'яснення щодо підстав для цієї вимоги та, за можливості, розглянути можливість її скасування або зміни для кейтерінгових компаній, які не займаються складанням дієтичних меню.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на вашу відповідь.
В додатку 2 є вимога надати
Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох) сестри медичної з дієтичного харчування.
Ми,, висловлюємо зацікавленість у участі в тендері на надання послуг харчування для медичних закладів. Однак, після ознайомлення з умовами тендеру, ми виявили вимогу щодо наявності медичної сестри з дієтичного харчування у нашому штаті.
Ми, як кейтерінгова компанія, забезпечуємо виконання меню, наданого замовником, і не займаємося складанням дієтичних раціонів. У зв'язку з цим, вважаємо цю вимогу дискримінаційною та недоречною для нашого виду діяльності.
Просимо вас надати роз'яснення щодо підстав для цієї вимоги та, за можливості, розглянути можливість її скасування або зміни для кейтерінгових компаній, які не займаються складанням дієтичних меню.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на вашу відповідь.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.03.2025, 20:06)
Шановний учасник! Інформуємо Вас, що встановлені вимоги є такими, що не обмежують учасників процедури закупівлі від участі у тендері.
10.03.2025, 18:26
Щодо меню
Загальне запитання щодо оголошення
В меню, що представлено замовником є неточності, а саме:
1. Наявність каш з ячною крупою (ця крупа не дозволена згідно 931наказу) - понеділок обід (для гіпертрофії), вівторок обід - для гіпертрофії, п'ятниця вечеря (для гіпотрофії, нормотрофії, та гіпертрофії), субота обід (для гіпертрофії).
2. П'ятниця обід - нормотрія на обід 2 мясні страви, а саме "Бігос з гречкою та куркою" і "Котлета яловича (асорті) парова" - чи це не помилка?
3. Середа вечеря страва Котлета рибна парова - 0,500кг вихід порції - це не забагато для однієї порції м'ясної страви?
4. Вівторок обід відсутня перша страва "Суп Селянський з вершковим маслом" для дієти гіпотрофії та п'яниця обід "Суп з булгуром та рослинною олією" та неділя обід також відсутня перша страва для гіпотрофії.
1. Наявність каш з ячною крупою (ця крупа не дозволена згідно 931наказу) - понеділок обід (для гіпертрофії), вівторок обід - для гіпертрофії, п'ятниця вечеря (для гіпотрофії, нормотрофії, та гіпертрофії), субота обід (для гіпертрофії).
2. П'ятниця обід - нормотрія на обід 2 мясні страви, а саме "Бігос з гречкою та куркою" і "Котлета яловича (асорті) парова" - чи це не помилка?
3. Середа вечеря страва Котлета рибна парова - 0,500кг вихід порції - це не забагато для однієї порції м'ясної страви?
4. Вівторок обід відсутня перша страва "Суп Селянський з вершковим маслом" для дієти гіпотрофії та п'яниця обід "Суп з булгуром та рослинною олією" та неділя обід також відсутня перша страва для гіпотрофії.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.03.2025, 20:07)
Шановний учаснику, інформуємо Вас, що тендерна документація містить лише орієнтовний перелік страв, їх обсяги.
07.04.2025, 12:29
Щодо одиниці виміру послуг
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник.
В тендерної документації зазначається в якості одиниці виміру послуг - «порція».
При цьому в меню вимагається окремо розцінити вартість сніданку, обіду, полуденка та вечері, а також загальну вартість за день.
А ні в договорі, а ні в технічної специфікації не дається роз’яснення – що мається на увазі під «порція»? Це порція сніданку, порція обіду, порція полуденка та порція вечері? Чи це порція макаронів, каші, супу?
Звертаємо вашу увагу на те, що якщо в тендерній документації під терміном «порція» мається на увазі харчування пацієнтів за день – одиниця послуг при виконанні тендерних умов є неподільною. Тобто, при наданні послуг Виконавець зобов’язаний постачати саме «порції», а не окремо сніданок, окремо обід, окремо полуденок та вечерю – кількість сніданків, обідів, полуденків та вечерь – повинна бути однакова протягом дня – тоді це буде «порція».
В тендерної документації зазначається в якості одиниці виміру послуг - «порція».
При цьому в меню вимагається окремо розцінити вартість сніданку, обіду, полуденка та вечері, а також загальну вартість за день.
А ні в договорі, а ні в технічної специфікації не дається роз’яснення – що мається на увазі під «порція»? Це порція сніданку, порція обіду, порція полуденка та порція вечері? Чи це порція макаронів, каші, супу?
Звертаємо вашу увагу на те, що якщо в тендерній документації під терміном «порція» мається на увазі харчування пацієнтів за день – одиниця послуг при виконанні тендерних умов є неподільною. Тобто, при наданні послуг Виконавець зобов’язаний постачати саме «порції», а не окремо сніданок, окремо обід, окремо полуденок та вечерю – кількість сніданків, обідів, полуденків та вечерь – повинна бути однакова протягом дня – тоді це буде «порція».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 13:23)
Доброго дня! Інформуємо вас, що 27 березня 2025року, у відповідь на запит ДЕПАРТАМЕНТУ
ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ"КИЇВАУДИТ" замовником було внесена зміни, що стосуються розрахунку пропонованого учасниками закупівлі меню та розрахунку вартості пропозиції.
ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ"КИЇВАУДИТ" замовником було внесена зміни, що стосуються розрахунку пропонованого учасниками закупівлі меню та розрахунку вартості пропозиції.
10.04.2025, 14:09
Щодо одиниці виміру
Загальне запитання щодо оголошення
У зв’язку з тим, що ви відповідаєте на запитання інформацією, яка не є відповіддю, задаємо питання ще раз.
В технічному завданні зазначається, що одиниця виміру – ПОРЦІЯ, а всього потрібно поставити 103375 ПОРЦІЙ.
Також техзавданням вимагається надати розцінені окремо сніданок, обід, полуденок та вечерю, відповідно ми вважаємо, що одна ПОРЦІЯ – це один сніданок, один обід, один полуденок та одна вечеря.
Тобто, за день Виконавець надає ЧОТИРИ ПОРЦІЇ на одну людину.
Враховуючи, що строк надання послуг «з моменту підписання договору» та до 31 грудня 2025 року, виходить орієнтовно 245 днів (умовно обрали дату підписання договору 1 травня 2025 року).
Виходячи з умов техзавдання та тендерної документації при плануванні логістичних послуг ми беремо за основу наступні розрахунки:
103375 порцій : 4 порції на день : 245 днів = 106 пацієнтів на день у середньому повинні бути забезпечені харчуванням.
Також звертаємо вашу увагу, що одиниця виміру встановлена в техвимогами та тендерної закупівлею (в цей закупівлі – ПОРЦІЯ) – є суттєвою умовою закупівлі та договору та не може змінюватися (зокрема ділитися на складові) в період його виконання.
У разі не отримання від вас конкретної відповіді – ми будемо вважати наші розрахунки вірними.
В технічному завданні зазначається, що одиниця виміру – ПОРЦІЯ, а всього потрібно поставити 103375 ПОРЦІЙ.
Також техзавданням вимагається надати розцінені окремо сніданок, обід, полуденок та вечерю, відповідно ми вважаємо, що одна ПОРЦІЯ – це один сніданок, один обід, один полуденок та одна вечеря.
Тобто, за день Виконавець надає ЧОТИРИ ПОРЦІЇ на одну людину.
Враховуючи, що строк надання послуг «з моменту підписання договору» та до 31 грудня 2025 року, виходить орієнтовно 245 днів (умовно обрали дату підписання договору 1 травня 2025 року).
Виходячи з умов техзавдання та тендерної документації при плануванні логістичних послуг ми беремо за основу наступні розрахунки:
103375 порцій : 4 порції на день : 245 днів = 106 пацієнтів на день у середньому повинні бути забезпечені харчуванням.
Також звертаємо вашу увагу, що одиниця виміру встановлена в техвимогами та тендерної закупівлею (в цей закупівлі – ПОРЦІЯ) – є суттєвою умовою закупівлі та договору та не може змінюватися (зокрема ділитися на складові) в період його виконання.
У разі не отримання від вас конкретної відповіді – ми будемо вважати наші розрахунки вірними.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.04.2025, 09:50)
Доброго ранку! Корегування внесено