Процедура закупівлі оголошена 19.02.2025 11:22. Дата останніх змін - 10.03.2025 11:52
Канцелярське приладдя -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-02-19-004362-a | |
| ID | 69784cba1d1345f2bf46b3c16f81ff60 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
196`354.43 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
30197630-1 Папір для друку (папір А4,папір щільний А4 для особових рахунків,папір А3), 30192700-8 Канцелярські товари (файли А4,файли А5, клейка стрічка канцелярська вузька, клейка стрічка канцелярська широка), 3019923-1 Конверти (конверти поштовий без марок С5, конверти поштовий без марок С4, Конверт DL, Конверт з повітряною вставкою №18, Конверт з повітряною вставкою №20), 30192160-0 Коректори (коректор стрічковий 5мм*20м, Коректор-ручка мет.), 30192125-3 Маркери (маркер чорний, маркер червоний, маркер перманентний чорний, маркер для виділення тексту різнокольоровий в упаковці, набір маркерів для фліпчарта), 30192130-8 Олівці (олівцець звичайний графітний), 30192121-5 Кулькові ручки (ручка червона, ручка синя, ручка чорна), 30197130-6 Креслярські кнопки (кнопки канцелярські нікельовані), 30197310-2 Канцелярські ножі (канцелярський ніж великий, канцелярський ніж середній), 30197330-8 Діроколи (діркопробивач металевий для паперу з лінійкою, діркопробивач металевий для паперу з лінійкою), 30192110-5 Чорнила та пов'язана продукція (штемпельна фарба синя), 30192111-2 Штемпельні подушки (штемпельна подушка настільна), 30197300-9 Канцелярські ножі, степлери та діро коли (шило канцелярське), 30197320-5 Степлери (Степлер № 24/6, Степлер № 23), 30197110-0 Скоби (Скоби № 24/6, Скоби № 23/8), 30197220-4 Канцелярські скріпки (Біндери 41 мм, Біндери 32 мм, Біндери 15 мм), 30197321-2 Антистеплери (Дистеплер), 30195921-4 Гумки для магнітних дощок (Губка магнітна для фліпчарта з комплектом змінних вкладишів) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 196`354.43 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
19.02.25
Період уточнень
до 24.02.25
Період оскаржень
до 24.02.25
Подання пропозицій
до 27.02.25
Кваліфікація переможця
з 27.02.25
Пропозиції розглянуті
з 28.02.25
Завершена
10.03.25