Процедура закупівлі оголошена 19.02.2025 11:22. Дата останніх змін - 10.03.2025 11:52
Канцелярське приладдя
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-02-19-004362-a | |
| ID | 69784cba1d1345f2bf46b3c16f81ff60 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-02-19-000834-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
196`354.43 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
30197630-1 Папір для друку (папір А4,папір щільний А4 для особових рахунків,папір А3), 30192700-8 Канцелярські товари (файли А4,файли А5, клейка стрічка канцелярська вузька, клейка стрічка канцелярська широка), 3019923-1 Конверти (конверти поштовий без марок С5, конверти поштовий без марок С4, Конверт DL, Конверт з повітряною вставкою №18, Конверт з повітряною вставкою №20), 30192160-0 Коректори (коректор стрічковий 5мм*20м, Коректор-ручка мет.), 30192125-3 Маркери (маркер чорний, маркер червоний, маркер перманентний чорний, маркер для виділення тексту різнокольоровий в упаковці, набір маркерів для фліпчарта), 30192130-8 Олівці (олівцець звичайний графітний), 30192121-5 Кулькові ручки (ручка червона, ручка синя, ручка чорна), 30197130-6 Креслярські кнопки (кнопки канцелярські нікельовані), 30197310-2 Канцелярські ножі (канцелярський ніж великий, канцелярський ніж середній), 30197330-8 Діроколи (діркопробивач металевий для паперу з лінійкою, діркопробивач металевий для паперу з лінійкою), 30192110-5 Чорнила та пов'язана продукція (штемпельна фарба синя), 30192111-2 Штемпельні подушки (штемпельна подушка настільна), 30197300-9 Канцелярські ножі, степлери та діро коли (шило канцелярське), 30197320-5 Степлери (Степлер № 24/6, Степлер № 23), 30197110-0 Скоби (Скоби № 24/6, Скоби № 23/8), 30197220-4 Канцелярські скріпки (Біндери 41 мм, Біндери 32 мм, Біндери 15 мм), 30197321-2 Антистеплери (Дистеплер), 30195921-4 Гумки для магнітних дощок (Губка магнітна для фліпчарта з комплектом змінних вкладишів) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 196`354.43 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.02.25
Період уточнень
до 24.02.25
Період оскаржень
до 24.02.25
Подання пропозицій
до 27.02.25
Кваліфікація переможця
з 27.02.25
Пропозиції розглянуті
з 28.02.25
Завершена
10.03.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Канцелярське приладдя
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 196`354.43 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 981.77 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Офісний папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 570 пачка
|
| 2) |
Папір щільний А4 для особових рахунків
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 пачка
|
| 3) |
Папір А3
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пачка
|
| 4) |
Файли А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 155 пачка
|
| 5) |
Файли А5
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
|
| 6) |
Конверти поштовий без марок С5
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
|
| 7) |
Конверти поштовий без марок С4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
|
| 8) |
Конверт DL
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
|
| 9) |
Конверт з повітряною вставкою №18
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
|
| 10) |
Конверт з повітряною вставкою №20
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
|
| 11) |
Коректор стрічковий 5мм*20м
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 138 штука
|
| 12) |
Коректор-ручка мет.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 111 штука
|
| 13) |
Маркер чорний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 53 штука
|
| 14) |
Маркер червоний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 44 штука
|
| 15) |
Маркер перманентний чорний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 66 штука
|
| 16) |
Маркер для виділення тексту різнокольоровий в упаковці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 пачка
|
| 17) |
Олівцець звичайний графітний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 316 штука
|
| 18) |
Ручка червона
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 165 штука
|
| 19) |
Ручка синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 700 штука
|
| 20) |
Ручка чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 181 штука
|
| 21) |
Клейка стрічка канцелярська широка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 147 штука
|
| 22) |
Клейка стрічка канцелярська вузька
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 146 штука
|
| 23) |
Кнопки канцелярські нікельовані
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
|
| 24) |
Канцелярський ніж великий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 25) |
Канцелярський ніж середній
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 41 штука
|
| 26) |
Діркопробивач металевий для паперу з лінійкою
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 24 штука
|
| 27) |
Діркопробивач металевий для паперу з лінійкою
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
|
| 28) |
Штемпельна фарба синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 штука
|
| 29) |
Штемпельна подушка настільна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
|
| 30) |
Шило канцелярське
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 31) |
Степлер № 24/6
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
| 32) |
Степлер № 23
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 33) |
Скоби № 24/6
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 пачка
|
| 34) |
Скоби № 23/8
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 пачка
|
| 35) |
Біндери 41 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 35 пачка
|
| 36) |
Біндери 32 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 49 пачка
|
| 37) |
Біндери 15 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 38 пачка
|
| 38) |
Дистеплер
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 39) |
Губка магнітна для фліпчарта з комплектом змінних вкладишів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 40) |
Набір маркерів для фліпчарта
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.11.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація за Особливостями Канцелярія.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.02.2025 11:22
Версія документу від: 19.02.2025 11:22
ID: a4f28b2553de4f5d8156fa7542ee3147
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги) Папір.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.02.2025 11:22
Версія документу від: 19.02.2025 11:22
ID: d0f4bceec6af484ba4ea9b47ca3014be
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 до тендернох документації Технічна специфікація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.02.2025 11:22
Версія документу від: 19.02.2025 11:22
ID: cb2970c865c14636959ebfe37b0b82d4
|
![]() |
Проект договору
Додаток_3_до_тендерної_документації_Проект_Договір__закупівлі_за_державні_кошти_2025_1_.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.02.2025 11:22
Версія документу від: 19.02.2025 11:22
ID: edc7bf67733449a28ea09acab013bf3c
|
![]() |
Критерії прийнятності
Додаток 4 до тендерної документації (переможець).doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.02.2025 11:22
Версія документу від: 19.02.2025 11:22
ID: ae902b9b134d46f99117c1c5192ec098
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.02.2025 11:25
Версія документу від: 19.02.2025 11:25
ID: f8cb7e846428424fafa0d592a790ac8d
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (30190000-7), та / або Канцелярське приладдя.
Документ. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі
Документ. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі.
|
Дати та строки
| Дата публікації | 19.02.2025 11:25 | |
| Завершення періоду уточнень | 24.02.2025 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 19.02.2025 11:22 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 27.02.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38625593 |
| Юридична адреса | 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Фортечна, 65 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 27.02.2025 00:00
Канцелярське приладдя
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
ID: 31960e9b95a04701a2cbe9a5d132e4f3
183`000.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
Канцелярське приладдя
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
183`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
28.02.2025 11:28
Повідомлення про намір укласти договір
Канцелярське приладдя
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
Код ЄДРПОУ: 37167117
183`000.00
Гривня з ПДВ
28.02.2025
11:28
Укладені договори
Канцелярське приладдя
Номер договору
24
Дата підписання
10.03.2025
Дата початку дії
10.03.2025
Дата завершення дії
15.12.2025
Ціна договору
183`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
152`500.00 Гривня
