Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.02.2025 00:59. Дата останніх змін - 15.02.2025 12:33

Електронний ключ "Алмаз-1К", код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-08-000022-a  
ID 7b2f76471b364e63ba5a1a37f1c257f9  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-02-08-000018-a  
Очікувана вартість закупівлі
41`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.03.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця –м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування та маркування (етикування) Товару згідно із вимогами ГОСТ, ДСТУ, ТУ щодо товару такого виду та / або документами виробника. Пакування повинно забезпечувати збереження Товару та незмінність його властивостей, бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок.При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253  
Очікувана вартість закупівлі 41`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.02.25
Подання пропозицій
до 12.02.25
Кваліфікація переможця
з 12.02.25
Пропозиції розглянуті
з 12.02.25
Завершена
15.02.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Захищені носії ключової інформації (токени)
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.03.2025
Умови поставки: Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.03.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця –м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування та маркування (етикування) Товару згідно із вимогами ГОСТ, ДСТУ, ТУ щодо товару такого виду та / або документами виробника. Пакування повинно забезпечувати збереження Товару та незмінність його властивостей, бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок.При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.02.2025 00:59
Версія документу від: 08.02.2025 00:59
ID: 983f98e532164b23bced1cf73b4f40c0
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.02.2025 00:59
Версія документу від: 08.02.2025 00:59
ID: edbdd1e69fc3475890994c1abf143bc3

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Захищені носії ключової інформації (токе
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: ІІТ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.02.2025
Інтерфейс: usb
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.02.2025
Матеріал корпусу: пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.02.2025
Експертний висновок ДССЗЗІ України Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.02.2025
Гарантійний термін від: 36 - 36 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.02.2025

Дати та строки

Дата публікації 08.02.2025 00:59  
Початок періоду прийому пропозицій 08.02.2025 00:59  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.02.2025 02:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14321765  
Юридична адреса Україна, Чернігівська область, Чернігів  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 12.02.2025 02:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
41`400.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
41`400.00
Гривня з ПДВ

Токен USB Алмаз-1К

1`035.00 Гривня з ПДВ
Переможець
12.02.2025 14:32
2
41`400.00
Гривня з ПДВ

Токен USB Алмаз-1К

1`035.00 Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
41`400.00
Гривня з ПДВ

Токен USB Алмаз-1К

1`035.00 Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛ-ІТ"
Код ЄДРПОУ: 42472703
41`400.00
Гривня з ПДВ
12.02.2025
14:32

Укладені договори

Номер договору
72-25
Дата підписання
15.02.2025
Дата початку дії
15.02.2025
Дата завершення дії
30.04.2025
Ціна договору
41`400.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
34`500.00 Гривня