Процедура закупівлі оголошена 08.02.2025 00:59. Дата останніх змін - 15.02.2025 12:33
Електронний ключ "Алмаз-1К", код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-02-08-000022-a | |
| ID | 7b2f76471b364e63ba5a1a37f1c257f9 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-02-08-000018-a |
Очікувана вартість закупівлі
41`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.03.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця –м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування та маркування (етикування) Товару згідно із вимогами ГОСТ, ДСТУ, ТУ щодо товару такого виду та / або документами виробника. Пакування повинно забезпечувати збереження Товару та незмінність його властивостей, бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок.При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 41`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.02.25
Подання пропозицій
до 12.02.25
Кваліфікація переможця
з 12.02.25
Пропозиції розглянуті
з 12.02.25
Завершена
15.02.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Захищені носії ключової інформації (токени)
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.03.2025
Умови поставки: Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.03.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця –м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування та маркування (етикування) Товару згідно із вимогами ГОСТ, ДСТУ, ТУ щодо товару такого виду та / або документами виробника. Пакування повинно забезпечувати збереження Товару та незмінність його властивостей, бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок.При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.02.2025 00:59
Версія документу від: 08.02.2025 00:59
ID: 983f98e532164b23bced1cf73b4f40c0
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.02.2025 00:59
Версія документу від: 08.02.2025 00:59
ID: edbdd1e69fc3475890994c1abf143bc3
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: ІІТ
Інтерфейс: usb
Матеріал корпусу: пластик
Експертний висновок ДССЗЗІ України Очікуване значення: Так
Гарантійний термін від: 36 - 36 місяць
|
Дати та строки
| Дата публікації | 08.02.2025 00:59 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 08.02.2025 00:59 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 12.02.2025 02:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14321765 |
| Юридична адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 12.02.2025 02:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛ-ІТ"
ID: d15c717ce4a04eab8401ef0130fcfd3b
41`400.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК′ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"
ID: ba01dcdd402a4d3eb61d4ec727c27838
41`400.00
Гривня з ПДВ
3
ПрАТ "ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ""
ID: ea0a1e1f6bfc4a45a21a015908d7c27a
41`400.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
41`400.00
Гривня з ПДВ
Токен USB Алмаз-1К
1`035.00 Гривня з ПДВ
Переможець
12.02.2025 14:32
2
41`400.00
Гривня з ПДВ
Токен USB Алмаз-1К
1`035.00 Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
41`400.00
Гривня з ПДВ
Токен USB Алмаз-1К
1`035.00 Гривня з ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛ-ІТ"
Код ЄДРПОУ: 42472703
41`400.00
Гривня з ПДВ
12.02.2025
14:32
Укладені договори
Номер договору
72-25
Дата підписання
15.02.2025
Дата початку дії
15.02.2025
Дата завершення дії
30.04.2025
Ціна договору
41`400.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
34`500.00 Гривня
