Процедура закупки объявлена 08.02.2025 00:59. Дата последних изменений - 15.02.2025 12:33
Електронний ключ "Алмаз-1К", код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
| Идентификатор закупки | UA-2025-02-08-000022-a | |
| ID | 7b2f76471b364e63ba5a1a37f1c257f9 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-02-08-000018-a |
Ожидаемая стоимость
41`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.03.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця –м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування та маркування (етикування) Товару згідно із вимогами ГОСТ, ДСТУ, ТУ щодо товару такого виду та / або документами виробника. Пакування повинно забезпечувати збереження Товару та незмінність його властивостей, бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок.При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.)
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 | |
| Ожидаемая стоимость | 41`400.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.02.25
Прием предложений
до 12.02.25
Квалификация
с12.02.25
Предложения рассмотрены
с12.02.25
Завершен
15.02.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Банковские дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Захищені носії ключової інформації (токени)
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.03.2025
Информация по поставке партиями: Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.03.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця –м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування та маркування (етикування) Товару згідно із вимогами ГОСТ, ДСТУ, ТУ щодо товару такого виду та / або документами виробника. Пакування повинно забезпечувати збереження Товару та незмінність його властивостей, бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок.При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.)
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.02.2025 00:59
Версия документа от: 08.02.2025 00:59
ID: 983f98e532164b23bced1cf73b4f40c0
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.02.2025 00:59
Версия документа от: 08.02.2025 00:59
ID: edbdd1e69fc3475890994c1abf143bc3
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: ІІТ
Інтерфейс: usb
Матеріал корпусу: пластик
Експертний висновок ДССЗЗІ України Ожидаемое значение: Да
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 36 - 36 місяць
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 08.02.2025 00:59 | |
| Начало периода приема предложений | 08.02.2025 00:59 | |
| Окончание периода приема предложений | 12.02.2025 02:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 14321765 |
| Юридический адрес | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 12.02.2025 02:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛ-ІТ"
ID: d15c717ce4a04eab8401ef0130fcfd3b
41`400.00
Гривна с НДС
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК′ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"
ID: ba01dcdd402a4d3eb61d4ec727c27838
41`400.00
Гривна с НДС
3
ПрАТ "ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ""
ID: ea0a1e1f6bfc4a45a21a015908d7c27a
41`400.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
41`400.00
Гривна с НДС
Токен USB Алмаз-1К
1`035.00 Гривна с НДС
Победитель
12.02.2025 14:32
2
41`400.00
Гривна с НДС
Токен USB Алмаз-1К
1`035.00 Гривна с НДС
Не рассматривался
3
41`400.00
Гривна с НДС
Токен USB Алмаз-1К
1`035.00 Гривна с НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛ-ІТ"
Код ЕГРПОУ:42472703
41`400.00
Гривна с НДС
12.02.2025
14:32
Заключенные договоры
Номер договора
72-25
Дата подписания
15.02.2025
Дата начала действия
15.02.2025
Дата завершения действия
30.04.2025
Цена договора
41`400.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
34`500.00 Гривна
