Процедура закупівлі оголошена 17.01.2025 15:36. Дата останніх змін - 11.02.2025 13:26
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-17-014255-a | |
| ID | 6a5543e74140402a92031ce459736af8 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
6`178`255.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3082 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 6`178`255.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
17.01.25
Період уточнень
до 28.01.25
Подання пропозицій
до 05.02.25
Кваліфікація переможця
з 05.02.25
Пропозиції розглянуті
з 07.02.25
Завершена
11.02.25
18.01.2025, 00:14
Щодо технічних та кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Предметом закупвлі є, в тому числі: - Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту ДСТУ 4583:2006; Паска виготовлена за ДСТУ 4585:2006. Згідно Наказу ДП "УкрНДНЦ" №242 від 18.09.2023 р. та Закону України "Про стандартизацію" на заміну ДСТУ 4583:2006 був прийнятий ДСТУ 4583:2023. Зазначений наказ набрав чинність 01.05.2024 року. Згідно Наказу ДП "УкрНДНЦ" від 26.05.2021 № 189 з 01.12.2021 скасовано стандарт ДСТУ 4585:2006 та замість нього введено стандарт ДСТУ 4585:2021.
Тендерною документацією від учасників вимагається надати:
акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника (якщо учасник не є виробником) (згідно Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446). Акт без виявлених порушень не пізніше 2024 року;
Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) приміщення, яке буде використовуватись для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 1503 від 08.08.2023. Плановий (позаплановий) захід має бути складений не пізніше 2024 року. Акт без виявлених порушень.
Просимо взяти до уваги, що вимагати акти вказуючи конкретний термін видачі є дискримінацією учасників, що підтверджується рішенням АМКУ № 3648-р/пк-пз від 27.02.2024, закупівля UA-2024-02-09-012151-a.
У зв'язку із цим, просимо виключити з тендерної документації вимогу стсовоно терміну видачі відповідних актів.
Просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині.
Тендерною документацією від учасників вимагається надати:
акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника (якщо учасник не є виробником) (згідно Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446). Акт без виявлених порушень не пізніше 2024 року;
Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) приміщення, яке буде використовуватись для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 1503 від 08.08.2023. Плановий (позаплановий) захід має бути складений не пізніше 2024 року. Акт без виявлених порушень.
Просимо взяти до уваги, що вимагати акти вказуючи конкретний термін видачі є дискримінацією учасників, що підтверджується рішенням АМКУ № 3648-р/пк-пз від 27.02.2024, закупівля UA-2024-02-09-012151-a.
У зв'язку із цим, просимо виключити з тендерної документації вимогу стсовоно терміну видачі відповідних актів.
Просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.01.2025, 09:09)
Шановний учасник щодо вашого звернення про застосування скасованого стандарту пояснюємо наступне: під час підготовки тендерної документації були допущені помилки тому прийнято рішення внести зміни за результатом звернення відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей.