Процедура закупки объявлена 17.01.2025 15:36. Дата последних изменений - 11.02.2025 13:26
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби -
| Идентификатор закупки | UA-2025-01-17-014255-a | |
| ID | 6a5543e74140402a92031ce459736af8 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
6`178`255.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3082 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 6`178`255.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
17.01.25
Период уточнений
до 28.01.25
Прием предложений
до 05.02.25
Квалификация
с05.02.25
Предложения рассмотрены
с07.02.25
Завершен
11.02.25
18.01.2025, 00:14
Щодо технічних та кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику! Предметом закупвлі є, в тому числі: - Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту ДСТУ 4583:2006; Паска виготовлена за ДСТУ 4585:2006. Згідно Наказу ДП "УкрНДНЦ" №242 від 18.09.2023 р. та Закону України "Про стандартизацію" на заміну ДСТУ 4583:2006 був прийнятий ДСТУ 4583:2023. Зазначений наказ набрав чинність 01.05.2024 року. Згідно Наказу ДП "УкрНДНЦ" від 26.05.2021 № 189 з 01.12.2021 скасовано стандарт ДСТУ 4585:2006 та замість нього введено стандарт ДСТУ 4585:2021.
Тендерною документацією від учасників вимагається надати:
акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника (якщо учасник не є виробником) (згідно Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446). Акт без виявлених порушень не пізніше 2024 року;
Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) приміщення, яке буде використовуватись для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 1503 від 08.08.2023. Плановий (позаплановий) захід має бути складений не пізніше 2024 року. Акт без виявлених порушень.
Просимо взяти до уваги, що вимагати акти вказуючи конкретний термін видачі є дискримінацією учасників, що підтверджується рішенням АМКУ № 3648-р/пк-пз від 27.02.2024, закупівля UA-2024-02-09-012151-a.
У зв'язку із цим, просимо виключити з тендерної документації вимогу стсовоно терміну видачі відповідних актів.
Просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині.
Тендерною документацією від учасників вимагається надати:
акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника (якщо учасник не є виробником) (згідно Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446). Акт без виявлених порушень не пізніше 2024 року;
Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) приміщення, яке буде використовуватись для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 1503 від 08.08.2023. Плановий (позаплановий) захід має бути складений не пізніше 2024 року. Акт без виявлених порушень.
Просимо взяти до уваги, що вимагати акти вказуючи конкретний термін видачі є дискримінацією учасників, що підтверджується рішенням АМКУ № 3648-р/пк-пз від 27.02.2024, закупівля UA-2024-02-09-012151-a.
У зв'язку із цим, просимо виключити з тендерної документації вимогу стсовоно терміну видачі відповідних актів.
Просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.01.2025, 09:09)
Шановний учасник щодо вашого звернення про застосування скасованого стандарту пояснюємо наступне: під час підготовки тендерної документації були допущені помилки тому прийнято рішення внести зміни за результатом звернення відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей.