Процедура закупівлі оголошена 01.01.2025 13:33. Дата останніх змін - 05.02.2025 10:03
Послуги з інженерного проектування код ДК 021:2015:71320000-7
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-01-001408-a | |
| ID | ef6e4a89faf443e7b6bd80ff37a9aeaf | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-01-002306-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
600`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 600`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля робіт |
Закупівля оголошена
01.01.25
Період уточнень
до 06.01.25
Період оскаржень
до 06.01.25
Подання пропозицій
до 09.01.25
Аукціон
10.01.25
Кваліфікація переможця
з 10.01.25
Пропозиції розглянуті
з 21.01.25
Завершена
05.02.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Лот № 1 - Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 500`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`500.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 10.01.2025 14:56 - 10.01.2025 15:19 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Виконання робіт | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
Класифікація за ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Лот 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:25
Версія документу від: 01.01.2025 13:25
ID: 9099b6adc41b44fba30f3f1677e2f90a
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 3 до ТД Лот 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:25
Версія документу від: 01.01.2025 13:25
ID: fb43b13282cc4d858078282fe053b120
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:25
Версія документу від: 01.01.2025 13:25
ID: 719e9485009c487abb3f928f437bf9d1
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:25
Версія документу від: 01.01.2025 13:25
ID: 69974a36e5af43979e0769d5ddd915cd
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лот 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:25
Версія документу від: 01.01.2025 13:25
ID: b10901c975534bde858398bfc13049bf
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:25
Версія документу від: 01.01.2025 13:25
ID: c769a79ff59f4e628721548878050ee9
|
![]() |
Проект договору
Додаток 4 до ТД Лот 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:25
Версія документу від: 01.01.2025 13:25
ID: 7c96a1d04693445f9f8abf482543b1f5
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 7.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:25
Версія документу від: 01.01.2025 13:25
ID: 5b14718bba024792a5b6b89582d89a63
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:43
Версія документу від: 03.01.2025 15:43
ID: 5d1f58f88fb34b078d3b15e94dada2f2
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:56
Версія документу від: 01.01.2025 13:56
ID: 5d1f58f88fb34b078d3b15e94dada2f2
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:34
Версія документу від: 01.01.2025 13:34
ID: 5d1f58f88fb34b078d3b15e94dada2f2
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол 005.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: 343a7d4a837f4eb3afdc4ef728347e6e
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток_6_до_ТД_Лот_1ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: cb8dd1dcb1424f288c9d850b5f6fe784
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Лот 1 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: cc840835b5934d4486e04e2ef575c61a
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: 92783d779a5446aea08befdcb37b7f78
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: 9c04ef6a8c48424baa4739bd5cdb31eb
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 3 до ТД Лот 1 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: a332bb775d0b440580cb27d001bd820d
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток_1_до_ТД_Лот_1 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: 1fddf1dc6b304ff29f641e8b9f7f7709
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: 73dab487c61c4c47af0e50a2424bff95
|
![]() |
Проект договору
Додаток 4 до ТД Лот 1 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:41
Версія документу від: 03.01.2025 15:41
ID: 620404bd7bbe4ef9bfa3c8a004823954
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_ef6e4a89faf443e7b6bd80ff37a9aeaf_e8aa9dcd2fcb4e6c9940240e3485f090.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:19
Версія документу від: 10.01.2025 15:19
ID: 068c0b2a5fce4252899b792f8ad49d54
|
Перебіг аукціону
Лот №2. Лот № 2 - Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 100`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 500.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 10.01.2025 15:29 - 10.01.2025 15:52 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Виконання робіт | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
Класифікація за ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Додаток 3 до ТД Лот 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:27
Версія документу від: 01.01.2025 13:27
ID: 4348c81cfbae49518eb22226f95e82ea
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:27
Версія документу від: 01.01.2025 13:27
ID: 896a79bb2df2439cbcdef7d4ab7c57ce
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лот 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:27
Версія документу від: 01.01.2025 13:27
ID: 37a7da9c480c4f869f5576fc0fb59d92
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Лот 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:27
Версія документу від: 01.01.2025 13:27
ID: 5148dd7d693f498686d6ef5e902b4f02
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:27
Версія документу від: 01.01.2025 13:27
ID: 805c97514af74e6093eb70888bea90fa
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:27
Версія документу від: 01.01.2025 13:27
ID: ba8d728a8a5a44dbbd3db0efb1859052
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:27
Версія документу від: 01.01.2025 13:27
ID: 3ec1a4dde0c349fdac0051a55719c731
|
![]() |
Проект договору
Додаток 4 до ТД Лот 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:27
Версія документу від: 01.01.2025 13:27
ID: ae7268c2a688417c86ad33d8b1e6f0d5
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:43
Версія документу від: 03.01.2025 15:43
ID: 5d1f58f88fb34b078d3b15e94dada2f2
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:56
Версія документу від: 01.01.2025 13:56
ID: 5d1f58f88fb34b078d3b15e94dada2f2
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:34
Версія документу від: 01.01.2025 13:34
ID: 5d1f58f88fb34b078d3b15e94dada2f2
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол 005.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:40
Версія документу від: 03.01.2025 15:40
ID: 343a7d4a837f4eb3afdc4ef728347e6e
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:42
Версія документу від: 03.01.2025 15:42
ID: 0b06abb2d882424d8ba122cd65118a0e
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток_1_до_ТД_Лот_2 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:42
Версія документу від: 03.01.2025 15:42
ID: 7d6264644d93429e9a0d6e65e967ad77
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:42
Версія документу від: 03.01.2025 15:42
ID: 862690d25c0a4e85b89fa909dad8191f
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:42
Версія документу від: 03.01.2025 15:42
ID: dd70fac7b9184218937daac9b55c2f9a
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Лот 2 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:42
Версія документу від: 03.01.2025 15:42
ID: 2b166f049a9a4231845a62462810e5ba
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток_6_до_ТД_Лот_2 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:42
Версія документу від: 03.01.2025 15:42
ID: 4062bf835f7442d690239e8b81d4f70c
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 3 до ТД Лот 2 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:42
Версія документу від: 03.01.2025 15:42
ID: defd4b2f2a96465aa531c8b8bc3c2078
|
![]() |
Проект договору
Додаток 4 до ТД Лот 2 ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 15:42
Версія документу від: 03.01.2025 15:42
ID: c025d40cea9a4e219a2dc99847488985
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_ef6e4a89faf443e7b6bd80ff37a9aeaf_803809c7f1b4406a8823deaa91ba2280.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:52
Версія документу від: 10.01.2025 15:52
ID: 6f00ea6b0cad49428e966ba43c2c0248
|
Перебіг аукціону
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника: вказується найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене). Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника: вказується найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене). Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
3.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), освіта, досвід роботи.
Обов’язкова наявність у штаті Учасника інженерно-технічного персоналу у складі:
- Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату);
- Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 або вище (надати копію кваліфікаційного сертифікату);
- Сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату.
3.2. Документи що підтверджують якість надання послуг:
Сертифікати:
- сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації акредитованим НААУ у відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит;
- сертифікат ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) , виданий органом сертифікації акредитованим НААУ, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим НААУ відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим НААУ у відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит;
- сертифікат ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення з наданням звіту про проведення аудиту.
3.3 Копія ліцензії на програмний комплекс для розробки кошторисної документації (АВК 5 або аналог).
У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1 та 2 додатка 1 до ТД. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
4.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), освіта, досвід роботи.
Обов’язкова наявність у штаті Учасника інженерно-технічного персоналу у складі:
- Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату);
- Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 або вище (надати копію кваліфікаційного сертифікату);
- Сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату.
4.2. Документи що підтверджують якість надання послуг:
Сертифікати:
- сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації акредитованим НААУ у відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит;
- сертифікат ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) , виданий органом сертифікації акредитованим НААУ, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим НААУ відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим НААУ у відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит;
- сертифікат ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення з наданням звіту про проведення аудиту.
4.3 Копія ліцензії на програмний комплекс для розробки кошторисної документації (АВК 5 або аналог).
У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1 та 2 додатка 1 до ТД. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 до додатку 1 до ТД , із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі-продажу того ж товару, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Під терміном «аналогічний договір» в розумінні цієї тендерної документації вважається договір на виконання робіт з розроблення проектної/проектно-кошторисної документації на будівництво / реконструкцію / капітальний ремонт будинку, будівлі або споруди, приміщення. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 до додатку 1 до ТД, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі-продажу того ж товару, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Під терміном «аналогічний договір» в розумінні цієї тендерної документації вважається договір на виконання робіт з розроблення проектної/проектно-кошторисної документації на будівництво / реконструкцію / капітальний ремонт будинку, будівлі або споруди, приміщення. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
| Дата публікації | 01.01.2025 13:34 | |
| Завершення періоду уточнень | 06.01.2025 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 01.01.2025 13:33 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 09.01.2025 08:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 00185028 |
| Юридична адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 10.01.2025 15:52
Лот № 1 - Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Лот № 2 - Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
Лот № 1 - Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
485`000.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
13.01.2025 14:17
Лот № 2 - Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
97`000.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
13.01.2025 14:21
Повідомлення про намір укласти договір
Лот № 1 - Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
ТОВ "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
Код ЄДРПОУ: 40971141
498`400.00
Гривня з ПДВ
21.01.2025
15:22
Лот № 2 - Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
ТОВ "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
Код ЄДРПОУ: 40971141
99`680.00
Гривня з ПДВ
21.01.2025
15:23
Укладені договори
Лот № 1 - Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
Номер договору
№25046
Дата підписання
04.02.2025
Дата початку дії
04.02.2025
Дата завершення дії
28.02.2025
Ціна договору
498`400.00 Гривня без ПДВ
Лот № 2 - Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
Номер договору
№25047
Дата підписання
04.02.2025
Дата початку дії
04.02.2025
Дата завершення дії
28.02.2025
Ціна договору
99`680.00 Гривня без ПДВ
