Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 17:05. Дата останніх змін - 12.12.2024 14:57

Формений одяг (мультилотова закупівля) (ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-26-017364-a  
ID bebce9e1d752478e8091d25394c2592c  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-26-019618-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`405`878.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`405`878.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.11.24
Період уточнень
до 01.12.24
Період оскаржень
до 01.12.24
Подання пропозицій
до 04.12.24
Кваліфікація переможця
з 04.12.24
Пропозиції розглянуті
з 06.12.24
Завершена
12.12.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. Костюм літній повсякденний робочий

Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 914`508.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 9`145.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис Постачальник протягом 5 робочих днів з дня підписання Договору за актами приймання-передачі зобов'язаний надати Замовнику на тимчасове зберігання з правом використання оригінали протоколів випробувань (або належним чином затверджені копії) разом з контрольними зразками та оригінали сертифікатів (або належним чином затверджені копії), що надавались під час процедури закупівлі.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Костюм літній повсякденний робочий
Класифікація за ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 342 комплект

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД Формений одяг.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: 8a8c83ddd12c46bc90d3daa282c56980
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: bafc9f68e6e04290a1efb3e4da7e4c3d
Тендерна документація
Додаток 1 форма мультилотова .doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: fbf991cd9ce7467cbf383de5fa2e8040
Проект договору
Проект договору форма КЛ 2024.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: 10b05bffb95c438c8e8c4785066fc6d0
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:07
Версія документу від: 26.11.2024 17:07
ID: 9a5b4d1f68c8475196b9cbd353c42618

Лот №2. Куртка зимова повсякденна робоча

Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 491`370.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`915.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис Постачальник протягом 5 робочих днів з дня підписання Договору за актами приймання-передачі зобов'язаний надати Замовнику на тимчасове зберігання з правом використання оригінали протоколів випробувань (або належним чином затверджені копії) разом з контрольними зразками та оригінали сертифікатів (або належним чином затверджені копії), що надавались під час процедури закупівлі.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Куртка зимова повсякденна робоча
Класифікація за ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 110 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД Формений одяг.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: 8a8c83ddd12c46bc90d3daa282c56980
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: bafc9f68e6e04290a1efb3e4da7e4c3d
Тендерна документація
Додаток 1 форма мультилотова .doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: fbf991cd9ce7467cbf383de5fa2e8040
Проект договору
Проект договору форма КЗ 2024.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: d9950490929b45b6b121bc2670e77124
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:07
Версія документу від: 26.11.2024 17:07
ID: 9a5b4d1f68c8475196b9cbd353c42618

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерій відноситься до лоту Костюм літній повсякденний робочий
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою*, з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді електронного документу — скан-копії. Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати: - скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 1-го) починаючи з 2020 року по теперішній час, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів у вигляді електронних документів - скан-копій. Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання товару, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник не вважатиме підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, якщо Учасник діяв у якості співвиконавця. 1.2. Документи, що засвідчують факт постачання товару по аналогічних договорах, які вказані учасником в Довідці вище, в тому числі надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору у вигляді електронних документів - скан-копій. 1.3. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника товару, що вказані учасником в Довідці вище у вигляді електронних документів - скан-копій. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерій відноситься до лоту Куртка зимова повсякденна робоча
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою*, з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді електронного документу — скан-копії. Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати: - скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 1-го) починаючи з 2020 року по теперішній час, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів у вигляді електронних документів - скан-копій. Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання товару, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник не вважатиме підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, якщо Учасник діяв у якості співвиконавця. 1.2. Документи, що засвідчують факт постачання товару по аналогічних договорах, які вказані учасником в Довідці вище, в тому числі надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору у вигляді електронних документів - скан-копій. 1.3. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника товару, що вказані учасником в Довідці вище у вигляді електронних документів - скан-копій. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 26.11.2024 17:07  
Завершення періоду уточнень 01.12.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 26.11.2024 17:05  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.12.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38635397  
Юридична адреса 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 04.12.2024 00:00
Костюм літній повсякденний робочий
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ"
ID: 48266287052c485cb2a2435eccdcc78f
820`800.00
Гривня з ПДВ
Куртка зимова повсякденна робоча
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 04.12.2024 00:00
Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій

Протокол розкриття

Костюм літній повсякденний робочий
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
820`800.00
Гривня з ПДВ
Переможець
06.12.2024 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Костюм літній повсякденний робочий
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ"
Код ЄДРПОУ: 40422095
820`800.00
Гривня з ПДВ
06.12.2024
15:21

Укладені договори

Костюм літній повсякденний робочий
Номер договору
1811
Дата підписання
12.12.2024
Дата початку дії
12.12.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
820`800.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
820`800.00 Гривня