Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 17:05. Дата останніх змін - 12.12.2024 14:57
Формений одяг (мультилотова закупівля) (ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-26-017364-a | |
| ID | bebce9e1d752478e8091d25394c2592c | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-26-019618-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`405`878.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`405`878.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.11.24
Період уточнень
до 01.12.24
Період оскаржень
до 01.12.24
Подання пропозицій
до 04.12.24
Кваліфікація переможця
з 04.12.24
Пропозиції розглянуті
з 06.12.24
Завершена
12.12.24
Специфікація закупівлі
Лот №1. Костюм літній повсякденний робочий
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 914`508.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 9`145.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Умови поставки
| Подія | Підписання договору | |
| Опис | Постачальник протягом 5 робочих днів з дня підписання Договору за актами приймання-передачі зобов'язаний надати Замовнику на тимчасове зберігання з правом використання оригінали протоколів випробувань (або належним чином затверджені копії) разом з контрольними зразками та оригінали сертифікатів (або належним чином затверджені копії), що надавались під час процедури закупівлі. | |
| Тип оплати | Одноразова поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 5 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Костюм літній повсякденний робочий
Класифікація за ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 342 комплект
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД Формений одяг.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: 8a8c83ddd12c46bc90d3daa282c56980
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: bafc9f68e6e04290a1efb3e4da7e4c3d
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 форма мультилотова .doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: fbf991cd9ce7467cbf383de5fa2e8040
|
![]() |
Проект договору
Проект договору форма КЛ 2024.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: 10b05bffb95c438c8e8c4785066fc6d0
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:07
Версія документу від: 26.11.2024 17:07
ID: 9a5b4d1f68c8475196b9cbd353c42618
|
Лот №2. Куртка зимова повсякденна робоча
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 491`370.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 4`915.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Умови поставки
| Подія | Підписання договору | |
| Опис | Постачальник протягом 5 робочих днів з дня підписання Договору за актами приймання-передачі зобов'язаний надати Замовнику на тимчасове зберігання з правом використання оригінали протоколів випробувань (або належним чином затверджені копії) разом з контрольними зразками та оригінали сертифікатів (або належним чином затверджені копії), що надавались під час процедури закупівлі. | |
| Тип оплати | Одноразова поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 5 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Куртка зимова повсякденна робоча
Класифікація за ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 110 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД Формений одяг.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: 8a8c83ddd12c46bc90d3daa282c56980
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: bafc9f68e6e04290a1efb3e4da7e4c3d
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 форма мультилотова .doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: fbf991cd9ce7467cbf383de5fa2e8040
|
![]() |
Проект договору
Проект договору форма КЗ 2024.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версія документу від: 26.11.2024 17:05
ID: d9950490929b45b6b121bc2670e77124
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:07
Версія документу від: 26.11.2024 17:07
ID: 9a5b4d1f68c8475196b9cbd353c42618
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою*, з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді електронного документу — скан-копії.
Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 1-го) починаючи з 2020 року по теперішній час, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів у вигляді електронних документів - скан-копій.
Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання товару, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник не вважатиме підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, якщо Учасник діяв у якості співвиконавця.
1.2. Документи, що засвідчують факт постачання товару по аналогічних договорах, які вказані учасником в Довідці вище, в тому числі надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору у вигляді електронних документів - скан-копій.
1.3. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника товару, що вказані учасником в Довідці вище у вигляді електронних документів - скан-копій. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою*, з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді електронного документу — скан-копії.
Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 1-го) починаючи з 2020 року по теперішній час, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів у вигляді електронних документів - скан-копій.
Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання товару, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник не вважатиме підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, якщо Учасник діяв у якості співвиконавця.
1.2. Документи, що засвідчують факт постачання товару по аналогічних договорах, які вказані учасником в Довідці вище, в тому числі надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору у вигляді електронних документів - скан-копій.
1.3. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника товару, що вказані учасником в Довідці вище у вигляді електронних документів - скан-копій. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
| Дата публікації | 26.11.2024 17:07 | |
| Завершення періоду уточнень | 01.12.2024 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 26.11.2024 17:05 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.12.2024 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38635397 |
| Юридична адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 04.12.2024 00:00
Костюм літній повсякденний робочий
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Куртка зимова повсякденна робоча
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 04.12.2024 00:00
Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій
Протокол розкриття
Костюм літній повсякденний робочий
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Костюм літній повсякденний робочий
ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ"
Код ЄДРПОУ: 40422095
820`800.00
Гривня з ПДВ
06.12.2024
15:21
Укладені договори
Костюм літній повсякденний робочий
Номер договору
1811
Дата підписання
12.12.2024
Дата початку дії
12.12.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
820`800.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
820`800.00 Гривня
