Договір опубліковано 06.12.2024 15:22. Дата останніх змін: 31.12.2024 11:46
Костюм літній повсякденний робочий -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2024-11-26-017364-a-c1 | |
| ID | 163f4c2c25ff41c48c81d6cda24cbf8c |
Сума договору
595`200.00 Гривня
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024
Реквізити договору
| Сума договору | 595`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 496`000.00 Гривня | |
| Сума оплати за договором | 595`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума оплати за договором без ПДВ | 496`000.00 Гривня | |
| Номер договору | 1811 | |
| Дата підписання | 12.12.2024 | |
| Дата початку дії | 12.12.2024 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2024 |
Опубліковано
06.12.24
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
Костюм літній повсякденний робочий
Класифікація за ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 2400 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 248 комплект
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
1811.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2024 14:56
ID: 222deab86aa243df9abf7bc4de59d430
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 11:46
ID: 3b8602f139c540c1a965f9789cea5fc8
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2024 14:57
ID: 3b8602f139c540c1a965f9789cea5fc8
|
![]() |
Додатки до контракту
1811 ДУ-1 1979.pdf
Додано в зміні №1 від 26.12.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 14:17
ID: 2c5a6859a7094b80b619a231e75fde9f
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 26.12.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 14:20
ID: a67404e13c2b46f698f0997560b75118
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 26.12.2024.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Зменшення обсягів закупівлі
|
| Опис причини змін | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
| Дата публікації змін | 27.12.2024 12:20 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38635397 |
| Юридична адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" |
| Код ЄДРПОУ | 40422095 |
| Юридична адреса | 52300, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, проспект Свободи, будинок 15 |
