Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 09:45. Дата останніх змін - 24.12.2024 09:02

Вугілля кам'яне марка ДГ (13-100) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-001740-a  
ID c8520d57d0ed4c3893aca40d4c65ebeb  
Загальна очікувана вартість закупівлі
270`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 270`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі ?:tender procurementMethodRationale eco_criteria  
Закупівля оголошена
14.11.24
Період уточнень
до 14.12.24
Період оскаржень
до 14.12.24
Подання пропозицій
до 17.12.24
Аукціон
18.12.24
Кваліфікація переможця
з 18.12.24
Пропозиції розглянуті
з 18.12.24
Завершена
24.12.24
15.11.2024, 14:26
Копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно Додатку № 3 до тендерної документації п. 6 Ви вимагаєте копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов, згідно яких виготовляється вугілля (в якому виробником зазначається той суб’єкт господарювання вугілля виробництва, якого пропонується до постачання учасником).
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі — Закон № 4004): державна санітарно-епідеміологічна експертиза — це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об’єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об’єктах, встановленні відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм — в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об’єкта для здоров’я та життя людини. Відповідність / невідповідність об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини засвідчувалась висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджувався відповідним головним державним санітарним лікарем і був обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи.
Однак варто зазначити, що Закон № 4004 втратив чинність згідно із Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX (далі — Закон № 2573). Своєю чергою, Закон № 2573 не перейняв поняття державної санітарно-епідеміологічної експертизи, і тим самим не встановлює норм щодо формування подібного висновку.
Таким чином, вважається, що Законом № 2573 відмінено і висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таке наведено і в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.07.2024 № 12750-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-07-12-001713-a.
Предметом закупівлі є товар. Умовами тендерної документації визначалось, що підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції учасника чинних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на номенклатурні позиції та на деякі матеріали, з яких вони виготовлені.
Позиція скаржника. Вважаючи наведену умову такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, скаржник просив Комісію зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації. Посилаючись на Закон № 2573, скаржник зазначив, що оскаржувана вимога є незаконною та такою, що дискримінує учасників, у яких сплив термін придатності цього висновку, або тих учасників, що стали імпортерами після скасування цього висновку.
Позиція Комісії. Комісія зупинилась на визначенні висновку за Законом № 4004, а також наголосила, що за Законом № 2573 визнано таким, що втратив чинність, Закон № 4004. Тим самим Комісія дійшла висновку, що вимога документації щодо надання у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції, а тому замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Умова витребування висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тепер є неузгодженою із законодавством. Тобто не може визначатись і в рамках норми частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
За таких підстав, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення вимоги щодо надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов, згідно яких виготовляється вугілля (в якому виробником зазначається той суб’єкт господарювання вугілля виробництва, якого пропонується до постачання учасником).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.11.2024, 13:53)
Ваші зауваження прийняті до увагу, внесено відповідні зміни до Тендерної документації