Процедура закупки объявлена 14.11.2024 09:45. Дата последних изменений - 24.12.2024 09:02
Вугілля кам'яне марка ДГ (13-100) -
| Идентификатор закупки | UA-2024-11-14-001740-a | |
| ID | c8520d57d0ed4c3893aca40d4c65ebeb |
Общая ожидаемая стоимость закупки
270`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 270`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | ?:tender procurementMethodRationale eco_criteria |
Закупка объявлена
14.11.24
Период уточнений
до 14.12.24
Период обжалования
до 14.12.24
Прием предложений
до 17.12.24
Аукцион
18.12.24
Квалификация
с18.12.24
Предложения рассмотрены
с18.12.24
Завершен
24.12.24
15.11.2024, 14:26
Копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов
Общий вопрос о закупке
Згідно Додатку № 3 до тендерної документації п. 6 Ви вимагаєте копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов, згідно яких виготовляється вугілля (в якому виробником зазначається той суб’єкт господарювання вугілля виробництва, якого пропонується до постачання учасником).
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі — Закон № 4004): державна санітарно-епідеміологічна експертиза — це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об’єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об’єктах, встановленні відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм — в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об’єкта для здоров’я та життя людини. Відповідність / невідповідність об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини засвідчувалась висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджувався відповідним головним державним санітарним лікарем і був обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи.
Однак варто зазначити, що Закон № 4004 втратив чинність згідно із Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX (далі — Закон № 2573). Своєю чергою, Закон № 2573 не перейняв поняття державної санітарно-епідеміологічної експертизи, і тим самим не встановлює норм щодо формування подібного висновку.
Таким чином, вважається, що Законом № 2573 відмінено і висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таке наведено і в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.07.2024 № 12750-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-07-12-001713-a.
Предметом закупівлі є товар. Умовами тендерної документації визначалось, що підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції учасника чинних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на номенклатурні позиції та на деякі матеріали, з яких вони виготовлені.
Позиція скаржника. Вважаючи наведену умову такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, скаржник просив Комісію зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації. Посилаючись на Закон № 2573, скаржник зазначив, що оскаржувана вимога є незаконною та такою, що дискримінує учасників, у яких сплив термін придатності цього висновку, або тих учасників, що стали імпортерами після скасування цього висновку.
Позиція Комісії. Комісія зупинилась на визначенні висновку за Законом № 4004, а також наголосила, що за Законом № 2573 визнано таким, що втратив чинність, Закон № 4004. Тим самим Комісія дійшла висновку, що вимога документації щодо надання у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції, а тому замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Умова витребування висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тепер є неузгодженою із законодавством. Тобто не може визначатись і в рамках норми частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
За таких підстав, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення вимоги щодо надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов, згідно яких виготовляється вугілля (в якому виробником зазначається той суб’єкт господарювання вугілля виробництва, якого пропонується до постачання учасником).
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі — Закон № 4004): державна санітарно-епідеміологічна експертиза — це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об’єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об’єктах, встановленні відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм — в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об’єкта для здоров’я та життя людини. Відповідність / невідповідність об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини засвідчувалась висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджувався відповідним головним державним санітарним лікарем і був обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи.
Однак варто зазначити, що Закон № 4004 втратив чинність згідно із Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX (далі — Закон № 2573). Своєю чергою, Закон № 2573 не перейняв поняття державної санітарно-епідеміологічної експертизи, і тим самим не встановлює норм щодо формування подібного висновку.
Таким чином, вважається, що Законом № 2573 відмінено і висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таке наведено і в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.07.2024 № 12750-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-07-12-001713-a.
Предметом закупівлі є товар. Умовами тендерної документації визначалось, що підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції учасника чинних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на номенклатурні позиції та на деякі матеріали, з яких вони виготовлені.
Позиція скаржника. Вважаючи наведену умову такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, скаржник просив Комісію зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації. Посилаючись на Закон № 2573, скаржник зазначив, що оскаржувана вимога є незаконною та такою, що дискримінує учасників, у яких сплив термін придатності цього висновку, або тих учасників, що стали імпортерами після скасування цього висновку.
Позиція Комісії. Комісія зупинилась на визначенні висновку за Законом № 4004, а також наголосила, що за Законом № 2573 визнано таким, що втратив чинність, Закон № 4004. Тим самим Комісія дійшла висновку, що вимога документації щодо надання у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції, а тому замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Умова витребування висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тепер є неузгодженою із законодавством. Тобто не може визначатись і в рамках норми частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
За таких підстав, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення вимоги щодо надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов, згідно яких виготовляється вугілля (в якому виробником зазначається той суб’єкт господарювання вугілля виробництва, якого пропонується до постачання учасником).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.11.2024, 13:53)
Ваші зауваження прийняті до увагу, внесено відповідні зміни до Тендерної документації