Процедура закупівлі оголошена 30.10.2024 10:14. Дата останніх змін - 08.11.2024 00:00
Крісла офісні, стільці офісні (Івано-Франківська область)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-10-30-001826-a | |
| ID | 8c365bcff421408795e37b2199ca9666 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-10-30-000085-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
42`080.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна установа "Центр пробації" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 42`080.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
30.10.24
Період уточнень
до 05.11.24
Період оскаржень
до 05.11.24
Подання пропозицій
до 08.11.24
Закупівля не відбулась
08.11.24
Специфікація закупівлі
Лот №1. Крісла офісні, стільці офісні
Крісла офісні - 2 шт;
Вид Крісло
Тип-Крісло для персоналу
Основа-Хрестовина з роликами
Максимальний рівень навантаження - 100 кг
Рівень жорсткості- М'яке
Матеріал оббивки спинки-сітка
Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540
Матеріал оббивки сидіння -тканина
Основний матеріал корпусу -пластик
Наявність підлокітників - так
Регулювання висоти сидіння - так
Колір – чорний або сірий
Стілець офісний - 1 шт
Вид – Стілець
Тип- Стілець для відвідувачів
Рівень жорсткості- М'яке
Наявність спинки -так
Тип ніжок - звичайні
Наявність підлокітників - ні
Матеріал каркасу - метал
Висота сидіння, мм – від 500
Матеріал оббивки спинки-тканина
Наявність конференц-столика -ні
Матеріал оббивки сидіння -тканина
Колір – чорний або сірий
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 6`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 30.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78112, Україна, Івано-Франківська область, Городенка, Т. Шевченка, 69
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 2) |
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78112, Україна, Івано-Франківська область, Городенка, Т. Шевченка, 69
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Дод.4.1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: 1829a47451d34412be12a8987b426bd5
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версія документу від: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95
|
Лот №2. Крісла офісні, стільці офісні
Крісла офісні - 2 шт
Вид Крісло
Тип-Крісло для персоналу
Основа-Хрестовина з роликами
Максимальний рівень навантаження - 100 кг
Рівень жорсткості- М'яке
Матеріал оббивки спинки-сітка
Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540
Матеріал оббивки сидіння -тканина
Основний матеріал корпусу -пластик
Наявність підлокітників - так
Регулювання висоти сидіння - так
Колір – чорний або сірий
Стілець офісний - 1 шт
Вид – Стілець розкладний
Тип- Стілець для відвідувачів
Рівень жорсткості- М'який
Наявність спинки -так
Тип ніжок - звичайні
Наявність підлокітників - ні
Матеріал каркасу - метал
Висота сидіння, мм – від 46 см
Ширина: від 455 мм
Глибина: від 465 мм
Висота: від 800 мм
Матеріал оббивки -шкірозамінник
Наявність конференц-столика -ні
Максимальне навантаження: 120 кг
Колір – чорний або сірий
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 8`080.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 40.40 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, О. Тихого, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 2) |
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, О. Тихого, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Дод.4.2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: ef254cff38e044c5b43299723695b5cf
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версія документу від: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95
|
Лот №3. Крісла офісні, стільці офісні
Крісла офісні - 7 шт
Вид Крісло
Тип-Крісло для персоналу
Основа-Хрестовина з роликами
Максимальний рівень навантаження - 100 кг
Рівень жорсткості- М'яке
Матеріал оббивки спинки-сітка
Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540
Матеріал оббивки сидіння -тканина
Основний матеріал корпусу -пластик
Наявність підлокітників - так
Регулювання висоти сидіння - так
Колір – чорний або сірий
Стілець офісний - 7 шт
Вид – Стілець
Тип- Стілець для відвідувачів
Рівень жорсткості- М'яке
Наявність спинки -так
Тип ніжок – звичайні
Колір каркаса – чорний або хром
Наповнювач - пінополіуретан
Наявність підлокітників - ні
Матеріал каркасу - метал
Висота сидіння, мм – від 500
Матеріал оббивки спинки та сидіння -тканина або шкірозамінник
Наявність конференц-столика -ні
Колір – чорний або сірий
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 28`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 140.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця, 70 В
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
| 2) |
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця, 70 В
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Дод.4.3.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:04
Версія документу від: 30.10.2024 10:04
ID: e1894a16071847ed98bf8135db2032d1
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версія документу від: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
| Дата публікації | 30.10.2024 10:15 | |
| Завершення періоду уточнень | 05.11.2024 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 30.10.2024 10:14 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 08.11.2024 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна установа "Центр пробації" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41847154 |
| Юридична адреса | 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 81 |
