Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.10.2024 10:14. Дата останніх змін - 08.11.2024 00:00

Крісла офісні, стільці офісні (Івано-Франківська область)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-30-001826-a  
ID 8c365bcff421408795e37b2199ca9666  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-30-000085-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
42`080.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 42`080.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
30.10.24
Період уточнень
до 05.11.24
Період оскаржень
до 05.11.24
Подання пропозицій
до 08.11.24
Закупівля не відбулась
08.11.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. Крісла офісні, стільці офісні

Крісла офісні - 2 шт; Вид Крісло Тип-Крісло для персоналу Основа-Хрестовина з роликами Максимальний рівень навантаження - 100 кг Рівень жорсткості- М'яке Матеріал оббивки спинки-сітка Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540 Матеріал оббивки сидіння -тканина Основний матеріал корпусу -пластик Наявність підлокітників - так Регулювання висоти сидіння - так Колір – чорний або сірий Стілець офісний - 1 шт Вид – Стілець Тип- Стілець для відвідувачів Рівень жорсткості- М'яке Наявність спинки -так Тип ніжок - звичайні Наявність підлокітників - ні Матеріал каркасу - метал Висота сидіння, мм – від 500 Матеріал оббивки спинки-тканина Наявність конференц-столика -ні Матеріал оббивки сидіння -тканина Колір – чорний або сірий

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 6`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 30.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78112, Україна, Івано-Франківська область, Городенка, Т. Шевченка, 69
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
2)
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78112, Україна, Івано-Франківська область, Городенка, Т. Шевченка, 69
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
Технічний опис предмету закупівлі
Дод.4.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: 1829a47451d34412be12a8987b426bd5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версія документу від: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95

Лот №2. Крісла офісні, стільці офісні

Крісла офісні - 2 шт Вид Крісло Тип-Крісло для персоналу Основа-Хрестовина з роликами Максимальний рівень навантаження - 100 кг Рівень жорсткості- М'яке Матеріал оббивки спинки-сітка Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540 Матеріал оббивки сидіння -тканина Основний матеріал корпусу -пластик Наявність підлокітників - так Регулювання висоти сидіння - так Колір – чорний або сірий Стілець офісний - 1 шт Вид – Стілець розкладний Тип- Стілець для відвідувачів Рівень жорсткості- М'який Наявність спинки -так Тип ніжок - звичайні Наявність підлокітників - ні Матеріал каркасу - метал Висота сидіння, мм – від 46 см Ширина: від 455 мм Глибина: від 465 мм Висота: від 800 мм Матеріал оббивки -шкірозамінник Наявність конференц-столика -ні Максимальне навантаження: 120 кг Колір – чорний або сірий

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 8`080.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 40.40 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, О. Тихого, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
2)
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, О. Тихого, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
Технічний опис предмету закупівлі
Дод.4.2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: ef254cff38e044c5b43299723695b5cf
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версія документу від: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95

Лот №3. Крісла офісні, стільці офісні

Крісла офісні - 7 шт Вид Крісло Тип-Крісло для персоналу Основа-Хрестовина з роликами Максимальний рівень навантаження - 100 кг Рівень жорсткості- М'яке Матеріал оббивки спинки-сітка Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540 Матеріал оббивки сидіння -тканина Основний матеріал корпусу -пластик Наявність підлокітників - так Регулювання висоти сидіння - так Колір – чорний або сірий Стілець офісний - 7 шт Вид – Стілець Тип- Стілець для відвідувачів Рівень жорсткості- М'яке Наявність спинки -так Тип ніжок – звичайні Колір каркаса – чорний або хром Наповнювач - пінополіуретан Наявність підлокітників - ні Матеріал каркасу - метал Висота сидіння, мм – від 500 Матеріал оббивки спинки та сидіння -тканина або шкірозамінник Наявність конференц-столика -ні Колір – чорний або сірий

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 28`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 140.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця, 70 В
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
2)
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця, 70 В
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версія документу від: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
Технічний опис предмету закупівлі
Дод.4.3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:04
Версія документу від: 30.10.2024 10:04
ID: e1894a16071847ed98bf8135db2032d1
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версія документу від: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерій відноситься до лоту Крісла офісні, стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерій відноситься до лоту Крісла офісні, стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерій відноситься до лоту Крісла офісні, стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 30.10.2024

Дати та строки

Дата публікації 30.10.2024 10:15  
Завершення періоду уточнень 05.11.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 30.10.2024 10:14  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.11.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41847154  
Юридична адреса 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 81