Процедура закупки объявлена 30.10.2024 10:14. Дата последних изменений - 08.11.2024 00:00
Крісла офісні, стільці офісні (Івано-Франківська область)
| Идентификатор закупки | UA-2024-10-30-001826-a | |
| ID | 8c365bcff421408795e37b2199ca9666 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2024-10-30-000085-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
42`080.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Державна установа "Центр пробації" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 42`080.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
30.10.24
Период уточнений
до 05.11.24
Период обжалования
до 05.11.24
Прием предложений
до 08.11.24
Закупка не состоялась
08.11.24
Спецификация закупки
Лот № 1. Крісла офісні, стільці офісні
Крісла офісні - 2 шт;
Вид Крісло
Тип-Крісло для персоналу
Основа-Хрестовина з роликами
Максимальний рівень навантаження - 100 кг
Рівень жорсткості- М'яке
Матеріал оббивки спинки-сітка
Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540
Матеріал оббивки сидіння -тканина
Основний матеріал корпусу -пластик
Наявність підлокітників - так
Регулювання висоти сидіння - так
Колір – чорний або сірий
Стілець офісний - 1 шт
Вид – Стілець
Тип- Стілець для відвідувачів
Рівень жорсткості- М'яке
Наявність спинки -так
Тип ніжок - звичайні
Наявність підлокітників - ні
Матеріал каркасу - метал
Висота сидіння, мм – від 500
Матеріал оббивки спинки-тканина
Наявність конференц-столика -ні
Матеріал оббивки сидіння -тканина
Колір – чорний або сірий
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 6`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 30.00 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | ожидается |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Крісло офісне
ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78112, Україна, Івано-Франківська область, Городенка, Т. Шевченка, 69
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
| 2) |
Стілець офісний
ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78112, Україна, Івано-Франківська область, Городенка, Т. Шевченка, 69
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Тендерная документация
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версия документа от: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Дод.4.1.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версия документа от: 30.10.2024 10:03
ID: 1829a47451d34412be12a8987b426bd5
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версия документа от: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95
|
Лот № 2. Крісла офісні, стільці офісні
Крісла офісні - 2 шт
Вид Крісло
Тип-Крісло для персоналу
Основа-Хрестовина з роликами
Максимальний рівень навантаження - 100 кг
Рівень жорсткості- М'яке
Матеріал оббивки спинки-сітка
Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540
Матеріал оббивки сидіння -тканина
Основний матеріал корпусу -пластик
Наявність підлокітників - так
Регулювання висоти сидіння - так
Колір – чорний або сірий
Стілець офісний - 1 шт
Вид – Стілець розкладний
Тип- Стілець для відвідувачів
Рівень жорсткості- М'який
Наявність спинки -так
Тип ніжок - звичайні
Наявність підлокітників - ні
Матеріал каркасу - метал
Висота сидіння, мм – від 46 см
Ширина: від 455 мм
Глибина: від 465 мм
Висота: від 800 мм
Матеріал оббивки -шкірозамінник
Наявність конференц-столика -ні
Максимальне навантаження: 120 кг
Колір – чорний або сірий
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 8`080.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 40.40 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | ожидается |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Крісло офісне
ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, О. Тихого, 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3 штука
|
| 2) |
Стілець офісний
ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, О. Тихого, 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Тендерная документация
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версия документа от: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Дод.4.2.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версия документа от: 30.10.2024 10:03
ID: ef254cff38e044c5b43299723695b5cf
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версия документа от: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95
|
Лот № 3. Крісла офісні, стільці офісні
Крісла офісні - 7 шт
Вид Крісло
Тип-Крісло для персоналу
Основа-Хрестовина з роликами
Максимальний рівень навантаження - 100 кг
Рівень жорсткості- М'яке
Матеріал оббивки спинки-сітка
Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540
Матеріал оббивки сидіння -тканина
Основний матеріал корпусу -пластик
Наявність підлокітників - так
Регулювання висоти сидіння - так
Колір – чорний або сірий
Стілець офісний - 7 шт
Вид – Стілець
Тип- Стілець для відвідувачів
Рівень жорсткості- М'яке
Наявність спинки -так
Тип ніжок – звичайні
Колір каркаса – чорний або хром
Наповнювач - пінополіуретан
Наявність підлокітників - ні
Матеріал каркасу - метал
Висота сидіння, мм – від 500
Матеріал оббивки спинки та сидіння -тканина або шкірозамінник
Наявність конференц-столика -ні
Колір – чорний або сірий
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 28`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 140.00 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | ожидается |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Крісло офісне
ДК 021:2015: 39111100-4 - Поворотні сидіння
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця, 70 В
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7 штука
|
| 2) |
Стілець офісний
ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця, 70 В
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Тендерная документация
ТД оф.крісла, стільці (з 09.07.24) 3 лоти.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:03
Версия документа от: 30.10.2024 10:03
ID: 691eb2c3ae7b448ebe01ece1a74da4ef
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Дод.4.3.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:04
Версия документа от: 30.10.2024 10:04
ID: e1894a16071847ed98bf8135db2032d1
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2024 10:15
Версия документа от: 30.10.2024 10:15
ID: c651985c504d4d2ba3d96649eb1f6e95
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
|
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
|
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 30.10.2024 10:15 | |
| Завершение периода уточнений | 05.11.2024 00:00 | |
| Начало периода приема предложений | 30.10.2024 10:14 | |
| Окончание периода приема предложений | 08.11.2024 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Державна установа "Центр пробації" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 41847154 |
| Юридический адрес | 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 81 |
