Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.10.2024 14:45. Дата останніх змін - 04.12.2024 11:52

код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з твердих порід деревини) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-29-010058-a  
ID e6593b3217704c0e9b7edd5eb32e862b  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-29-011960-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
41`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КАЛИНКА" ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 41`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
29.10.24
Період уточнень
до 17.11.24
Період оскаржень
до 17.11.24
Подання пропозицій
до 20.11.24
Аукціон
20.11.24
Кваліфікація переможця
з 20.11.24
Пропозиції розглянуті
з 26.11.24
Завершена
04.12.24
01.11.2024, 10:46. ID: UA-2024-10-29-010058-a.a1
Скарга до АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ"
Скарга на порушення законодавства про публічні закупівлі
Замовником при складанні тендерної документації порушено пункт 29 Особливостей, де встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі
Порядковий номер пункту скарги: 1
І. Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.2. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.2. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Замовник зазначає наступне: «Учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів усім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. До таких документів належать: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром)… та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі» Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне. Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель. На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається). Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують: — назву й умовне позначення брикетів або гранул; — призначеність брикетів або гранул; — специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість); — вид спожиткового пакування; — номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування; — загальну масу партії (її частини) Нетто; — номер партії; — дату виготовлення; — позначення цього стандарту; — номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; — вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; — гарантійний строк зберігання брикетів або гранул; — номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника. ДСТУ 8358:2015 не передбачає, що документом про якість є протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром). Стандарт не містить вимоги, щоб такий документ було видано акредитованою відповідно до вимог стандарту ISO 17025 лабораторією. Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів усім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. До таких документів належать: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром),… та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі».
Порядковий номер пункту скарги: 2
ІІ. Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.2. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.2. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Замовник зазначає наступне щодо надання Учасником: «…а також висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід деревини із зазначенням виробника брикетів та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі.» Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне. Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель. На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається). Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують: — назву й умовне позначення брикетів або гранул; — призначеність брикетів або гранул; — специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість); — вид спожиткового пакування; — номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування; — загальну масу партії (її частини) Нетто; — номер партії; — дату виготовлення; — позначення цього стандарту; — номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; — вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; — гарантійний строк зберігання брикетів або гранул; — номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника. ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання окремого документу як висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід. Стандарт не містить вимоги щодо надання окремого висновку СЕС при відвантаженні брикетів споживачеві, а лише міститься посилання щодо документа про якість в якому зазначаються номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Додатково повідомляємо, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи для виробників нехарчової продукції був скасований з 1 жовтня 2023 року окремими положеннями Закону України «Про систему громадського здоров’я». Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «…а також висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід деревини із зазначенням виробника брикетів....»
Порядковий номер пункту скарги: 3
ІІІ. Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.3. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.3. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Замовник зазначає наступне: «3.1.3. Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71).» Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне. Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель. На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається). Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують: — назву й умовне позначення брикетів або гранул; — призначеність брикетів або гранул; — специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість); — вид спожиткового пакування; — номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування; — загальну масу партії (її частини) Нетто; — номер партії; — дату виготовлення; — позначення цього стандарту; — номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; — вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; — гарантійний строк зберігання брикетів або гранул; — номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника. ДСТУ 8358:2015 не передбачає таких документів, як сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT). Тобто, такі документи не передбачені національним стандартом. Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71).»
Дата розгляду скарги11.11.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення №18152-р/пк-пз від 11.11.2024 Органу Оскарження уповноваженою особою КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КАЛИНКА» ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» 14.11.2024 року були внесені зміни до тендерної документації на закупівлю Тверде паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 - Тверде паливо).
Кінцевий строк подання пропозицій – 20.11.2024 рік, 00:00 год.
Дата виконання рішення замовником: 15.11.2024 11:26
Виконана замовником