Процедура закупки объявлена 29.10.2024 14:45. Дата последних изменений - 04.12.2024 11:52
код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з твердих порід деревини) -
| Идентификатор закупки | UA-2024-10-29-010058-a | |
| ID | e6593b3217704c0e9b7edd5eb32e862b | |
| Идентификатор плана | UA-P-2024-10-29-011960-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
41`800.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КАЛИНКА" ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 41`800.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
29.10.24
Период уточнений
до 17.11.24
Период обжалования
до 17.11.24
Прием предложений
до 20.11.24
Аукцион
20.11.24
Квалификация
с20.11.24
Предложения рассмотрены
с26.11.24
Завершен
04.12.24
01.11.2024, 10:46. ID:
UA-2024-10-29-010058-a.a1
Жалоба в АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ"
Скарга на порушення законодавства про публічні закупівлі
Замовником при складанні тендерної документації порушено пункт 29 Особливостей, де встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
І. Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.2. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.2. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Описание сущности пункта жалобы
Замовник зазначає наступне:
«Учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів усім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. До таких документів належать: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром)… та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає, що документом про якість є протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром).
Стандарт не містить вимоги, щоб такий документ було видано акредитованою відповідно до вимог стандарту ISO 17025 лабораторією.
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів усім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. До таких документів належать: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром),… та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі».
?:tender complaints objections sequenceNumber: 2
ІІ. Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.2. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.2. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Описание сущности пункта жалобы
Замовник зазначає наступне щодо надання Учасником:
«…а також висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід деревини із зазначенням виробника брикетів та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі.»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання окремого документу як висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід.
Стандарт не містить вимоги щодо надання окремого висновку СЕС при відвантаженні брикетів споживачеві, а лише міститься посилання щодо документа про якість в якому зазначаються номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Додатково повідомляємо, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи для виробників нехарчової продукції був скасований з 1 жовтня 2023 року окремими положеннями Закону України «Про систему громадського здоров’я».
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «…а також висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід деревини із зазначенням виробника брикетів....»
?:tender complaints objections sequenceNumber: 3
ІІІ. Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.3. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.3. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Описание сущности пункта жалобы
Замовник зазначає наступне:
«3.1.3. Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71).»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає таких документів, як сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
Тобто, такі документи не передбачені національним стандартом.
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу:
«Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71).»
Дата рассмотрения жалобы11.11.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення №18152-р/пк-пз від 11.11.2024 Органу Оскарження уповноваженою особою КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КАЛИНКА» ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» 14.11.2024 року були внесені зміни до тендерної документації на закупівлю Тверде паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 - Тверде паливо).
Кінцевий строк подання пропозицій – 20.11.2024 рік, 00:00 год.
Кінцевий строк подання пропозицій – 20.11.2024 рік, 00:00 год.
Дата исполнения решения заказчиком: 15.11.2024 11:26
Выполнена заказчиком