Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Увага, підключення до ЦБД відсутнє. Більшість функцій наразі недоступні
Процедура закупівлі оголошена 24.05.2018 11:42. Дата останніх змін - 12.06.2018 13:40

Сейф офісний. -

Ідентифікатор закупівлі R-UA-2018-05-24-000007  
ID d3697ffa1d2c4019af593d400f6d5284  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля товарів, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ ( згідно положень п.26 підрозділу 2 ХХ Податкового Кодексу України та Постанови Кабінета Міністрів України від 17.04.2013р. №284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні). Тендер вважається таким, що відбувся, якщо в системі RIALTO було отримано щонайменше три пропозиції від постачальників. Постачальник повинен буди з м. Дніпро.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "БЛАГОДІЙНЕ ТОВАРИСТВО " ВСЕУКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЖИВУТЬ З ВІЛ/СНІД" М. ДНІПРО"  
Очікувана вартість закупівлі не визначено замовником  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Процедура закупівлі Проста комерційна закупівля RIALTO  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
24.05.18
Період уточнень
до 25.05.18
Подання пропозицій
до 29.05.18
Аукціон
30.05.18
Кваліфікація переможця
з 30.05.18
Пропозиції розглянуті
з 04.06.18
Завершена
12.06.18
Наразі немає жодного запитання від учасників