Увага, підключення до ЦБД відсутнє. Більшість функцій наразі недоступні
Процедура закупівлі оголошена 24.05.2018 11:42. Дата останніх змін - 12.06.2018 13:40
Сейф офісний. -
| Ідентифікатор закупівлі | R-UA-2018-05-24-000007 | |
| ID | d3697ffa1d2c4019af593d400f6d5284 |
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля товарів, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ ( згідно положень п.26 підрозділу 2 ХХ Податкового Кодексу України та Постанови Кабінета Міністрів України від 17.04.2013р. №284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні). Тендер вважається таким, що відбувся, якщо в системі RIALTO було отримано щонайменше три пропозиції від постачальників. Постачальник повинен буди з м. Дніпро.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "БЛАГОДІЙНЕ ТОВАРИСТВО " ВСЕУКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЖИВУТЬ З ВІЛ/СНІД" М. ДНІПРО" | |
| Очікувана вартість закупівлі | не визначено замовником | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 200.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Проста комерційна закупівля RIALTO | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
24.05.18
Період уточнень
до 25.05.18
Подання пропозицій
до 29.05.18
Аукціон
30.05.18
Кваліфікація переможця
з 30.05.18
Пропозиції розглянуті
з 04.06.18
Завершена
12.06.18
Наразі немає жодного запитання від учасників