Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.05.2018 18:46. Дата останніх змін - 11.07.2018 15:23

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоків закладів освіти) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-08-002550-a  
ID d4f96f4250be440c948018261936ba05  
Очікувана вартість закупівлі
10`478`195.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 10`478`195.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 52`390.97 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 314`345.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.05.18
Період уточнень
до 06.06.18
Період оскаржень
до 12.06.18
Подання пропозицій
до 16.06.18
Прекваліфікація
з 16.06.2018
Оскарження прекваліфікації
до 27.06.2018
Аукціон
27.06.18
Кваліфікація переможця
з 27.06.18
Пропозиції розглянуті
27.06.18
Завершена
11.07.18
10.05.2018, 12:02. ID: UA-2018-05-08-002550-a.a1
Вимога (Скарга)
вимога щодо підключення
У п 4. Постачальник самостійно здійснює поставку, розвантаження, збірку та підключення обладнання у місцях харчоблоків, зазначених Замовником. При цьому в місце встановлення цього обладнання, Постачальником забезпечується підвід водопостачання, електропостачання, та водовідведення необхідне для роботи обладнання, якщо це потребується, а також, здійснює навчання персоналу стосовно поводження з обладнанням. Зазначені послуги окремо не сплачуються і включаються Учасником до загальної вартості товару .
Вимагаємо дати технічне завдання на підключення кожної одиниці техніки. Те, що ви описали-водопостачання, електропостачання, та водовідведення і т.д відносяться до будівельних робіт !!!!!!!, а вартість їх може сягати міліони грн при такому об`ємі закупівлі. Детально по кожній одиниці техніки дайте опис визначеного об`єму роботи на підключення. Інакше учасник позбавлений можливості обрахувати вартість робіт на підключення, або виключіть цю вимогу із умов закупівлі. Дякуємо.
Шановний учаснику, усі харчоблоки закладів освіти, підпорядкованих Замовнику є функціонуючими із підведеним електро- та водопостачанням, водовідведенням. Дана умова закупівлі стосується саме підключення обладнання до існуючих мереж та супутні такому підключенню витрати. Ці роботи не є будівельними і не несуть витрат, які виникають у випадку здійснення прокладення електричних кабелів, побудови системи водопостачання та водовідведення у закладі, у разі їх відсутності взагалі. Тобто, витрати, пов'язані з даними послугами при поставці товарів, не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до п. 5 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуг, пов'язаних з поставкою товару (зокрема, послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки .навчання персоналу, тощо), предметом закупівлі є товари за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Дана умова дотримана у даних торгах і зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Відповідь замовника: 15.05.2018 15:35
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
17.05.2018, 21:58. ID: UA-2018-05-08-002550-a.a2
Вимога (Скарга)
Терміни постачання товару
Добрий день.
Змінами до тендерної документації від 15.05.18 було скорочено терміни постачання товару до 10 календарних днів з моменту підписання договору.
Тендерною документацією передбачена поставка значного обсягу обладнання та необхідність його встановлення та підключення на істотній (і на цей час невідомій) кількості об'єктів Замовника. Така кількість обладнання фізично не може бути виготовлена та розвезена по об'єктам замовника за 10 календарних днів.
Відповідно, маємо припустити (оскільки ми не припускаємо некомпетентність членів Тендерного комітету Замовника), що Замовником передбачається, що існує певний Учасник, який вже має все це обладнання на своєму складі. І що Замовник знає цього Учасника, а, можливо, знаходиться з ним у тісному зв'язку. А вищезазначені зміни до тендерної документації були внесені з метою дискримінації інших можливих Учасників процедури.
Тому просимо розглянути питання про збільшення термінів поставки товару з розрахунку: 21 день на виробництво + 7 днів на доставку до м. Дніпро + 14 днів на монтаж та підключення на об'єктах Замовника. Тобто загалом до 42 днів з моменту підписання договору.
Прийняття такого рішення дозволить значно розширити коло учасників процедури та,відповідно, приведе до значної економії бюджетних коштів.
Добрий день! Шановний учаснику, строк поставки товару відповідно до умов тендерної документації визначено через нагальну потребу в обладнанні, що є предметом даної закупівлі. Переважна більшість обладнання харчоблоків закладів освіти, підпорядкованих замовнику, є застарілим, зношеним та постійно виходить з ладу, що в свою чергу створює передумови до зриву навчального процесу, зокрема, це відноситься до дошкільних навчальних закладів, що здійснюють безперервну роботу. Тендерна документація залишається без змін.
Відповідь замовника: 24.05.2018 14:22
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
11.06.2018, 21:53. ID: UA-2018-05-08-002550-a.a3
Скарга до АМКУ
ТОВ Пролог ЛТД
Щодо встановлених дискримінаційних умов тендерної документації
Детальний опис підстав оскарження в прикріплених файлах
Залишено без розгляду