Процедура закупки объявлена 08.05.2018 18:46. Дата последних изменений - 11.07.2018 15:23
Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоків закладів освіти) -
| Идентификатор закупки | UA-2018-05-08-002550-a | |
| ID | d4f96f4250be440c948018261936ba05 |
Ожидаемая стоимость
10`478`195.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Ожидаемая стоимость | 10`478`195.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 52`390.97 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 314`345.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
08.05.18
Период уточнений
до 06.06.18
Период обжалования
до 12.06.18
Прием предложений
до 16.06.18
Преквалификация
с16.06.2018
Обжалование преквалификации
до 27.06.2018
Аукцион
27.06.18
Квалификация
с27.06.18
Предложения рассмотрены
27.06.18
Завершен
11.07.18
10.05.2018, 12:02. ID:
UA-2018-05-08-002550-a.a1
Требование (Жалоба)
вимога щодо підключення
У п 4. Постачальник самостійно здійснює поставку, розвантаження, збірку та підключення обладнання у місцях харчоблоків, зазначених Замовником. При цьому в місце встановлення цього обладнання, Постачальником забезпечується підвід водопостачання, електропостачання, та водовідведення необхідне для роботи обладнання, якщо це потребується, а також, здійснює навчання персоналу стосовно поводження з обладнанням. Зазначені послуги окремо не сплачуються і включаються Учасником до загальної вартості товару .
Вимагаємо дати технічне завдання на підключення кожної одиниці техніки. Те, що ви описали-водопостачання, електропостачання, та водовідведення і т.д відносяться до будівельних робіт !!!!!!!, а вартість їх може сягати міліони грн при такому об`ємі закупівлі. Детально по кожній одиниці техніки дайте опис визначеного об`єму роботи на підключення. Інакше учасник позбавлений можливості обрахувати вартість робіт на підключення, або виключіть цю вимогу із умов закупівлі. Дякуємо.
Вимагаємо дати технічне завдання на підключення кожної одиниці техніки. Те, що ви описали-водопостачання, електропостачання, та водовідведення і т.д відносяться до будівельних робіт !!!!!!!, а вартість їх може сягати міліони грн при такому об`ємі закупівлі. Детально по кожній одиниці техніки дайте опис визначеного об`єму роботи на підключення. Інакше учасник позбавлений можливості обрахувати вартість робіт на підключення, або виключіть цю вимогу із умов закупівлі. Дякуємо.
Шановний учаснику, усі харчоблоки закладів освіти, підпорядкованих Замовнику є функціонуючими із підведеним електро- та водопостачанням, водовідведенням. Дана умова закупівлі стосується саме підключення обладнання до існуючих мереж та супутні такому підключенню витрати. Ці роботи не є будівельними і не несуть витрат, які виникають у випадку здійснення прокладення електричних кабелів, побудови системи водопостачання та водовідведення у закладі, у разі їх відсутності взагалі. Тобто, витрати, пов'язані з даними послугами при поставці товарів, не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до п. 5 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуг, пов'язаних з поставкою товару (зокрема, послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки .навчання персоналу, тощо), предметом закупівлі є товари за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Дана умова дотримана у даних торгах і зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Ответ заказчика: 15.05.2018 15:35
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
17.05.2018, 21:58. ID:
UA-2018-05-08-002550-a.a2
Требование (Жалоба)
Терміни постачання товару
Добрий день.
Змінами до тендерної документації від 15.05.18 було скорочено терміни постачання товару до 10 календарних днів з моменту підписання договору.
Тендерною документацією передбачена поставка значного обсягу обладнання та необхідність його встановлення та підключення на істотній (і на цей час невідомій) кількості об'єктів Замовника. Така кількість обладнання фізично не може бути виготовлена та розвезена по об'єктам замовника за 10 календарних днів.
Відповідно, маємо припустити (оскільки ми не припускаємо некомпетентність членів Тендерного комітету Замовника), що Замовником передбачається, що існує певний Учасник, який вже має все це обладнання на своєму складі. І що Замовник знає цього Учасника, а, можливо, знаходиться з ним у тісному зв'язку. А вищезазначені зміни до тендерної документації були внесені з метою дискримінації інших можливих Учасників процедури.
Тому просимо розглянути питання про збільшення термінів поставки товару з розрахунку: 21 день на виробництво + 7 днів на доставку до м. Дніпро + 14 днів на монтаж та підключення на об'єктах Замовника. Тобто загалом до 42 днів з моменту підписання договору.
Прийняття такого рішення дозволить значно розширити коло учасників процедури та,відповідно, приведе до значної економії бюджетних коштів.
Змінами до тендерної документації від 15.05.18 було скорочено терміни постачання товару до 10 календарних днів з моменту підписання договору.
Тендерною документацією передбачена поставка значного обсягу обладнання та необхідність його встановлення та підключення на істотній (і на цей час невідомій) кількості об'єктів Замовника. Така кількість обладнання фізично не може бути виготовлена та розвезена по об'єктам замовника за 10 календарних днів.
Відповідно, маємо припустити (оскільки ми не припускаємо некомпетентність членів Тендерного комітету Замовника), що Замовником передбачається, що існує певний Учасник, який вже має все це обладнання на своєму складі. І що Замовник знає цього Учасника, а, можливо, знаходиться з ним у тісному зв'язку. А вищезазначені зміни до тендерної документації були внесені з метою дискримінації інших можливих Учасників процедури.
Тому просимо розглянути питання про збільшення термінів поставки товару з розрахунку: 21 день на виробництво + 7 днів на доставку до м. Дніпро + 14 днів на монтаж та підключення на об'єктах Замовника. Тобто загалом до 42 днів з моменту підписання договору.
Прийняття такого рішення дозволить значно розширити коло учасників процедури та,відповідно, приведе до значної економії бюджетних коштів.
Добрий день! Шановний учаснику, строк поставки товару відповідно до умов тендерної документації визначено через нагальну потребу в обладнанні, що є предметом даної закупівлі. Переважна більшість обладнання харчоблоків закладів освіти, підпорядкованих замовнику, є застарілим, зношеним та постійно виходить з ладу, що в свою чергу створює передумови до зриву навчального процесу, зокрема, це відноситься до дошкільних навчальних закладів, що здійснюють безперервну роботу. Тендерна документація залишається без змін.
Ответ заказчика: 24.05.2018 14:22
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена