Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.07.2024 18:01. Дата останніх змін - 11.10.2024 12:28

Основні бланки паперової продукції для Збройних Сил України (22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-22-009688-a  
ID 9468136220664d7b93b69a7623f85284  
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`293`687.16 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце поставки – Україна Лот 1: 41 747 шт Лот 2: 650 000 шт Лот 3: 24 746 шт

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 15`293`687.16 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.07.24
Період уточнень
до 26.07.24
Подання пропозицій
до 11.08.24
Аукціон
12.08.24
Кваліфікація переможця
з 12.08.24
Пропозиції розглянуті
з 18.09.24
Завершена
11.10.24
23.07.2024, 09:36
Технічний вимоги
Запитання щодо лоту Основні бланки паперової продукції для З
Добрий день! Просимо внести зміни в технічний опис. Для позиції "Картка обліку військового майна особистого користування", Ви вказали технічну специфікацію ТС А01XJ.16600-045:2020 (02), а має бути Картка обліку військового майна особистого користування ТС А01XJ.05403-022:2020 (02).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.07.2024, 15:00)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. До Оголошення будуть внесені зміни.
23.07.2024, 14:32
Нумерація додатків Лоту №1 з врахуванням змін в законодавстві
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, в лоті №1 позиції 3-7 повинні виготовлятись відповідно до Наказу МОУ №440 17.08.2017 р. (з посиланням на номери додатків даного наказу) та ТС (з посиланням на номери додатків). У зв’язку з внесенням змін до даного наказу від 27.12.2023 №779 повністю змістилась нумерація додатків. Відповідно Технічні специфікації та назви в лотах не відповідають додаткам Наказу МОУ №440 17.08.2017, діючим на даний момент з врахуванням останніх внесених змін.
Прохання внести зміни в нумерацію додатків або дати роз’яснення, які саме номери додатків повинні бути віддрукованні на продукції, щоб це не суперечило діючому законодавству та технічним специфікаціям.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.07.2024, 15:12)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. До Оголошення будуть внесені зміни.
24.07.2024, 11:31
Нумерація додатків в лоті №2
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, в лоті №2 нумерація додатків, згідно яких повинна виготовлятись продукція, не відповідає Наказу МОУ №440 17.08.2017 р. в діючій редакції. Прохання внести відповідні зміни.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.07.2024, 15:12)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. До Оголошення будуть внесені зміни.
25.07.2024, 14:19
Не працює посилання на технічний опис позиції
Загальне запитання щодо оголошення
При ознайомленні з Нормативно-правовими актами та військовими стандартами з питань розроблення, випробування та приймання речового майна, розміщеними на сайті Міністерства оборони України за посиланнями, зазначеними в Дод. 3 до Оголошення, не працює посилання (видає помилку) на TC A0XJ.16600-518:2024(01) Журнал контролю за виконанням документів.
Прохання виправити помилку та забезпечити рівноправний доступ до технічного опису позиції всім учасникам.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2024, 15:03)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Ми звернудись до відповідного структурного підрозділу МОУ для усунення технічної помилки.
25.07.2024, 14:28
Терміни постачання Товару
Загальне запитання щодо оголошення
Вітаємо!
Шановний Замовнику!
Для збільшення конкуренції серед учасників в даній закупівлі, просимо, внести зміни в терміни постачання Товару який вказаний в Додатку №3 до Оголошення.
Враховуючи те, що виготовлення продукції може розпочатись лише після укладання договору , то строк постачання Товару до 30.09.2024 року в повному обсязі згідно Додатку №3 до оголошення є нереальним до виконання з декількох причин, а саме:
Згідно технології виробництва, строк виготовлення згідно вказаних тиражів є занадто стислим, для того, щоб виготовити та поставити якісну продукцію;
Часті повітряні тривоги, які порушують виробничий процес;
Систематичні відключення світла які продовжуються поза графіком.
Враховуючи вище викладене просимо :
Термін постачання продукції розділити по-місячно (вересень, жовтень, листопад, грудень) пропорційно до заявлених тиражів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2024, 15:05)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Існує терміновість у забезпечені ЗСУ основними бланками паперової продукції. Перенесення термінів на більш пізні не можливе.
25.07.2024, 14:37
Уточнення щодо розмірів продукції
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до Технічних специфікацій A01XJ.16600-044:2020 (02) (Книга обліку наявності та руху військового майна (служба забезпечення)), A01XJ.05403-018:2020 (02) (Картка обліку військового майна (некатегорійного)), A01XJ.05403-020:2020 (02) (Картка обліку військового майна (категорійного)) передбачене виготовлення зазначеної продукції в декількох можливих форматах.
Просимо замовника зазначити, які саме розміри з можливих плануються до закупівлі, оскільки від цього залежить вартість продукції.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2024, 15:07)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. У технічних специфікаціях зазначено різні формати розмірів через "або", відповідно допускаються різні розміри, основна вимога до товару - відповідність предмету закупівлі технічним вимогам.
25.07.2024, 15:19
Виготовлення продукції по "проєктах" техспецифікацій
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! В переліку товарів, які плануються до закупівлі, є позиції, по яких Технічні специфікації на даний час не затверджені та знаходяться в стадії «проєкту» відповідно до інформації, розміщеної на сайті для ознайомлення з такими специфікаціями, а саме: Книга обліку печаток і штампів, які є у військовій частині TC A0XJ.16600-529:2024(01);
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування» TC A0XJ.16600-524:2024(01);
Журнал обліку та розподілу видань з грифом «Для службового користування» TC A0XJ.16600-525:2024(01);
Журнал обліку електронних носіїв інформації на які планується записувати службову інформацію TC A0XJ.16600-526:2024(01);
Журнал обліку розмноження документів з грифом «Для службового користування» TC A0XJ.16600-527:2024(01);
Журнал обліку видачі справ з грифом «Для службового користування» TC A0XJ.16600-528:2024(01);
Журнал обліку бланків суворої звітності TC A0XJ.16600-530:2024(01).
З огляду на зазначене прохання прокоментувати та роз'яснити наступні питання:
1) Чи можливе виготовлення товарів по «проєктах» технічних специфікацій?
2) Чи прийме Головне управління розвитку матеріального забезпечення ЗСУ до перевірки для оформлення акту відповідності товари, виготовлені по незатверджених та не введених в дію технічних специфікаціях?
3) Чи прийме Головне управління контролю якості до перевірки контрольні зразки по незатверджених та не введених в дію технічних специфікаціях?
4) Чи погодить замовник, який сформував потребу, зразки по незатверджених та не введених в дію технічних специфікаціях?
5) Чи буде «проєкт» технічної специфікації підставою для представника Центрального управління для проведення технічного огляду товару при його прийманні?

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2024, 15:07)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Усі технічні специфікації, які знаходяться на даному етапі в розділі "проекти", до 31.07 будуть затвердженими.