Договір опубліковано 14.08.2024 16:45. Дата останніх змін: 08.01.2025 13:46
Основні бланки паперової продукції для Збройних Сил України (22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2024-07-22-009688-a-b1 | |
| ID | 1cbf493e00844e82bc5be84962c60d73 |
Сума договору
4`899`146.28 Гривня
Місце поставки – Україна Лот 1: 41 747 шт Лот 2: 650 000 шт Лот 3: 24 746 шт
Реквізити договору
| Сума договору | 4`899`146.28 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 4`899`146.28 Гривня | |
| Сума оплати за договором | 4`899`146.28 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума оплати за договором без ПДВ | 4`899`146.28 Гривня | |
| Номер договору | 349/08-24-РМ | |
| Дата підписання | 03.09.2024 | |
| Дата початку дії | 03.09.2024 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2024 |
Опубліковано
14.08.24
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
Журнал обліку і видачі бланків
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 148 штука
|
| 2) |
Журнал реєстрації вихідних документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3824 штука
|
| 3) |
Журнал реєстрації вхідних документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3660 штука
|
| 4) |
Журнал реєстрації документів створених військовою частиною
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 875 штука
|
| 5) |
Журнал результатів звірки обліку військового майна
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4500 штука
|
| 6) |
Журнал обліку перехідних службових документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 805 штука
|
| 7) |
Журнал контролю за виконанням документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1331 штука
|
| 8) |
Журнал обліку та розподілу видань
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 708 штука
|
| 9) |
Інвентарний журнал обліку справ, які знаходяться на архівному зберіганні
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1094 штука
|
| 10) |
Журнал обліку конвертів (пакувань) з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 737 штука
|
| 11) |
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1837 штука
|
| 12) |
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1867 штука
|
| 13) |
Журнал обліку та розподілу видань з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 725 штука
|
| 14) |
Журнал обліку електронних носіїв інформації на які планується записувати службову інформацію
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 950 штука
|
| 15) |
Журнал обліку розмноження документів з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 435 штука
|
| 16) |
Журнал обліку видачі справ з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 715 штука
|
| 17) |
Журнал обліку бланків суворої звітності
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 535 штука
|
Документи договору/змін
![]() |
Нетипізований документ
Договір №349 08-24-РМ від 03.09.2024.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.09.2024 11:21
ID: 6ea14f489f6042b6a5be56187ff83e2a
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.01.2025 13:46
ID: fdd87f6525214bd783bc8d753c963bcd
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.09.2024 13:31
ID: fdd87f6525214bd783bc8d753c963bcd
|
![]() |
Додатки до контракту
ДУ 1 до Дог. №349 08-24-РМ від 03.09.2024.pdf
Додано в зміні №1 від 30.09.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.10.2024 15:46
ID: d93eee3936894fb0832bd875ba4d4657
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 30.09.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.10.2024 17:21
ID: cb4a3e236be042ea8bf4b0e57021a1d4
|
![]() |
Додатки до контракту
ДУ 2 до Дог. №349 08-24-РМ від 03.09.2024.pdf
Додано в зміні №2 від 17.10.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2024 11:20
ID: dc9d2b9544364d27abc67f8f245caa36
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №2 від 17.10.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2024 11:45
ID: 580399ac8a49443b9d7aa77344bb2372
|
![]() |
Нетипізований документ
ДУ3 до Договору №349 08-24-РМ від 03.09.2024.pdf
Додано в зміні №3 від 29.10.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.10.2024 16:48
ID: e0b64568a0974206be1820bad3959b84
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №3 від 29.10.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.10.2024 16:50
ID: fc0b02869d934fcbb05c27329ef256c5
|
![]() |
Додатки до контракту
ДУ 4 до Дог. № 349-08-24-РМ від 03.09.2024.pdf
Додано в зміні №4 від 28.11.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:55
ID: 3d5ee57dfbf84a8f8559e796ea2600bd
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №4 від 28.11.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 17:08
ID: d291e5ff7f80476483ec435c45c4c4a2
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 30.09.2024.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
| Опис причини змін | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
| Дата публікації змін | 03.10.2024 14:21 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №2 від 17.10.2024.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі
|
| Опис причини змін | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
| Дата публікації змін | 18.10.2024 08:45 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №3 від 29.10.2024.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
| Опис причини змін | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
| Дата публікації змін | 29.10.2024 14:50 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №4 від 28.11.2024.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
| Опис причини змін | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
| Дата публікації змін | 29.11.2024 15:08 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44830311 |
| Юридична адреса | 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ" |
| Код ЄДРПОУ | 32114278 |
| Юридична адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, Марка Вовчка, 12/14 |
