Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 14.08.2024 16:45. Дата останніх змін: 08.01.2025 13:46

Основні бланки паперової продукції для Збройних Сил України (22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-07-22-009688-a-b1  
ID 1cbf493e00844e82bc5be84962c60d73  
Сума договору
4`899`146.28 Гривня

Місце поставки – Україна Лот 1: 41 747 шт Лот 2: 650 000 шт Лот 3: 24 746 шт

Реквізити договору

Сума договору 4`899`146.28 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 4`899`146.28 Гривня  
Сума оплати за договором 4`899`146.28 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 4`899`146.28 Гривня  
Номер договору 349/08-24-РМ  
Дата підписання 03.09.2024  
Дата початку дії 03.09.2024  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
14.08.24
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Журнал обліку і видачі бланків
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 148 штука
2)
Журнал реєстрації вихідних документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3824 штука
3)
Журнал реєстрації вхідних документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3660 штука
4)
Журнал реєстрації документів створених військовою частиною
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 875 штука
5)
Журнал результатів звірки обліку військового майна
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4500 штука
6)
Журнал обліку перехідних службових документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 805 штука
7)
Журнал контролю за виконанням документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1331 штука
8)
Журнал обліку та розподілу видань
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 708 штука
9)
Інвентарний журнал обліку справ, які знаходяться на архівному зберіганні
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1094 штука
10)
Журнал обліку конвертів (пакувань) з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 737 штука
11)
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1837 штука
12)
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1867 штука
13)
Журнал обліку та розподілу видань з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 725 штука
14)
Журнал обліку електронних носіїв інформації на які планується записувати службову інформацію
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 950 штука
15)
Журнал обліку розмноження документів з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 435 штука
16)
Журнал обліку видачі справ з грифом «Для службового користування»
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 715 штука
17)
Журнал обліку бланків суворої звітності
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 535 штука

Документи договору/змін

Нетипізований документ
Договір №349 08-24-РМ від 03.09.2024.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.09.2024 11:21
ID: 6ea14f489f6042b6a5be56187ff83e2a
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.01.2025 13:46
ID: fdd87f6525214bd783bc8d753c963bcd
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.09.2024 13:31
ID: fdd87f6525214bd783bc8d753c963bcd
Додатки до контракту
ДУ 1 до Дог. №349 08-24-РМ від 03.09.2024.pdf Додано в зміні №1 від 30.09.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.10.2024 15:46
ID: d93eee3936894fb0832bd875ba4d4657
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 30.09.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.10.2024 17:21
ID: cb4a3e236be042ea8bf4b0e57021a1d4
Додатки до контракту
ДУ 2 до Дог. №349 08-24-РМ від 03.09.2024.pdf Додано в зміні №2 від 17.10.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2024 11:20
ID: dc9d2b9544364d27abc67f8f245caa36
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 17.10.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2024 11:45
ID: 580399ac8a49443b9d7aa77344bb2372
Нетипізований документ
ДУ3 до Договору №349 08-24-РМ від 03.09.2024.pdf Додано в зміні №3 від 29.10.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.10.2024 16:48
ID: e0b64568a0974206be1820bad3959b84
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 29.10.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.10.2024 16:50
ID: fc0b02869d934fcbb05c27329ef256c5
Додатки до контракту
ДУ 4 до Дог. № 349-08-24-РМ від 03.09.2024.pdf Додано в зміні №4 від 28.11.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:55
ID: 3d5ee57dfbf84a8f8559e796ea2600bd
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 28.11.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 17:08
ID: d291e5ff7f80476483ec435c45c4c4a2

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 30.09.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 03.10.2024 14:21  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 17.10.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 18.10.2024 08:45  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 29.10.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 29.10.2024 14:50  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 28.11.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 29.11.2024 15:08  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44830311  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ"  
Код ЄДРПОУ 32114278  
Юридична адреса 04073, Україна, Київська область, Київ, Марка Вовчка, 12/14