Процедура закупівлі оголошена 13.05.2024 13:20. Дата останніх змін - 04.06.2024 16:20
Послуги з монтажу системи відеоспостереження, системи контролю доступу та системи охоронної сигналізації (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45310000-3 – Електромонтажні роботи) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-13-005338-a | |
| ID | 8f3cb8d7cd3b4a9187944ccd148fe913 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
212`609.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КЗ ЛОР Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 212`609.20 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
13.05.24
Період уточнень
до 18.05.24
Період оскаржень
до 18.05.24
Подання пропозицій
до 21.05.24
Кваліфікація переможця
з 21.05.24
Пропозиції розглянуті
з 23.05.24
Завершена
04.06.24
14.05.2024, 15:17
дискримінація
Загальне запитання щодо оголошення
Встановлена вимога: На підтвердження кваліфікації не менше 1 працівника-електромонтера надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації електромонтера охоронно – пожежної сигналізації та налагоджувальника контрольно – вимірювальних пристроїв і автоматики, або протокол (витяг з протоколу) та посвідчення з підвищення кваліфікації, яке повинно бути дійсне на час проведення закупівлі. Шановний Замовнику, дана вимога є дискримінаційною. Документи, що підтверджують нявність у виконавців робіт кваліфікації мають різну назву, а саме: посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників. Просимо відредагувати вимогу, а саме надати диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника, тощо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2024, 19:41)
Шановний Учасник, Замовник в праві самостійно визначати кваліфікаційні критерії передбачені статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником не обмежено можливість підтвердження кваліфікації шляхом надання свідоцтва або протоколу або витягу з протоколу. Дякуємо за Ваше запитання.
14.05.2024, 15:21
дискримінація
Загальне запитання щодо оголошення
Вимога: В період уточнень Учасник виїжджає на об’єкти для ознайомлення з обсягами робіт та усвідомлення можливості їх виконання, про що складається відповідний Акт попереднього огляду об’єкту (Додаток №4), який додається до тендерної пропозиції.Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Взагалі, вимога щодо огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2024, 19:34)
Шановний Учасник, дана вимога встановлена у зв'язку із необхідністю Учасника на місці ознайомитись з обсягами та характером монтажних робіт. В Замовника був негативний досвід співпраці з Учасником, який не ознайомившись із специфікою монтажних робіт відмовлявся від виконання робіт, вимагав збільшення вартості договору. Окремо повідомляємо, що Замовник не обмежує Вас у можливості здійснення огляду об'єкта самостійно чи із залученням представника та отриманні акту огляду за підписом представника Замовника.